Gå til innhold

ingen resultat


Gjest jqulin

Anbefalte innlegg

Skjønner ingenting. Jeg har liggi på i snitt 1399 kcal. fikk 6.1 i kostholdskala og hadde 10.4 i trimpoeng, men vekten står stille! Trodde at det var den første uka man raste ned i vekt men denne gang ei! Lite motiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om mange går ned mest i begynnelsen, er det også en del kropper som trenger litt lenger tid på å tilpasse seg før man går ned i vekt. Men sørger du for å drikke nok vann? Det er kjempeviktig! Har sett det flere ganger at folk står stille helt til de drikker nok vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om mange går ned mest i begynnelsen, er det også en del kropper som trenger litt lenger tid på å tilpasse seg før man går ned i vekt. Men sørger du for å drikke nok vann? Det er kjempeviktig! Har sett det flere ganger at folk står stille helt til de drikker nok vann.

jeg drikker masse vann faktisk. har halvliter flasker med vann stående i kjøleskapet. Jeg spiser en brødskive med rent kjøttpålegg eller andre sunne pålegg og så spiser jeg grete roede middager så kosten er det ikke noe å si på som jeg kan skjønne men men.. kanskje det plutselig løsner!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, har du sjekket på energikalkulatoren hvor mye du bør spise per dag? Både det å spise for mye og for lite kan gjøre at vekten ikke rikker seg.

 

jeg drikker masse vann faktisk. har halvliter flasker med vann stående i kjøleskapet. Jeg spiser en brødskive med rent kjøttpålegg eller andre sunne pålegg og så spiser jeg grete roede middager så kosten er det ikke noe å si på som jeg kan skjønne men men.. kanskje det plutselig løsner!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Englelett

Det løsner helt sikkert, og da får du nok igjen for den fantastiske innsatsen også! Dessuten er det ikke alle som ser så stor endring på vektnåla i starten, men kanskje de tar inn noen cm her og der. Og det er ofte like kjekt det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for oppmuntring! Det var nok sånn at resultatet ikke kom før uka etter ja... ble 1,4 kg nedgang så det er utrolig flott! man blir så redd for at det opplegget man har lagt for seg selv ikke skal fungere men dette var jo tegn på at jeg gjør noe riktig allikavel!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heffaklump

jeg opplever detsamme! Har kjørt GR siden slutten av aug. og gått ned 7 kg, gikk opp 2 nå over jul...

Begynte på nytt igjen forrige mandag, og har hele uken vært fokusert og spist riktig, trent og gått mye ( totalt 18 trimpoeng), eneste utskeilelse var igår...!

Tok en titt på vekta idag og har, hva det ser ut til gått opp!!!!

Det er lite motiverende men får bare kjempe videre neste uke. 12 kg igjen til målvekt.

 

Ha en fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...