Gå til innhold

PÅSKEMÅL torsdag 16.02.06


Gjest jannicke

Anbefalte innlegg

GOD MORGEN! ;)

Tilståelsens time er kommet: Jeg har sprukket jevnt over siste uken nå,, og har heller ikke vært innpå her,, fy meg!! Har trent sånn passe mye og spist sunt, men spiser ALTFOR MYE,,, Jeg har en ubeskrivelig ekstrem apetitt for tiden, og jeg kjenner at buksene begynner å stramme godt igjen. Så nå er det skjerpings!!! Heretter skal det bare gå downhill. På mandag skal jeg begynne på fase1 igjen på south beach - trenger å rense kroppen igjen! Nok om meg og mine laster;) Hvordan har dere det??

 

Klem Jannicke

 

--- Arbeid som om du skullle leve evig, elsk som om du skulle dø i morgen ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott innstilling! Det er jo det som skal til i det lange løp. Alle kan jo skeie ut i ny og ned, problemet er jo bare at mange blir der og klarer ikke å hente seg inn....

 

Kan jeg slenge meg på "påskemål"? Begynte GR kurs 10.01, men syns det er kjekt med disse internett sidene.

 

Jeg skal vel ned en ca 30 kg totalt, og har til nå gått ned 6,3 og 26 cm! ;) Hovedmotivasjonen er å holde en godt kosthold, og få i meg det kroppen trenger sånn at jeg ikke blir slapp og får lyst til å stappe i meg om kvelden. Helgene er min store utfordring.....

 

 

Lykke til med ny start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Korsa bare slang deg med du. bare koselig.

Jeg skal ned ca 15 kg. Har tidligere gått ned 17 kg men gikk opp 8 kg pga kortisonmedisin. Disse er vanskalige å bli kvitt så nå prøver jeg igjen.

i dag veier jeg 81.5 kg OG det er faktisk 400 gr lettere enn ved veiingen i gå så det vil hjelpe på til neste ukes veiing.

HA en fin dag til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fint og se at du er med igjen jannicke,har lurt på hvor det ble av deg!!

Alle har vi vel en sprekk innimellom:-( men det er godt og se at du er klar for og sette igang igjen.

velkommen korsa:-)

 

her på østlandet er det snø kaos igjen ,nå er det nok med snø..

Blir nok en del måking på meg idag!!

 

 

Ha en fin dag alle sammen. Og jannicke det var så koselig og se at du enda var med oss;)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel jannicke som startet denne tråden opprinnelig? Jeg har lurt på hvor det ble av deg! -Vi er flere som har slitt litt i den siste tiden! -Jeg har ikke gått opp, men har stått stille i 2 uker! -Gikk ned 0,2kg denne uken, og forrie uke var jeg ute og reiste med jobben og gikk glipp av veiingen!

 

Velkommen korsa! -Jeg går også på kurs, og dette er mitt 3.! Startet 31. August på 116,3kg, og ligger nå på 92,7kg. Skal forhåpentligvis ned under 80, og innen påske er målet å komme ned til 87kg. Det har gått ganske trått for tiden, men jeg fikk en veldig bra oppbacking på kurset i går, og føler at jeg er i gang igjen i dag! -Neste uke skal jeg se 91-tallet på GR-vekta! (Med mindre jeg skulle få en pang-uke å deise ned til 90-tallet!)

 

Jeg bor også på Østlandet, og i dag har jeg dyttet 3 biler! -Merkelig nok klarer vår gamle Volvo (med nye pigg-fri dekk) seg veldig bra! Folk sto å haiket langs veiene, siden T-banen ikke kom. (Vi hadde full bil med mann og barn, beklager til de vi ikke plukket opp!) Ganske morsomt når man ikke rammes av det selv! -Og det var gøy å dytte biler også ;)

 

Ha en fin dag, alle sammen!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt syk med feber jeg, og slipper snøkaoset her på Østlandet. Det er merkelig dette kaoset som blir når det snør... De bør jo kanskje ha en bedre beredskapsplan spør du meg da, når t-banesporene snør igjen og kollektivtrafikken blir forsinket... For ikke å snakke om trafikk kaoset på bilveien...Det er min tanke om det i allefall. Der jeg kommer fra, er veiene ryddet til folk skal på jobb og skole om det har vært mye snøfall- tror storbyen har noe å lære der. ;)

 

Jeg veide meg i dag tidlig jeg etter over ett døgn med høy feber, og lite mat, og den viste at jeg hadde gått ned 1,3 kg fra veiedagen min som var på tirsdag.... Det er litt sykt hvor mye vann man mister når man har feber, og skjønner at det viktig med bra væsketilførsel. Regner uansett ikke med at dette blir det endelige resultatet neste tirsdag, som er veiedag. Skal prøve å få i meg litt mere mat i dag, men har så vondt i halsen og liten matlyst at det kan bli en utfordring.

 

Nå skal jeg krype under dyna igjen, og se på OL. Spennende åssen det går med de norske damene i dag da...

 

Ha en fin dag folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkers deg. Det er så slitsomt å være syk, spesielt når men ikke skal dytte all verden. Selv om vi ikke bør telle kalorier når vi er dårlige, kan vi ikke dytte alt mulig heller (syns jeg, da). Må jo holde litt.

 

Var selv dårlig noen dager med magesyke. Var i begynnelsen litt OK fordi det var OL, men fyyyyy så lei jeg ble. Reprise, reprise..... Fikk jo se alt 14 ganger ;)

 

God bedring til deg og alle andre sjuklinger. Kanskje det finnes en OK film i hyllene,- til alle reprisene :D

 

Takk til alle gode velkommen ønskene!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiddeli bom! Egenlit er det veldig vakkert når man enten sitter inn i en god varm stue, eller hvis man er godt kledd på ski i marka! Ikke spesielt OK hvis man skal kjøre bil eller venter på T-banen!

 

Nå har jeg skrevet inn dagen kalorier, og da har jeg iallefall gjennomført første delen av ukas forsetter! Går glipp av spinnning i morgen igjen, pga at dagmamman må ha fri, men jeg skal få til litt pilates på stua!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått spist all verden i dag heller, men fått i meg et halvt eple, en kiwi, rett i koppen potet, og så har jeg faktisk fått i meg spagetti til middag i dag. Håper jeg klarer å spise mer i morgen, for jeg vet at det ikke er så bra at kroppen går på sparebluss. Akkurat som å ha en kaktus i halsen i dag, men regner med det er bedre i morgen og skal prøve å følge GR måltidene bedre da.

 

Dagen har gått sakte, og må innrømme meg at jeg kjeder meg veldig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Her var det liv og røre ;) Velkommen, Korsa. Hyggelig med nye folk!

 

Og god bedring, Jewel. Ikkeno gøy å være syk... Et godt tips hvis du er "fysen" og har vondt i halsen OG ikke vil hive innpå altfor mye tull, er kanskje å lage suppe? Det varmer godt i kroppen, og bedøver halsen litt.

 

Jeg har vært litt sløv denne uka hva angår trening, men heldigvis laver snøen ned, så jeg får litt ekstra trim med å måke den vekk. En god halvtime i går og samme i dag :D Har også vært flink å spise lite og ofte, og har klart å minske kaloriinntaket (som jeg har regnet ut at jeg må etter å ha gått ned 18,5 kilo - ligger nå på ca 1300-1400, før ca 1600).

 

I går spiste jeg forresten fersk torsk med kokt lever. Kjempegodt. Men herremin så sinnsykt med kalorier det er i lever... Visste jo at det var ille, men mine ca 15 gram ga 85 kalorier. Fikk nesten litt sjokk. Den ga jo et hjerte, da, og resten av middagen var ikke spesielt kaloririk, så det er vel ikke så farlig. Fikk bare en skikkelig a-ha-opplevelse.

 

Lykke til videre alle sammen! I helga får jeg besøk av en venninne, og skal ut og spise med henne. Spent på hvilke utslag det gir på veiedagen på lørdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...