Gå til innhold

Hvilestoff skifte


Gjest madeleinerenate

Anbefalte innlegg

Gjest madeleinerenate

Hvor finner jeg hvilestoff skiftet på desse nye sidene ?

 

Blir sagt og skreve mye ... men bør en være over hvilestoff skiftet sitt eller kan en ligge 150 - 200 kcal under ?

 

Håper noen som vet !

 

Hva kan eventuelt skje om en ligger under ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg tror ikke du finner hvilkestoffskiftet lenger på sidene her. Du må nok regne det ut selv.

 

Det er ikke anbefalt å ligge under hvilestoffskiftet. Hvis du ligger under over lengre tid kan du oppleve at kroppen begynner å protestere. Tegn på dette er at man blir energiløs, trett, irritabel, nedstemt, deprimert, motløs, sulten, opptatt av mat osv. Men hvor mye under man må ligge før det får slike konsekvenser og hvor lenge, det er nok individuelt. Så det går jo an å prøve seg litt frem. Jeg tenker at så lenge man føler seg i fin form, så går det som regel fint.

 

PS. Det anbefales fra GR å ligge mellom 500-800 kalorier under ditt daglige forbruk. Ditt daglige forbruk = hvilestoffskiftet + hverdagsaktivitet + trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilestoffskiftet finner du under profil > Min meny under der du putter inn hverdagsaktivitet og trimpoeng.

 

Hvor finner jeg hvilestoff skiftet på desse nye sidene ?

 

Blir sagt og skreve mye ... men bør en være over hvilestoff skiftet sitt eller kan en ligge 150 - 200 kcal under ?

 

Håper noen som vet !

 

Hva kan eventuelt skje om en ligger under ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...