Gå til innhold

Ned 30


Gjest ned30

Anbefalte innlegg

Hei.

Har mange kilo som jeg skal ta av, begynner på kurs 13.mars. Har begynt litt på egen hånd først.

Men redd jeg gjør feil. Er det noen som har gode råd? er første gang på kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si: Kjempebra at du har den innstillingen! At du starter før kurset mener jeg! Mange benytter tiden før kursstart til å fråtse og virkelig kose seg før det braker løs, men det er det jo lite fornuft i!

 

Du trenger ikke være så redd for å gjøre feil. Bruk fornuften. Spis sunt. Øk aktivitetnivået litt. Det kommer du langt med. Spis små porsjoner, men helst 5-6 måltider pr dag. Erstatt raske karbohydrater med langsomme, altså fint brød/pasta/ris/potet med fullkorn og grove produkter. Det holder deg lengre mett. Da tror jeg du har en fin myk start :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg si: Kjempebra at du har den innstillingen! At du starter før kurset mener jeg! Mange benytter tiden før kursstart til å fråtse og virkelig kose seg før det braker løs, men det er det jo lite fornuft i!

 

Du trenger ikke være så redd for å gjøre feil. Bruk fornuften. Spis sunt. Øk aktivitetnivået litt. Det kommer du langt med. Spis små porsjoner, men helst 5-6 måltider pr dag. Erstatt raske karbohydrater med langsomme, altså fint brød/pasta/ris/potet med fullkorn og grove produkter. Det holder deg lengre mett. Da tror jeg du har en fin myk start :)

 

Takker for innlegg, er vel der jeg har begynt med ca 6 måltider pr dag. Hjemmelagde knekkebrød 1 stk 5 ganger dagen, og middag. Da selfølgelig et sundt alternativ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...