Gå til innhold

Er det mulig å endre menytype?


Gjest vampen

Anbefalte innlegg

Jeg er kun nettmedlem og skulle gjerne endret fra meny 1 til meny 2 siden jeg ammer. Er det mulig? Det er så utrolig kjipt å se at man går over kalorirasjonen hver dag når jeg egentlig ikke gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte litt nå og ser at det kun er de som går kurs som kan endre. Men jeg ser også at noen skriver at standarden er meny 2? Hvorfor har jeg da meny 1?

 

I Grunnboka står det at meny 1 er for de som ikke skal ned så mange kilo og som er i lite fysisk aktivitet.

Meny 2 er for de med moderat overvekt og litt aktivitet og lite overvektige som er aktive.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Du kan endre meny selv ved å følge denne stien:

Roede-klubben - Min Profil - Min meny

 

Der får du opp Energikalkulatoren og du kan "manipulere" kalkulatoren med antall trimpoeng eller aktivitetsnivå til den endrer til ønsket meny.

 

Eller bare plotte inn de reelle tallene dine i kalkulatoren og la den regne ut det som faktisk er riktig for deg.

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar
Jeg søkte litt nå og ser at det kun er de som går kurs som kan endre. Men jeg ser også at noen skriver at standarden er meny 2? Hvorfor har jeg da meny 1?
Det du har funnet ved å søke i gamle innlegg, er slik det var før de gjorde om sidene her før jul. Nå har man flere muligheter! Og som Bijou sier, det er bare å endre antall TP dersom man ønsker en høyere meny.

Nå kan det være jeg husker feil, kanskje noen inne på gravide/ammende-forumet kan si noe mer om dette - men jeg mener å ha lest at man bør ligge på meny 3 når man ammer. Men ta det med en klype salt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Du kan endre meny selv ved å følge denne stien:

Roede-klubben - Min Profil - Min meny

 

Der får du opp Energikalkulatoren og du kan "manipulere" kalkulatoren med antall trimpoeng eller aktivitetsnivå til den endrer til ønsket meny.

 

Eller bare plotte inn de reelle tallene dine i kalkulatoren og la den regne ut det som faktisk er riktig for deg.

 

Lykke til! :)

 

 

Den regner ut meny 1, men jeg ammer og det blir ikke tatt hensyn til i den utregningen. Jeg vil tro jeg burde ligge rundt 1600 kcal og ikke 1300? Men da skal jeg prøve å manipulere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...