Gå til innhold

Litt utfordrende dette her :)


Gjest jafi

Anbefalte innlegg

Ny uke - nye muligheter! Vinterferien var en kjempe utfordring, men jeg har tenkt mye på mine svakheter, og hvorfor jeg sprekker...Det handler om å være helt ærlig mot meg selv, for så å finne en løsning på det ;) . I det jeg spiser en søtsak/chips/peanutter så har jeg på en måte "sprukket", og da føler jeg at dagen er ødelagt.. og jeg fortsetter med usunne ting. Jeg må holde meg helt unna søtsaker, og har bestemt meg for å prøve totalt godtestopp i 2 uker fra idag, håper kroppen og tankene reagerer positivt på det ;) Kjempe stolt av meg selv om jeg klarer det! Skal gi meg selv en fin premie da:). Kjenner at det er litt vanskelig at mannen min ikke er helt med på hva jeg gjør, han syns nok det er litt tullete av meg å gå på (internett)kurs( hyggelig det da :wub: men jeg syns han kan ta av noen kilo selv jeg da...), derfor må jeg gjøre disse endringene litt i skjul. Litt vanskelig å skjule veiingen av mat, men jeg finner nok noen kloke løsninger. Jeg har bestemt meg for å prøve og ikke bry meg om det, men være litt klok og heller tilføre familien nye gode vaner :). Men den oppbackingen jeg trenger hjemme, den får jeg ikke. Så jeg får heller skrive her! ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men den oppbackingen jeg trenger hjemme, den får jeg ikke. Så jeg får heller skrive her! ^_^

 

Kjipt at du ikke får oppbacking hjemme! Men jeg synes det er flott at du kaster deg ut i det likevel :) Det er jo tross alt bare vi selv som kan gjøre noe med det uansett. Så synes jeg faktisk at du bare skal si til mannen din at dette er et valg du har tatt som du står for. Og at hvis han ikke har noe positivt å si så kan han holde munn!

 

Jeg tror faktisk det kan bli en større motivasjon for deg å gjøre dette åpent. Hvis du tåler litt press vel og merke. Det er ofte lettere å være standhaftig hvis man har noen å bevise det for ;)

 

Og når resultatene kommer, for de kommer, da er det du som ler sist uansett!

 

Ønsker deg masse lykke til! Fortsett å vær ærlig med deg selv og vær løsningsorientert. Det kommer du langt med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...