Gå til innhold

anneme`s dagbok 2012


Gjest anneme

Anbefalte innlegg

Da er jeg igang igjen for n`te gang, men er nå det gjelder :D

Begynner på internett kurs i morra, er litt spent på det, for var mye tull med nettsiden dems når jeg bestillte i går,så håper alt er i orden :)

Har ikke fått veid meg etter jul, men er nok farlig nær 110kg :angry:

Det liker jeg ikke og det skal jeg gjøre noe med NÅ :D

 

Hadde vært koselig om noen ville henge seg på, kjekt å være flere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har ikke fått noe annen bekreftelse jeg heller,- skal også begynne i morgen var meningen....men det er jo vanlig å få en kontakt og få velge veiedag....jeg regner med det er fordi det er helg - kommer sikkert en beskjed i morgen;) Lykke til!!! Vi snakkes sikkert her inne underveis...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne meg jeg også :)

 

Kjenner meg godt igjen i din situasjon...etter at vekta viste 107kg var det lett å melde seg på kurs. Dessverre var det ikke plass på maxi-kurset, men nå begynner på vanlig kurs på onsdag og håper det blir bra.

 

Hadde vært fantastisk å kunne komme tilbake på 80-tallet - 89,9 teller også :) - i løpet av 2012!!!

 

Blir spennende å se hvordan det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi igang.... Tror jeg ihvertfall. Fortsatt ikke fått noe fra kursleder, syns det er litt rart... :huh: men men det løser seg nok :)

Var på vekta i dag da... FYTTI RAKKEREN, 111,6 KG :( Er helt forferdelig. Så nå er det full skjerpings.

 

Danigei79: Så koselig at du vil henge deg på, koselig med selskap. Etter vekta å dømme så skulle vel jeg vært på et maxi kurs også <_< Når begynner du på kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kurset i gang :)

Dagen kunne ha vært bedre, men en ny dag i morra. Har vært å handla litt i kveld, så da blir det litt enklere.... lettere å planlegge og lage matpakke:)

Skal selfølgelig spise middag på Big Horn i morra, men viss jeg bare spiser 150g biff, 1 baktpotet og litt bearnaise saus, så kan vel ikke det bli så ille? Kanskje bestille salat også?(selv om jeg ikke er så glad i det)

Har dere foressten gode forslag til dressing?

Er ikke så lenge til jeg skal legge meg nå, skal bare pakke trenings baggen først. Trening kl 7 i morra tidlig, juhu :D

 

Ha en super kveld folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går gikk greit,ble litt mer utskeielser på big horn enn planlagt, men gjort er gjort. :P

Jeg kom meg på trening, tredemølle og styrke. Blir trening kl 7 igjen i morra :) Idag blir det en fjordland middag, har ikke fått laga meg noe. Skal ha det til jobben, jobber til kl 20, så da må jeg ha noe som er bare å varme opp. Tror det blir fiskeboller:)

 

Har bestillt meg tung rokkering fra nettbutikken, det kan bli spennende :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 3 er unna gjort.

Sliter veldig med å komme meg opp i 1900kcal, idag klarte jeg litt over 1400kcal..... Ble for lite til middag det vet jeg, ble fjordland med grove kjøttkaker, så det ble vel litt for lite kcal.Middagen skal vel være rundt 600kcal?(Har ikke fått boka enda) Er det slutt på at det står hvor mange kcal man skal ha i hvert enkelt måltid, der hvor vi registrerer maten?

I morra er det trening på morran, 7-8 tiden er planen :)

Føler meg mer opplagt, mindre oppblåst, veldig deilig. Saltsug har jeg fortsatt, det kommer jeg vel ikke unna.(potetgull er min største fiende) skal kanskje unne meg en 40grams pose til helgen :rolleyes:

 

Håper dere har hatt en super dag, det har jeg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en fin dag hittil. Ferdig med dagens trening og fått i meg frokosten :D Måtte sniktitte litt på vekta i dag, -0,9.... :D

Er fornøyd med det :) nå må det bare holde seg sånn over helgen.

 

Nå må jeg komme meg på jobb.

 

Ha en super dag folkens :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Godt å høre at du har kommet i gang. Har endelig vært på kurs i går og gleder meg til å se hvor det hele ender opp.

Møtte noen der som hadde klart å gå ned maaaaaaaaaaaange kg - så der er håp :)

 

Synes også at det er kjempevanskelig å spise såååå utrolig mye. Skal følge meny 3 og dag blir det jo nesten en halv gris til middag hver dag - og det skal hjelpe å gå ned i vekt??? jaja... vi få se.

 

Bare si fra hvilken meny du følger , så kan seg sende den en oversikt over hvor mye som skal spises til de forskejllige måltiden - sitter jo her med boka :)

 

Lykke til videre!!!

Blir spennende å se hva vekta sier til uka :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredagen er her allerede....

Har hatt en bra dag:) Fikk en liten treningsrunde i dag også. Så nå er jeg oppe i 11 trimpoeng B) Kommer meg ikke helt opp i kcal, men får nok noen gode råd av kursleder på mandag.

Hva ska jeg bruke kosemerkene mine på? det lurer jeg på, snop eller ikke? hmmmm vanskelig valg :unsure:

 

Danigei79: Hvordan går det med deg? kommet deg inn i de nye rutinene? Har fått boka nå, så nå har jeg mer kontroll. Ellers takk :) Har meny 3 jeg også.

 

Håper dere har en super fredag :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var lørdag kvelden her, ble ikke den sunneste middagen. Pommes frites(stekt i ovnen uten fett) og wiener pølser av kalkun. Men det var innmari godt:)

Fikk rokkering i posten i dag, bestilt her inne. Det var jammen meg vanskelig, klarte det ikke jeg, må bare prøve litt hver dag... Tror det kan ta litt tid <_<

 

Har kjøpt meg en liten pose potegull(40g) til i kveld, maaaaange fristelser i butikken i da...... :P

 

I morra blir det nok også mange fristelser, skal til sverige, men skal nok klare det, eller jeg SKAL klare det :D

 

Håper alle har en fin lørdag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg sakte med sikker å få orden på alt det jeg skal spise. Var utrolig vanskelig i starten, og klarer fortsatt ikke å spise absolutt alt jeg skal, men er i hvert fall på rett vei :)

 

Som du sier er det vanskelig med all de godt fristelsene overalt. På jobben, i butikken og ikke minst i hjemmet. Fant litt sjokolade da jeg ryddet i går... <_<

 

Håper du klarte Sverigeturen uten alt for mange fristelser :)

Skal dit til uka og er veldig spent på hvordan det går :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverige turen gikk kjempe fint danigei79 :)

Lunsj i dag noe fajita greier, prøvde å være litt forsiktig. Er litt vanskelig det der syns jeg.... Har jeg spist for mye nå? Det er tanken jeg alltid sitter med, får nesten dårlig samvittighet og har skjelden lyst ut å spise. Middag er ikke så ille, syns det er lettere, er kanskje jeg som er litt rar :blink:

 

 

Vi fikk ihvertfall kjøpt inn karbonadedeig og filet kotelett, ble ikke all verden i dag :)

 

I morra er det veiedag...VELDIG spent :unsure:

 

danigei79: spiste du den sjokoladen som du fant da? <_<

Sliter du med å komme opp i de kcal du skal? Det gjør jeg. Du hadde meny 3 du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen og grattis med -2,4 kg. Er selv så spent på veiingen på onsdag. Kan nesten ikke tro at jeg skal ha gått ned, men vi få se.

 

Sakte men sikkert følger jeg at jeg spiser slik jeg skal, men det tok litt tid å venne seg til de nye rutinene. Og fristelsene venter jo overalt :(

 

Når det gjelder signaturen så kan du gjøre det på følgende måte:

 

Lag en ticker f.eks her

 

Og så prøver du følgende:

 

Gå inn på:

1. Min profil.

2. Rediger min profil (lilla knapp oppe til høyre).

3. Endre signatur.

4. På ticker-siden der du får opp bilde av signaturen slik du vil ha den; høyreklikk på bildet og velg "Kopier bildelenke"/"Copy Image Location".

5. I signaturen din; klikk på knappen "Sett inn bilde", høyreklikk i vinduet som kommer opp og velg "Lim inn"/"Paste"

6. Lagre endringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååå så koselig at du kom innom en tur epler, ja er stolt av meg selv nå :D:wub:

men tror du ikke jeg klarer å hive i meg en cheesburger tallerken til middag da? :angry: Da blir det ikke noe mer utskeielser på meg denne uka :unsure: DET SKAL JEG LOVE DERE! :)

 

danigei79:Takk :) Skal krysse fingrene for deg på onsdag...... Du må komme innom å oppdatere meg da :)

Da skal vi se om det blir ny signatur etterhvert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er helgen her igjen. Det går fort. Har hatt en fin uke. VELDIG spent på Mandag :unsure: Har fått trena tirsdag og torsdag på morran, har planer om en tur i morra og trenings senteret på Søndag.

Ble littt mye nei mat i dag, allevo bar, fiskepinner og kaviarmix. Var ikke planlagt :( Visste at fiske pinner var nei mat og kaviar mix? Hvorfor er kavli sin ja og mills nei? det skjønner jeg ikke <_< men men. Kan vel ikke skjønne alt.

På mandag har jeg fri og da skal jeg ha ansikts behandlig, en HEL time :D Fikk gavekort til jul. Så da tenkte jeg at jeg skulle gå og ta bussen hjem, tar ca 1,5 time.

Jeg har ihvertfall planer B)

 

 

Danigei79: Kjempe bra:) Da får man virkielig motivasjon til å fortsette :) Jeg gikk på en smell på mandags kveld, spiste cheesburger tallerken, opp 1 kg dagen etter. DET skal jeg aldri gjøre igjen. Tror jeg har fått det bort igjen nå, Så ingen utskeielser denne helgen :)

 

 

Håper alle får en super helg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG SLITER...

Synes de siste dagen har vært vanskelig.

Har vært på flere møter hvor det selvfølgelig ble servert masse god mat og da klarer ikke jeg å si nei takk...

Og mye bevegelse har jeg heller ikke hatt :( Og nå frister det jo heller ikke å gå når det snør og blåser... jaja ... man gjør så godt man kan ;)

 

Håper det går bedre med deg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...