Gå til innhold

Trenger noe bindende for å holde fokus


Anbefalte innlegg

Hjelp, hjelp, dette går feil vei!

Jeg blir fristet av all slags mat over alt,og jeg sitter og dagdrømmer om boller. Skillingsboller, skoleboller, rosinboller, berlinerboller, donuts mmmmmm...... Noen dager klarer jeg ikke å tenke på annet enn god mat! Jeg har ikke klart å holde dietten min en hel uke på lenge nå, jeg bare ha den ene sjokoladebiten eller ta den ene ølen med venninnene. Jeg har ikke trent på lenge, alt har gått i stå. Jeg har 30 days liggende klar, nå må jeg bare komme igjen og ta en økt.

 

Jeg er akkurat der du er, Tussi123, der jeg har vært før, og i ferd med å gi opp :( Nå trenger jeg litt motivasjon, og kanskje litt tips til gode og sunne oppskrifter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 103
  • Created
  • Siste svar
Gjest Tussi123

Hei jenter!

 

Jeg veide 75,7kg idag. 74cm livvidde, dvs ned 0,5cm siden forrige måling. Veide meg på søndag, og da veide jeg 75kg, så synes det er litt rart at jeg har gått opp så mye så fort. Er nødt til å prøve igjen imorgen...;) ellers er jeg inne i en veldig god treningsperiode nå! Jogger ca annenhver dag, og det er så deilig. Har lastet ned masse motiverende musikk på ipoden, så nå "koser" jeg meg når jeg løper:)

 

Ift til mat spiser jeg kun middagsretter fra grete roede. Er jo mange oppskrifter her inne på nettsiden. I tillegg til sushi en gang i uken:) samboeren min og meg lager "matplan" hver søndag kveld hvor vi setter opp middagsretter for hele uken. Så handler vi på mandag etter jobb for hele uken. Da sparer vi både tid og penger, jeg slipper å bli fristet av alt mulig i butikken hele tiden fordi jeg ikke er der så ofte, samt at når vi er sultne etter jobb har vi alle ingredienser i leiligheten så det ikke er så lett å ty til lettvinte og usunne løsninger. Dette har ihvertfall fungert veldig bra for oss siden nyåret! Kanskje et tips til andre..?:)

 

Hvordan har det gått med dere andre denne uken da?? Er så viktig at vi ikke detter av lasset nå selv om vi ikke opplever de beste resultatene jenter! Stå på!

 

Håper dere får en fin dag imorgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere, folkens? Jeg har ikke veid meg de siste ukene, badevekten er tom for batteri, og jeg har ikke fått kjøpt nye. Spørs om jeg hadde veid meg selv om batteriene hadde virket. Jeg har falt litt ut av de gode rutinene, både med mat og trening. Nå er det også så travelt på jobb at jeg ikke har tid til noe som helst. Håper det fortsatt er noen her, jeg kunne trengt litt motivasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hallo!

 

ser ut som vi alle falt litt av på slutten der.. Jeg beklager fra min side at jeg datt ut det hele gikk i glemmeboken!

Det gjorde forsovidt dietten også.. jeg klarte meg fint helt til jeg resiet på ferie.. festival.. maaaaasse alkohol.. :/ vel, vel. Jeg vet ikke om vi bare skal si denne tråden som avsluttet jeg, siden vi ikke har skrevet på lenge? Dersom dere fortsatt henger med så kan vi jo prøve å fortsette evt. starte en ny tråd:)

 

Siste nytt fra meg er vertfall at jeg er nådd startvekt igjen.. (tok meg selv igjen på ferien ja..) Så nå har jeg krøpet til korset og skal starte på kurs igjen til høsten. Jeg forsøker med godt mot å ta av litt til kurset slik at det hele blir mest mulig effektivt. Har dessuten begynnt på 30 days shred nå, på 3 dagen! hei hvor det går!

 

Ønsker dere en vidunderlig sommer! Selv om det ikke ble helt den bikinibaben jeg hadde ønsket å se i speilet denne sommeren så henger jeg ikke for mye med hodet, tenk for en overaskelse alle får neste år! :P jeg håper jo at jeg innen det (helst til nyåret når jeg skal reise til australia) skal være nede på trivselsvekta!

takk for inspirasjonen og fokuset dere gav meg i vår, jeg hadde nok vært langt over hva jeg er dersom jeg hadde styrt på selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...