Gå til innhold

Drømmen om brudekjolen.


Gjest tittin86

Anbefalte innlegg

Gjest tittin86

Nå får nok være nok. Jeg bestemte meg for 3 uker siden til å forandre livsstil. Jeg velger å kalle det livsstilsendring, for det går rett og slett ikke lenger å ligge på sofaen kveld ut og kveld inn og dytte i seg sjokolade, cola og Potetgull. Iallefall ikke om man drømmer om bryllup og å være slank og vakker da. Jeg er også møkk lei at jeg aldri finner klær. Jeg er bare 25 år, og burde elsket å handle klær. men sånn som jeg ser ut nå er det det verste jeg vet.

 

Jeg begynte endringen min Mandag for 2,5 uke siden, og har til nå gått ned 4 kg. Og det et jeg kjempefornøyd med. Jeg trener 3 ganger i uka, spinning så ofte det passer og egentrening når det ikke hår med spinning( jobber turnus). Har en datter på 2 år og en samboer. Vi har bestemt oss for å gifte oss sommeren 2014 og jeg kunne ikke fått en bedre motivasjon:)

 

Jeg begynte på 125,5 og veier nå 121,5. Har i utgangspunktet veiedag på fredager, men jeg veier meg stort sett oftere enn det. Vanskelig å la være. Jeg går ikke på kurs, og spiser stort sett vanlig mat, litt kos i helga og ikke i uka. Håper noen har lyst til å ta følge med meg, så kan vi motivere hverandre underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelig velkommen hit og masse lykke til! Super motivasjon har du, og allerede fått inn gode vaner med trening så dette lyder bra!

 

Nå får nok være nok. Jeg bestemte meg for 3 uker siden til å forandre livsstil. Jeg velger å kalle det livsstilsendring, for det går rett og slett ikke lenger å ligge på sofaen kveld ut og kveld inn og dytte i seg sjokolade, cola og Potetgull. Iallefall ikke om man drømmer om bryllup og å være slank og vakker da. Jeg er også møkk lei at jeg aldri finner klær. Jeg er bare 25 år, og burde elsket å handle klær. men sånn som jeg ser ut nå er det det verste jeg vet.

 

Jeg begynte endringen min Mandag for 2,5 uke siden, og har til nå gått ned 4 kg. Og det et jeg kjempefornøyd med. Jeg trener 3 ganger i uka, spinning så ofte det passer og egentrening når det ikke hår med spinning( jobber turnus). Har en datter på 2 år og en samboer. Vi har bestemt oss for å gifte oss sommeren 2014 og jeg kunne ikke fått en bedre motivasjon:)

 

Jeg begynte på 125,5 og veier nå 121,5. Har i utgangspunktet veiedag på fredager, men jeg veier meg stort sett oftere enn det. Vanskelig å la være. Jeg går ikke på kurs, og spiser stort sett vanlig mat, litt kos i helga og ikke i uka. Håper noen har lyst til å ta følge med meg, så kan vi motivere hverandre underveis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå får nok være nok. Jeg bestemte meg for 3 uker siden til å forandre livsstil. Jeg velger å kalle det livsstilsendring, for det går rett og slett ikke lenger å ligge på sofaen kveld ut og kveld inn og dytte i seg sjokolade, cola og Potetgull. Iallefall ikke om man drømmer om bryllup og å være slank og vakker da. Jeg er også møkk lei at jeg aldri finner klær. Jeg er bare 25 år, og burde elsket å handle klær. men sånn som jeg ser ut nå er det det verste jeg vet.

 

Jeg begynte endringen min Mandag for 2,5 uke siden, og har til nå gått ned 4 kg. Og det et jeg kjempefornøyd med. Jeg trener 3 ganger i uka, spinning så ofte det passer og egentrening når det ikke hår med spinning( jobber turnus). Har en datter på 2 år og en samboer. Vi har bestemt oss for å gifte oss sommeren 2014 og jeg kunne ikke fått en bedre motivasjon:)

 

Jeg begynte på 125,5 og veier nå 121,5. Har i utgangspunktet veiedag på fredager, men jeg veier meg stort sett oftere enn det. Vanskelig å la være. Jeg går ikke på kurs, og spiser stort sett vanlig mat, litt kos i helga og ikke i uka. Håper noen har lyst til å ta følge med meg, så kan vi motivere hverandre underveis :)

 

Hei på deg.

 

Ja jeg skjønner godt at du vil ha livstilsendring, og bryllup må vel være en fin motivasjon til det. I fjor giftet jeg meg (gang nr 2), men denne gangen giftet jeg meg i kirka. Jeg klarte å gå ned 16kg temmelig raskt. Jeg gikk på xtravaganza, men det er ikke noe å anbefale for min del. Drikke pulver.Uff og uff. Hadde et kjedelig liv i forkant av bryllupet.

Etter bryllupet la jeg på meg alt igjen, men nå skal det av igjen en gang for alle.

Du er bare 25år og burde elske å handle klær sier du. Tenk på meg som er snart 51 og har aldri elsket å handle klær fordi jeg har vært feit siden jeg var 20. Håper at jeg engang i livet skal få til det.

Du er ihvertfall godt igang med trim og det er da noe. Selv er jeg også blitt glad i spinning.

LYKKE TIL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tittin86

Tusen takk for lykkeønskninger :) denne helgen har jeg jobbehelg, så ikveld igjen er det jobb som gjelder. Har kost meg igår med litt snop, men fikk gått en tur med snuppa i vogna igår ettermiddag og skal ut og gå en lang tur idag på formiddagen. Det er et nydelig vær her idag, sola skinner fra blå himmel :)

 

Ellers så venter jeg mens nå, og det merker jeg godt. Jeg er så sjessen, på alt mulig. Men selvfølgelig mest på sjokolade, og jeg er mer sulten enn ellers. Men men, det er bare å bite tennene sammen. Har bestemt meg for å ikke spise noe snop idag iallefall. Vet det står fremme på jobb, men får ta med meg brød, yoghurt, nøtter og frukt :) og drikke masse vann. Tenkte å kjøpe meg et brudeblad idag, kanskje det kan minne meg på hvorfor jeg ikke burde spise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...