Gå til innhold

før og etterbilder, tør jeg dette da mon tro:)


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

jeg har bestemt meg for å legge ut noen bilder av meg.

skjemmes litt over det første men men, here it goes.........

 

 

før bilde: 98 kg tatt i italia 2007

 

 

 

Foto287.jpg

 

 

 

enda et førbilde tatt på ferien i 2007

 

 

 

 

lena62.jpg

 

 

 

 

 

Bilde tatt i januar 2011: rundt 78 kg

 

 

lena12.jpg

 

 

 

Bilde tatt nå lie før jul, var vel rundt 74 der.

 

 

 

lena5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Tusen tusen takk:) det var fryktelig tungt på det tyngste, jeg klarte nesten ikek gå opp en oppoverbakke da.

 

Ja jeg elsker frisyren min men moren min synes jeg ser så kraftig ut i ansiktet med kort hår så hun mener jeg skal ha langt hår igjen da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

mangler 4,9 kg nå så har jeg akkurat gått ned 30 kg. huff at jeg kunne bli så stor, men jeg startet med medisiner i 2007 som gjorde at jeg raste opp 20 kg bare vann og jeg sliter fremdeles med mye vann i kroppen, men det går iallefall nedeover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mangler 4,9 kg nå så har jeg akkurat gått ned 30 kg. huff at jeg kunne bli så stor, men jeg startet med medisiner i 2007 som gjorde at jeg raste opp 20 kg bare vann og jeg sliter fremdeles med mye vann i kroppen, men det går iallefall nedeover

 

Du har vært veldig dyktig, for en strålende innsats!!! Og frisyren din er flott:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest "40_og_fantastisk_til_sommeren"

Ser ut som om de kiloene har forandret hele deg, fra innerst til ytterst, uten at jeg kjenner deg da..... ;)

Holdning, smilet, glimt i øyet....hele deg !!!

 

Ikke tenkt på hvorfor du lot deg bli så stor, det var piandø deg som gikk ned igjen og ;)B)

 

Du er skikkelig flott!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som om de kiloene har forandret hele deg, fra innerst til ytterst, uten at jeg kjenner deg da..... ;)

Holdning, smilet, glimt i øyet....hele deg !!!

 

Ikke tenkt på hvorfor du lot deg bli så stor, det var piandø deg som gikk ned igjen og ;)B)

 

Du er skikkelig flott!!

 

Veldig enig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nedogblider

Så flott du ser ut!

 

Og en liten kommentar - din mor tar absolutt feil! Frisyren din er lekker og fremhever hals og nakke og ditt pene ansikt. Med langt hår ser en ikke det!!

 

Hehe - man skal ikke alltid høre på mødre for styling-tips - de er alltid en generasjon eldre enn oss B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Det jeg sliter mest med er at jeg føler meg så rund i ansiktet enda, mamma fikk sjokk da jeg sa jeg skulle ned 15 kg men det skal jeg ned for min egen del.

Dere ser vel at jeg har et ganske stort brystparti og jeg må veie 68 kg før jeg får operasjon, men jeg skal ihvertfall ned til 60 kg før jeg tar den operasjonen for å få best resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Jeg så på en link som mittår hadde lagt ut om tv3viaplay.se med anna anka. hun skulle hjelpe ei dame ned i vekt, og jeg husker når jeg var like stor som hu dama så jeg begynte gråte. hvordan kunne jeg bli så stor? skjemmes over meg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittår!

WOW!!!! Så utrolig flink du har vært, englejenta28! Knallbra! Og så godt og nydelig smil du har!

 

Det var ikke meningen å få deg til å gråte! Jeg forstår det kan vekke vonde følelser fra tidligere! Jeg satt også med klump i halsen første gang jeg så det. Men så har det vært til motivasjon for meg etterpå. Håper du også ser det som motivasjon til å nå målet du lengter etter. Jeg er veldig enig med det som ble sagt til deg lenger oppe i tråden: Det er DU som har klart nedgangen din også! Det må du være stolt av! Det er beundringsverdig! :)

 

Varm go´klem fra meg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...