Gjest Vestlandsjente Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Hei! Jeg får slike ikoner når jeg har skrevet inn mat. Noen står det "J" på og noen står det " N" på og noen står det " L" på? Jeg skrev nettopp inn paranøtter og de står det "N" på også er det et rødt hjerte vedsiden. Hva betyr disse ikonene? Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maritamor7 Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Hei! Jeg får slike ikoner når jeg har skrevet inn mat. Noen står det "J" på og noen står det " N" på og noen står det " L" på? Jeg skrev nettopp inn paranøtter og de står det "N" på også er det et rødt hjerte vedsiden. Hva betyr disse ikonene? Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickii Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 J står for JA-mat N står for NEI-mat L står for LITT-mat Hjerte betyr at det er sunt fett i det, godt for hjertet JA-mat er mat man kan spise nærmest ubegrenset av. Grønnsaker utenom bl.a. avokado og mais. NEI-mat er mat man skal være veldig forsiktig med fordi det har høy kaloritetthet. LITT-mat er vanlig mat man skal spise i bergensede mengder. Håper dette var litt oppklarende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Vestlandsjente Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 J står for JA-mat N står for NEI-mat L står for LITT-mat Hjerte betyr at det er sunt fett i det, godt for hjertet JA-mat er mat man kan spise nærmest ubegrenset av. Grønnsaker utenom bl.a. avokado og mais. NEI-mat er mat man skal være veldig forsiktig med fordi det har høy kaloritetthet. LITT-mat er vanlig mat man skal spise i bergensede mengder. Håper dette var litt oppklarende Tusen takk! Tenkte meg det var noe sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar