Gå til innhold

Påskemål fredag 17-02-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

God morgen alle sammen. Fredag og helg og vinterferie,deilig. Her snør og snør det,så det blir nok litt måking idag også,fordelen er at det blir jo trim av det. Men nå er det nok snø!!

 

Men utfordringene står i kø denne helgen,med besøk så her er det bare og holde seg på matte.

 

ha en fin helg alle sammen. og ha en fin vinterferie de som skal det.

 

 

Ps.vi snakkes i helgen:)

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg sove til kl 10, kjempedeilig!!! Jeg er enig med deg Synøve, nå er det nok snø. Var ute å kjørte bil i går og det er helt forferdelig!! I dag skal vi opp på pølsemiddag. Har trent 3 ganger denne uka og skal trene lørdag og søndag så dette blir bra :D

 

Ønsker dere en god helg! Ses vel her i løpet av helga og la oss håpe at sommeren snart er på vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Vil bare ønske dere en god helg.

 

Ville ha hatt en del av snøen deres,her er det litt snø å mye is-glatt og surt å kaldt-det var hustri å gå på jobb i dag.

 

Håper det går bra med dere i helga.

Det er en utfordring hver helg synes jeg!Finner ikke helt tilbake til den flinke dama jeg var før jul,men pytt,pytt.Gir meg ikke!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det også bare vind og lite snø sånn at nå er det umulig å bevege seg utenomhus. Det verste er at jeg får ikke sove om natten pga vinden og da blir dagene litt slitsomme. Men nå er det helg så da blir det muligheter til å ligge litt lengre... om man klarer . Skal prøve å få trent i helga, ellers har jeg vært flink til å drikke bare vann i helgene. Heldigvis liker jeg ikke brus så da må det bli vann mnår det ikke blir øl eller vin. Sparer disse kalloriene til jeg skal feire 78 kg. Det er mitt første delmål her. HA en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag og endelig en fridag! ;) I dag har vi ingen planer, vi skal være 100% spontan og gjøre akkurat det vi vil når vi vil. Et prosjekt som meg og min kjære har,,, vi er så lei av at alt skal planlegges ned til hver minste detalj, vi har ikke barn - så spontan er noe vi kan og bør være!

Så vil jeg ønske dere alle en riktig så koselig helg!!

Klem Jannicke

 

--- Å være fullstendig ærlig overfor seg selv, er den største innsats et menneske kan gjøre i sitt liv ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bedre og matlysten på vei tilbake, men merker det er vanskelig å spise mye på en gang siden det er minimalt jeg har fått i meg de siste dagene. Veide meg i dagtidlig også, og siden tirsdag har jeg gått ned 1,7 kg pga influensaen. Men regner med de kommer fort tilbake når den normale matlysten etterhvert er på plass. Jeg klarer ikke tvinge i meg mat, da blir jeg bare kvalm. Men det blir spennende å se på veidagen neste uke hva endelig resultat blir.

 

Kosemerkene mine har jeg brukt opp før i uka, så det blir forhåpentligvis ingen store utskeielser i helgen. Regner med at jeg kanskje klarer å spise som normalt igjen i morgen...

 

Jeg vil ellers ønske alle en riktig god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...