Gå til innhold

NED 20-30kg, torsdag 16/2


Gjest CamCam

Anbefalte innlegg

Vi får vel gjøre som Piet og Kikk skrev i går; Ikke gi opp! Tusen takk til xray også! -Det er godt å se at noen har tro på meg, selv om jeg ikke har hatt tro på meg selv i det siste! (nå gjelder det bare åhuske at vi ikke skal ha kaker og snacks ;))

 

Var på GR-kurs i går, og jeg hadde gått ned 0,2kg på 2 uker. -Ikke akkurat noe å rope hurra for, men nå er jeg iallefall i gang igjen! -Ga kurslederen min telefon nummeret mitt, i tilfelle jeg skulle finne på å falle av lasset! -Vil ikke tillate meg selv dette nå! Vi hadde en prat etter kurset, og jeg vet at jeg vil fortsette, og jeg vet at jeg trenger litt motivasjon i form av trening. I tillegg til mangel på terning, så har vi litt problemer hjemme nå med å få jobbet de timene vi skal på jobb pga levering og henting av barn. Dette sliter på samvittighet og humøret til både meg og mannen min, og vi har løsninger på problemet nå. (Jeg kan gå til dagmamma og jobb, men ikke i denne snøen, og heller ikke i den perioden det har vært -10 grader.)

 

Skal få dette til, og jeg starter i dag! -Nå skal jeg inn å skrive, og i kveld skal jeg trene pilates i stua! Har iallefall minst 7-8kg, og helst 12-13 kilo igjen til jeg er fornøyd!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent til mandagen om noe er skjedd på vekten..:D Jeg kan med stolthet si at jeg har fulgt min matplan hele uken,- Uten godteri!! Eneste trening jeg har startet med er snømåking og jeg får nok svingt meg en god runde med den idag også;) Har uheldigvis begynt på en forkjølelse "igjen" og sitter å drikker te med c-vit og honning. Vil ikke bli syk igjen..

 

Gratulerer med vekttap, CamCam:)

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal bli spennende å høre hvordan vekten ser ut etter en uke med fulgt matplan!

 

Prøv solhatt ekstrakt og C-vitaminsjokk hvis du kjenner sykdommen komme! -Det fungerer iallefall for meg! (Ikke spis solhatt hvis du "plutselig" er blitt gravid!)

 

God måke-økt!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går gikk jeg ned 0,9. Trodde det ikke først når jeg gikk på vekta men den visste rett:-) Så det ser ut som at det går rett vei nå. Ingen er mer happy enn meg for det. Har blitt hele 41,4 kg nå. Bare 14 kg igjen til mål. Får litt mer motivasjon når man går ned. Jeg må ned 3 kg til den 8/3. For da får jeg dette kurset jeg går på nå av en kamerat. Så gjett om jeg skal ned 3 kg på 3 uker nå:-)

 

Trinny: Synd du begynner og bli syk. Lykke til videre med vekt nedgangen. Så snakkes vi senere....

 

Lykke til!

 

Hilsen Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smukkeline
I går gikk jeg ned 0' date='9. Trodde det ikke først når jeg gikk på vekta men den visste rett:-) Så det ser ut som at det går rett vei nå. Ingen er mer happy enn meg for det. Har blitt hele 41,4 kg nå. Bare 14 kg igjen til mål. Får litt mer motivasjon når man går ned. Jeg må ned 3 kg til den 8/3. For da får jeg dette kurset jeg går på nå av en kamerat. Så gjett om jeg skal ned 3 kg på 3 uker nå:-)

 

Trinny: Synd du begynner og bli syk. Lykke til videre med vekt nedgangen. Så snakkes vi senere....

 

Lykke til!

 

Hilsen Mona[/quote']

 

Du er bare kjempeflink!! 3 kg til kvinnedagen - det klarer du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo kjempe bra! -Det kommer til å bli tøft med 3 kg på 3 uker, menjeg tror sannelig du kommer til å klare det! Skal ned 5 kg til påske, jeg, og helst litt mere ienn det også! Det ser ut som vi faktisk kommer nærmere målet etterhvert! Jeg har igjen ca 12 kg! Regner med at vi kommer til å gå være på felles hold vekten lik etterhvert! Kanskje jeg skal bli med på de 3 kiloene dine på tre uker...? Jeg gikk jo bare ned 0,2 forrige veiing, så det bør være mulig for meg også!! (Og så over 41 kilo hittil! Jeg er målløs!)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er også målløs over hvordan dere får det til. Jeg står bare stille. Kommer ikke under 94 kilo. Vet ikke hvordan jeg skal få det til. Kan noen som har gått ned mye skrive opp dagsplanen sin. Jeg har fått beskjed at jeg skal ligge på rundt 1600kcal så det hadde vært fint med et eksempel. I dag er jeg skikkelig sliten. Akkurat kommet hjem fra jobb. Vi hadde arrangert barnebursdag med 20 9åringer, så dere kan tenke dere det var liv. Nå skal jeg krype til køys. GODNATT

alle sammen

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på langt nær å mye som colemay, men jeg har iallefall min daglplan for inntak liggende her inne, og kan gjerne legge den inn her hos oss også!

 

En dag for meg som også ligger på 1600kalorier ser en omternt slik ut:

 

Frokost:

2 brødrasjoner

2 påleggsrasjoner

 

Luns:

2 brødrasjoner

2 påleggsrasjoner

 

Mellommåltid:

1 brødrasjoner

1 påleggsrasjoner

 

Middag:

1 middagsrasjon

1 potetrasjon

saus og annet tilbehør

 

Kveldsmat:

1 brødrasjoner

1 påleggsrasjoner

 

3 melkerasjoner

3 forskjellige frukt.

Minimum 2 liter vann

 

Kan legge til at en brødrasjon er 30 gram, pålegg er 20g, 1 middagsrasjon(fisk/kjøtt/kylling) er 150 gram rå vare. 1 potetrasjon er 150g potet/100g pasta/100g ris. Melk er 1,5 dl skummet eller ekstra lett melk (Biola, lett yoghurter, Lett og mild youghurter osv).

 

I tillegg kan man spise "kosemerker" = (søte/usunne, kaloriholdige matvarer) tilsvarende ca 50 kalorier daglig. Det er veldig lite, så disse kan man spare til helgen og ta for eksempel en halv flaske vin, en sjokolade, eller ett kakestykke.

 

Håper dette kan være til hjelp kikk!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på langt nær å mye som colemay' date=' men jeg har iallefall min daglplan for inntak liggende her inne, og kan gjerne legge den inn her hos oss også!

 

En dag for meg som også ligger på 1600kalorier ser en omternt slik ut:

 

Frokost:

2 brødrasjoner

2 påleggsrasjoner

 

Luns:

2 brødrasjoner

2 påleggsrasjoner

 

Mellommåltid:

1 brødrasjoner

1 påleggsrasjoner

 

Middag:

1 middagsrasjon

1 potetrasjon

saus og annet tilbehør

 

Kveldsmat:

1 brødrasjoner

1 påleggsrasjoner

 

3 melkerasjoner

3 forskjellige frukt.

Minimum 2 liter vann

 

Kan legge til at en brødrasjon er 30 gram, pålegg er 20g, 1 middagsrasjon(fisk/kjøtt/kylling) er 150 gram rå vare. 1 potetrasjon er 150g potet/100g pasta/100g ris. Melk er 1,5 dl skummet eller ekstra lett melk (Biola, lett yoghurter, Lett og mild youghurter osv).

 

I tillegg kan man spise "kosemerker" = (søte/usunne, kaloriholdige matvarer) tilsvarende ca 50 kalorier daglig. Det er veldig lite, så disse kan man spare til helgen og ta for eksempel en halv flaske vin, en sjokolade, eller ett kakestykke.

 

Håper dette kan være til hjelp kikk!

CamCam[/quote']

 

Tusen takk for svaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...