Gå til innhold

NY PÅ DETTE


Gjest BlackAngel

Anbefalte innlegg

Gjest BlackAngel

Jeg startet idag på mitt første grete roede kurs :D Men jeg forstår ikk helt.. Ser at måltidene er delt inn i kalorier. Så jeg lurer på de melkeproduktene. Kan jeg spise en frokost p å220 kalorier og ta ypghurten da og? Da blir det 285 eller blir det feil? kan jeg spise melkeproduktene til kas måltid eg vil, så lenge jeg ikke overstiger 1600 per dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BlackAngel

Men eg skjønner ikke dette. eg har no spist to skiver a 30 gram med makrell i tomat a 20 garm. da er eg opp 227 kalorier. Og vis hvert måltid skal være slik, hen skal en liksom hive på melk,frukt, grønnsaker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg skjønner ikke dette. eg har no spist to skiver a 30 gram med makrell i tomat a 20 garm. da er eg opp 227 kalorier. Og vis hvert måltid skal være slik, hen skal en liksom hive på melk,frukt, grønnsaker

 

Du kan velge et annet pålegg på den andre skiva som gir ferre kcalorier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest metchen

Det er alltid totalen for en dag som betyr noe. Det anbefales å få i seg nok melkeprodukter, frukt og grønnsaker i løpet av en dag. Jeg spiser min yoghurt som mellommåltid, ikke sammen med frokosten. Anbefaler alle å spise 5 måltider hver dag. For meg hjelper det slik at man ikke kjenner seg så sulten.

Dersom du går på en meny som skal ligge på 1600 kcal om dagen så er det totalen på alle måltiden som betyr noe. Det er alltid lurt å justere opp og ned på de forskjellige avhenging av om du skal spise en middag med mange eller få kcal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BlackAngel

Det er alltid totalen for en dag som betyr noe. Det anbefales å få i seg nok melkeprodukter, frukt og grønnsaker i løpet av en dag. Jeg spiser min yoghurt som mellommåltid, ikke sammen med frokosten. Anbefaler alle å spise 5 måltider hver dag. For meg hjelper det slik at man ikke kjenner seg så sulten.

Dersom du går på en meny som skal ligge på 1600 kcal om dagen så er det totalen på alle måltiden som betyr noe. Det er alltid lurt å justere opp og ned på de forskjellige avhenging av om du skal spise en middag med mange eller få kcal.

 

 

Takk for svar.. Eg spiser frukt som mellommåltid. menn kan kanskje bytte om frukt og yoghurten???? Men kan eg spise så mye en vil av gulerot,agurk,tomat????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Takk for svar.. Eg spiser frukt som mellommåltid. menn kan kanskje bytte om frukt og yoghurten???? Men kan eg spise så mye en vil av gulerot,agurk,tomat????

Jepp, ja-mat kan du spise så mye du vil av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...