Gå til innhold

Trenger noe bindende for å holde fokus


Anbefalte innlegg

Gjest solsol123

Hva er 30 days shred ?

 

Det er et treningsprogram på DVD av Jillian Michaels, hun ene treneren fra the biggest looser. Man skal trene hver dag i 30 dager, hver treningsøkt tar litt over 20 min. I treningsøkten har hun kombinert "strenght, cardio & abs". Så er det 3 forskjellige treningsøkter, sånn at du skal trene den samme treningsøkten i 10 dager før du bytter til neste "nivå".

 

Jeg bestilte min DVD på nettet i høst. Har begynt på programmet flere ganger, men aldri klart å fullføre.. Men denne gangen skal jeg klare det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar
Gjest pillarguri

Det er et treningsprogram på DVD av Jillian Michaels, hun ene treneren fra the biggest looser. Man skal trene hver dag i 30 dager, hver treningsøkt tar litt over 20 min. I treningsøkten har hun kombinert "strenght, cardio & abs". Så er det 3 forskjellige treningsøkter, sånn at du skal trene den samme treningsøkten i 10 dager før du bytter til neste "nivå".

 

Jeg bestilte min DVD på nettet i høst. Har begynt på programmet flere ganger, men aldri klart å fullføre.. Men denne gangen skal jeg klare det!!

 

programmet virker bra, og du anbefaler det ? Trenger noe drahjelp, og tjue min hver dag er jo så og si ingenting. Da bør det gå for meg også å få det til hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pillarguri

programmet virker bra, og du anbefaler det ? Trenger noe drahjelp, og tjue min hver dag er jo så og si ingenting. Da bør det gå for meg også å få det til hver dag :)

 

Jeg kommer også rimelig godt i gang med trening, og føler meg veldig flink, og detter av og til ned som en potetsekk. Det jeg mente er at hvis jeg setter meg et mål om mindre økter hver dag, så kunne dette funke.

Ideen høres meget god ut.

Akkurat passe anstrengende til at du ønsker å trene igjen kanskje ?

Hvilke utfordringer møtte du de andre gangene du prøvde å starte?

 

Jeg har forresten lovet meg selv en belønning ved hvert delmål, og en skikkelig flott en ved oppnådd hovedmål. Dette skal være min egen gulrot. Belønning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest solsol123

Jeg kommer også rimelig godt i gang med trening, og føler meg veldig flink, og detter av og til ned som en potetsekk. Det jeg mente er at hvis jeg setter meg et mål om mindre økter hver dag, så kunne dette funke.

Ideen høres meget god ut.

Akkurat passe anstrengende til at du ønsker å trene igjen kanskje ?

Hvilke utfordringer møtte du de andre gangene du prøvde å starte?

 

Jeg har forresten lovet meg selv en belønning ved hvert delmål, og en skikkelig flott en ved oppnådd hovedmål. Dette skal være min egen gulrot. Belønning :)

 

Jeg synes treningsøkten er bra til å bare vare i 20 minutter, pulsen går opp, jeg begynner å svette og ett par av styrkeøvelsene sliter jeg litt med å gjennomføre. Men i og med at økten er så kort, så klarer jeg å presse meg selv til å gi 100%. Det er som Jillian sier i videoen, du kan ikke trene i bare 20 minutter OG ta pauser.

 

De forrige gangene jeg prøvde, men sluttet, kom jeg meg bare til dag 5 eller 6.. Jeg følte veldig på at jeg var nødt til å trene hver eneste dag, og hvis det da gikk ett par dager hvor jeg ikke gjennomførte treningsprogrammet, så ga jeg opp. Men denne gangen SKAL jeg klare det. Målet mitt er å trene HVER dag i 30 dager, men dersom det skulle komme en dag eller to der jeg ikke får trent, så skal ikke det hindre meg i å fortsette dagen etter.

 

Jeg har søkt litt på nettet for å lese om andres erfaringer rundt 30 days shred, og det viser seg at veldig mange har fine resultater. Det kommer selvfølgelig litt an på utgangspunktet, men jeg er veldig spent. Vurderer å ta "før og etter bilder"..

 

Så noen av dere forresten på God morgen Norge i dag? Redaktøren i FHM var blant annet gjest, og han hadde gått fra å være litt "lubben" til å få skikkelig trent overkropp på bare 12 uker!! Inspirerende :)

 

GOD HELG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg fikk aldri skrevet vekten min i går.. Var en ganske travel lørdag. MEN, i dag viste vekten 67,9 kilo :) Jeg er såå fornøyd! Hvordan har det gått med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pillarguri

Jeg synes treningsøkten er bra til å bare vare i 20 minutter, pulsen går opp, jeg begynner å svette og ett par av styrkeøvelsene sliter jeg litt med å gjennomføre. Men i og med at økten er så kort, så klarer jeg å presse meg selv til å gi 100%. Det er som Jillian sier i videoen, du kan ikke trene i bare 20 minutter OG ta pauser.

 

De forrige gangene jeg prøvde, men sluttet, kom jeg meg bare til dag 5 eller 6.. Jeg følte veldig på at jeg var nødt til å trene hver eneste dag, og hvis det da gikk ett par dager hvor jeg ikke gjennomførte treningsprogrammet, så ga jeg opp. Men denne gangen SKAL jeg klare det. Målet mitt er å trene HVER dag i 30 dager, men dersom det skulle komme en dag eller to der jeg ikke får trent, så skal ikke det hindre meg i å fortsette dagen etter.

 

Jeg har søkt litt på nettet for å lese om andres erfaringer rundt 30 days shred, og det viser seg at veldig mange har fine resultater. Det kommer selvfølgelig litt an på utgangspunktet, men jeg er veldig spent. Vurderer å ta "før og etter bilder"..

 

Så noen av dere forresten på God morgen Norge i dag? Redaktøren i FHM var blant annet gjest, og han hadde gått fra å være litt "lubben" til å få skikkelig trent overkropp på bare 12 uker!! Inspirerende :)

 

GOD HELG!

Høres ut som noe som jeg også vil prøve. 30 day shred er herved bestilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest om denne FHM-redaktøren, og jeg har i dag begynt på ekstremkuren han gikk på.

Hallo til et nytt og bedre liv B) Jeg fant ut at nå måtte det noe drastisk til! Jeg får nemlig ikke tid til å trene så mye som jeg bør, og jeg syntes det er utrolig vanskelig å holde seg mett på brødmat.

 

Første dag på PSFM-diett har gått veldig bra. Har egentlig ikke vært særlig sulten, selv om jeg har hatt lang dag på jobb. I dag har jeg fått i meg ca 900 kcal. Jeg skal prøve dette noen uker, og se om det er verdt det.

 

Her kan dere forresten lese mer om denne dietten: http://fitnessbloggen.no/psmf-ekstremdiett/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!

 

Jeg må bare oppdatere kjappt: jeg holder på med siste innspurt i bachelor-oppgaven min og leverer på torsdag. grunnet en meget stresset periode og utdrikningslag i helgen forventer jeg ikke gullresultater i morgen.. Jeg får ikke skrevet oppdatering med det første heller, noe som skyldes oppgaven.

-bare så dere vet det;)

 

Det er foresten en artikkel om mat for bikinibabes i denne mnd's shape up! Det burde jo passe bra for oss! løp og kjøp;P

 

vi får snakkes når helvettesuka er over! vurderer å ta en pauseuke fra veiingen, slik at jeg heller kan hente meg inn litt til neste uke.. er ikke vits å skyte ned motivasjonen helt om det skulle være så galt.. haha Dere ser i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussi123

Jippi! 75,1kg viste vekten idag=) Utrolig lettet, deilig å være igang igjen etter altfor store utskeielser i påsken. Tok midjemål for første gang idag også, det har gått ned fra 81 til 76,5 siden start.

 

Men det er nesten nå kampen mot kiloene begynner føler jeg. Har ofte gått ned 4-5kg, men ikke klart lenger. Treningen MÅ bli bedre hvis jeg skal klare det. Blir jo litt nysgjerrig på 30 days shred jeg også da, kanskje det må bestilles??;)

 

Lykke til med bachelor-oppgaven Mallen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte jo gå på vekten for å se hvordan det hadde gått.. nok en gang viste den 81,5. Så etter morgendagen hvor bachelor-perioden skal feires med fest og baluba må jeg virkelig sette igang! Nå har jeg virkelig holdt på å vippe opp å ned på disse 500g lenge nok. har sikkert sagt det før også, men nå får det være nok.. Kommer meg jo ikke noen vei og jeg vet jo at jeg kan!

 

Takk Tussi123! Ikke mye igjen nå!!

 

Kommer sterkt tilbake neste uke, nå begynner hverdagen. (les praksis og jobbing)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med godt resultat, tussi! Alltid kjekt når man ser fremgang. Jeg kjenner til dette med eksamenslesing. Det er jaggu ikke lett å holde vekten når man må sitte i ro hele dagen. Dessuten blir man jo litt ekstra sugen på noe godt når man sitter rett opp og ned time inn og time ut. Lykke til med innspurten, Mallen!

I dag viste vekten min 65,3 kg, altså 100 g ned fra sist uke. Ikke særlig til resultat, men det må sies at jeg har droppet alt som heter kur og trening siden forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pillarguri

Hei folkens :)

Vekten min viser stillstand, altså 89,2 fremdeles.... de påskekiloene som skulle renne av så fort, de satt bedre enn jeg trodde. Jeg er enig at det nå må gjøres noe drastisk. Ekstremdiett venter jeg litt med, har prøvd det før, og ja, det virker(ikke prøvd PSFM ). Jeg prøver først den rolige måten. Mener å huske at du blir ganske svimmel og fjern når du går på en slik diett, men at kiloene raser av. Dette er nok hardt for kroppen, og skal kun brukes i korte perioder.

 

Jeg har tatt en gjennomgang av kostholdet mitt, og selv om jeg spiser supersundt nå, så er det fremdeles noe som ikke stemmer. Jeg flytter altså nå overvekten av måltidene til frokost, lunsj og mellommåltid, slik at kvelds blir liten. Jeg har spist de manglende Kcal om kvelden, noe som ofte fører til at jeg spiser veldig stort kveldsmåltid.

I går var jeg med på min første økt med Zumba, knall artig :) og mange av bevegelsene var så enkle, at jeg kan jo faktisk snikdanse litt i stua også.

 

Gratulerer med vekttap og innlevert bacheloroppgave

Og lykke til med PSFM diett :) Gi oss oppdateringer hvordan det går :) Er spent på å høre hvordan det funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med alle dere? Her kommer en liten oppdatering fra meg:) PSFM-dietten funker fint enn så lenge. Har vært og snikveiet meg, og den gir resultatet. Den store avsløringen kommer på onsdag, på veiedagen. Jeg føler meg i fin form, og har ikke opplevd å være noe særlig svimmel. Jeg har spist varmlunsj nå på denne dietten, og det kommer jeg nok til å fortsette med når jeg er ferdig. Jeg er ikke lenger utsultet før middag, og nå føler jeg heller ikke for å stappe i meg sjokolade og alt mulig annet usunt før jeg lager middag.

 

Jeg har fått et større behov for søvn, så det har vært veldig tungt å komme seg opp om morgenen. Ellers gleder jeg meg faktisk til veiing på onsdag.

 

Håper dere får en fin uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! :D

Nå har jeg hoppet på vekten nok en gang, og forventet i grunnen horrible resultarter etter helgens feiring.. Men det var unødvendig! Jeg har nemlig gått ned ett kg, og ligger nå på 80.5! Har som sagt tidligere nå begynnt i praksis, så nå er det vanlig hverdag hos meg også. det er herlig! er så mye lettere å lage rutiner når dagene er forutsigbare!

Har forøvrig tatt over hunden til søsteren min for noen dager, som fører med seg rikelig med turer! Nå skal vi ut straks og jeg har tenkt å prøve meg på en aldri så liten joggings!

 

Hvordan går det med dere på 30 days shred? Jeg har lest litt på det og sett på trailers, ser jo veldig bra ut.. Tenkte kanskje jeg skulle begi meg ut på noe slikt jeg også! Rockering har jeg også gått til anskaffelse av! Håper virkelig jeg kan få til noe her nå!

 

Gleder meg til å høre updates fra dere! denne uken skal jeg lage ny oppsummering også! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussi123

Hei jenter.

Blanding av skuffelse og lettelse idag. Veide meg på mandag og hadde da gått opp over 1kg. Idag viste vekten 75,5 dvs opp +400g. Det er ok etter hvordan jeg har spist og trent den siste uken. Hadde en skikkelig fest på lørdag med masse drikke og påfølgende fyllemat både lørdag natt og søndag. Ellers har jeg vært skikkelig fysen den siste uken, hver kveld har vært en kamp for å unngå å gå på butikken å kjøpe et eller annet! Muligens fordi jeg har hatt mensen...

 

Lørdag morgen drar jeg til London med en venninne, 4 dager med kos og ingen trening:/ Gleder meg jo selvfølgelig masse, men vet jo at det kommer til å bli kjempeutfordrene med maten:/ Ååå, tenk om jeg hadde klart å komme ned på 74-tallet til neste gang *drømme* :)

 

Håper dere har hatt en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pillarguri

hei jenter :)

Vekta mi viste 88,5 i dag, så nåla er igjen på rett vei.

Trening er det mindre av her om dagen, da vi har lamming i saufjøset. Men her får jeg høy daglig aktivitet da, så får si at det kanskje går opp i opp.

Jeg har bestilt 30 days shred og venter fortsatt på at den skal komme i posten, og føler meg klar for litt hjemmetrening :)

 

Så flott at PSFM dietten begynner å gi resultater, og at den ikke medfører svimmelhet. Lykke til med ny uke jenter, nå titter sola fram, så nå er ikke det langsiktige målet om bikini så altfor langsiktig lenger, nå blir det både kortsiktig og langsiktig, så vi kan begynne å jobbe effektivt ;) (flere som er flinke på skippertak ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag viste vekten 63,1 kg, så jeg er storfornøyd! Midjemålet har gått ned 3 cm fra 77 til 74 cm.

Veldig kjekt å endelig få litt resultater!

Jeg har vært hos venninnen min og hentet 30-days shred-dvd'en min, så i dag starter jeg med litt trening.

 

Så kjekt at flere har hatt gode resultater!

 

Tussi123: Hva med å bare ta pause de fire dagene du er i London? Det blir sikkert mer enn nok gåing på dere når dere beveger dere mellom butikker, kaféer og musikaler :) De gangene jeg har vært i London har jeg vært helt utslitt på ettermiddagen på grunn av all gåingen rundt om i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer endelig en ny oversikt! :) Er mye gode resultater her! :) ser foresten ut som vi har mistet noen på veien.. :/ Men vi får stå på videre resten av oss i alle fall;)

 

Oversikt:

 

Mallen startvekt: 82,2

1 veiing: 81.0 (-1.2kg)

2 veiing: 81.4 (+o.4kg)

3 veiing: 81.0 (-0,4 kg)

4 veiing: 81.5 (+0.5kg)

5veiing: 81.5

6 veiing: 81.5

7 veiing: 80.5 (1kg)

Totalt: -1.7 kg

 

Midje start: 78.6cm

1 måling: 78.3cm (-0.3cm)

2 måling: 76 cm (-2.3 cm)

3 måling: 74.3cm (-1.7 cm)

Totalt: -4.3 cm

 

Mazda startvekt: 66.8

1 veiing: 67,7 (+0.9kg)

2 veiing: 65,1 (-2.6kg)

3 veiing: 65,2 (+0.1kg)

4 veiing: 65.4 (+0.2kg)

5 veiing: 65.3 (-0.1kg)

6 veiing: 63.1 (-2.2kg)

 

Totalt: -3.7kg

 

Midje Start: 79 cm

1 måling: 77 cm (-2 cm)

2 måling: 74 cm (-3 cm)

totalt: -5 cm

 

Solsol123 startvekt: 62.4 kg

1 veiing: 61.9 (-0.5kg)

2 veiing: 61.5 (-0.4kg)

3 veiing: 60.8 (-0.7kg)

4 veiing: 59.7 kg (-1.1 kg)

5 veiing: -

 

 

Totalt: -2.7 kg

 

Midje start: 75cm

1 måling: 72.5 (-2.5cm)

2 måling: 71.5 (-1cm)

3 måling: 71 (-0.5cm)

4 måling: 70 cm (-1cm)

Totalt: -4cm

 

Tussi123 startvekt: 79kg

1 veiing: 76.8 (-2.2 kg)

2 veiing: 75.3 (-1.5kg)

3 veiing: 76.3 (+1 kg)

4 veiing: 75.1 (- 1.2 kg)

5 veiing: 75.5 (+ 0.4 kg)

Totalt: - 3.5 kg

 

Midje start: 81 cm

1 måling: 76.5 cm

Totalt: - 4.5 cm

 

Pillarguri startvekt: 87.8kg

1 veiing: 87.4 (-0.4kg)

2 veiing: 87.2 (-0.2kg)

3 veiing: 89 (+ 1.8kg)

4 veiing: 89.2 (+ 0.2 kg)

5 veiing: 88.5 (-0.7 kg)

 

totalt: + 0.7 kg

 

Midje start: 82cm

1 måling: 80 cm (-2cm)

Totalt: -2cm

 

Englejenta28 startvekt: 68.6kg

1 veiing: -

 

Olivias startvekt: 78kg

1 veiing: -

 

Melle89 startvekt: 68.8kg

1 veiing: 68.6 (-0.2kg)

2 veiing: 68.6

3 veiing: 67.9 (-0.7 kg)

4 veiing:

 

Totalt: - 0.9 kg

 

Ha en fortsatt fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pillarguri

I dag viste vekten 63,1 kg, så jeg er storfornøyd! Midjemålet har gått ned 3 cm fra 77 til 74 cm.

Veldig kjekt å endelig få litt resultater!

Jeg har vært hos venninnen min og hentet 30-days shred-dvd'en min, så i dag starter jeg med litt trening.

 

Så kjekt at flere har hatt gode resultater!

 

Tussi123: Hva med å bare ta pause de fire dagene du er i London? Det blir sikkert mer enn nok gåing på dere når dere beveger dere mellom butikker, kaféer og musikaler :) De gangene jeg har vært i London har jeg vært helt utslitt på ettermiddagen på grunn av all gåingen rundt om i byen.

 

Nå har jeg fått 30 days shred også, så i kveld starter jeg også :)

PSFM... Lukter litt på dietten nå, og leser om den, men savner litt konkrete eksempler. Har du lyst å legge fram litt praktiske eksempler på hvordan du gjennomfører dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 days shred... Dette var en effektiv kortøkt :) kjente pulsen bra, denne vil nok gi resultater ja :)

 

Så kjekt at du også har hevet deg på 30 days:) Jeg kan gjerne komme med eksempel på hvordan jeg har gjennomført PSMF. Jeg har fulgt eksemplene som står på den artikkelen jeg postet for litt siden her. Men, en vanlig dag med PSMF kan se slik ut for meg:

 

Frokost:

1/2 boks cottage cheese blandet med et par ss kesam, splenda eller annet søtningsmiddel, og noen dråper vaniljeessens. Smaker nesten som riskrem :)

 

Jeg klarer som oftest ikke kjøtt og varm mat til frokost, så cottage cheesen fungerer veldig bra for meg.

 

Lunsj:

1 kyllingfilet i biter eller 1/3 pk karbonadedeig stekt sammen med grønnsaker som brokkoli, blomkål, løk, paprika, sukkererter, chili, brekkbønner, aspargesbønner etc.

 

 

Vi har mikro på jobben, så da får jeg varmet opp lunsjen min igjen.

 

 

eller

 

Kyllingsalat med 1 stk kyllingfilet blandet med salat, spinat, agurk, paprika og andre valgfrie grønnsaker.

 

Mellommåltid:

1 stk Skyr

 

Middag:

Kyllingfilet/laks/hvit fisk/svinefilet

Stekte grønnsaker

 

Dette kan varieres masse. Jeg har blant annet laget indisk gryte av 1 boks hakkede tomater, 1 boks kesam mager og masse krydder (spisskummin, chili, paprikapulver, koriander og div. krydderblandinger som garam masala, tandori masala osv)

Bland i et par stekte kyllingfileter i biter, noen løk, paprika, hvitløk og sukkererter. Dette holder til to store porsjoner, og smaker veldig godt. Vanligvis spiser jeg dette med ris til, men nå har jeg bare droppet den.

 

 

Kveldsmat/dessert:

Det samme som frokost.

 

Innimellom måltidene drikker jeg te, kaffe og fun light.

 

Man skal spise masse grønnsaker til hvert måltid, 200-300 gram er bra.

Ellers er det en huskeregel at maten ikke må inneholde over 5% fett eller karbohydrater. Jeg har jukset litt, og har spist mat som har inneholdt opp mot 10 % av dette en gang eller to. Da er det bare til å spise mindre av noe annet :)

 

En dag i uken skal man ha "oppkarbing". Jeg har ikke giddet å regne ut hvor mye karbohydrater jeg må få i meg, så den dagen spiser jeg som vanlig, med ris/poteter/pasta til middag.

 

Håper dette var til litt hjelp :)

 

ps: Det gikk litt troll i ord etter at jeg skrev at jeg ikke hadde vært noe svimmel, for allerede neste dag var jeg litt susen mellom lunsj og middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pillarguri

Så kjekt at du også har hevet deg på 30 days:) Jeg kan gjerne komme med eksempel på hvordan jeg har gjennomført PSMF. Jeg har fulgt eksemplene som står på den artikkelen jeg postet for litt siden her. Men, en vanlig dag med PSMF kan se slik ut for meg:

 

Frokost:

1/2 boks cottage cheese blandet med et par ss kesam, splenda eller annet søtningsmiddel, og noen dråper vaniljeessens. Smaker nesten som riskrem :)

 

Jeg klarer som oftest ikke kjøtt og varm mat til frokost, så cottage cheesen fungerer veldig bra for meg.

 

Lunsj:

1 kyllingfilet i biter eller 1/3 pk karbonadedeig stekt sammen med grønnsaker som brokkoli, blomkål, løk, paprika, sukkererter, chili, brekkbønner, aspargesbønner etc.

 

 

Vi har mikro på jobben, så da får jeg varmet opp lunsjen min igjen.

 

 

eller

 

Kyllingsalat med 1 stk kyllingfilet blandet med salat, spinat, agurk, paprika og andre valgfrie grønnsaker.

 

Mellommåltid:

1 stk Skyr

 

Middag:

Kyllingfilet/laks/hvit fisk/svinefilet

Stekte grønnsaker

 

Dette kan varieres masse. Jeg har blant annet laget indisk gryte av 1 boks hakkede tomater, 1 boks kesam mager og masse krydder (spisskummin, chili, paprikapulver, koriander og div. krydderblandinger som garam masala, tandori masala osv)

Bland i et par stekte kyllingfileter i biter, noen løk, paprika, hvitløk og sukkererter. Dette holder til to store porsjoner, og smaker veldig godt. Vanligvis spiser jeg dette med ris til, men nå har jeg bare droppet den.

 

 

Kveldsmat/dessert:

Det samme som frokost.

 

Innimellom måltidene drikker jeg te, kaffe og fun light.

 

Man skal spise masse grønnsaker til hvert måltid, 200-300 gram er bra.

Ellers er det en huskeregel at maten ikke må inneholde over 5% fett eller karbohydrater. Jeg har jukset litt, og har spist mat som har inneholdt opp mot 10 % av dette en gang eller to. Da er det bare til å spise mindre av noe annet :)

 

En dag i uken skal man ha "oppkarbing". Jeg har ikke giddet å regne ut hvor mye karbohydrater jeg må få i meg, så den dagen spiser jeg som vanlig, med ris/poteter/pasta til middag.

 

Håper dette var til litt hjelp :)

 

ps: Det gikk litt troll i ord etter at jeg skrev at jeg ikke hadde vært noe svimmel, for allerede neste dag var jeg litt susen mellom lunsj og middag.

 

<tusen takk for fine eksempler. Dette ser jo ut som en diett jeg ville elske. Jeg elsker jo protein :) Mengdene med mat virker jo mye større enn jeg trodde., Glemte å sjekke etter praktiske eksempler på linken din, går dit igjen nå :)

Vurderer å kjøre denne dietten en kort periode som kickstart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Oj, her har det ikke vært mye liv siden sist. Jeg har vært uten Internett en stund, så har ikke fått oppdatert noe. Forrige uke hadde jeg langfri i helgen og tok meg noen slankefrie dager. Tror jeg spiste mer den helgen enn hva jeg har gjort på lenge!

 

Hvordan går det med dere? Jeg skippet veiingen forrige uke, følte virkelig ikke for å se resultatet av min fråtsehelg... Nå er jeg tilbake på PSMF-dietten. Håper resultatene fortsetter og at jeg ikke ødela for mye forrige helg.

 

Nå gleder jeg meg til å høre hvordan det har gått med dere andre de siste ukene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

Jeg har jobbet i et kjør i godt over en uke nå, og har derfor glemt helt ut å rapportere til dere!

Jeg veide meg igjen i dag å etter å ha gått opp 100g forrige uke har jeg nå gått ned 100g.. Så man kan vell si at jeg står på stedet hvil. Men jeg stresser ikke noe særlig med det, jeg går fortsatt trutt ned i cm, og det er det viktigste! Vekten følger etterhvert den! ;)

 

Denne her superdietten ser jammen ikke helt værst ut, tror vertfall jeg må prøve noen av de eksemplene Mazda kom med, de hørtes jo kjempegode ut!!

 

Håper det går bra med dere jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussi123

Hei jenter!

 

Jeg er fortsatt på stedet hvil 75,6kg, og kommer meg ikke ned til 74-tallet som var første delmål. Enda;) livvidde er også det samme. Jeg har kommet inn i en god rutine med måltider og valg av riktig mat, men jeg sliter fortsatt med treningen. Jeg trener 2x uken, men jeg må virkelig ta meg i nakkeskinnet for å få det til:/

 

Tror jeg mistet litt "futten" en periode og derfor jeg ikke har vært her inne noe særlig, men det er jo viktig at vi bruker hverandre til å backe hverandre opp nettopp når man mister motivasjonen! Der jeg er nå har jeg vært SÅ mange ganger, og det er videre herfra som er den virkelige kampen!

 

Stå på jenter, sommeren nærmer seg og vi SKAL klare målene våre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...