Gå til innhold

No more pepsi max og candy!!


Gjest snarttobarnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest snarttobarnsmor

Hei dere!!

 

Jeg er en jente på 24 som veier 85kg og er 175lang skal som dere ser ned 12 kg, veide i sommer 79kg etter å ha slanket meg siden sistemann kom, jeg har barn født i 09 og 10:) men etter en tung vinter, masse som har skjedd så håper jeg på at denne våren blir braaa!! Jeg skal når mandagen kommer ikke drikke pepsi max og spise kjeks, godteri boller og sjokolade osv, jeg er avhengig, rett og slett! Popcorn på lørdag er lov:)

 

Fler som vil henge seg på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Ble ikke trim igår, men hele huset, vinduer gardiner og alt ble vaska skifta ut, så nå er vi klar for våren, jammen meg trim å være hjemme med mine små og i tillegg en dagmammaunge også!! tre under 3 år :) Kroppen min skriker etter sukker og pepsin min, men bakte kjeks til barna idag og en smak om røra er bra er nok til at jeg ikke orker å tenke på sukker på en stund.. Blir metta av det mens jeg baker, underlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Snikveide idag, og veier fortsatt 85.7, huff, hva skjer da? :( Blir litt motløs, men skal ikke trøste meg med pepsi max eller snop!!!

 

Legger meg på 1600 kalorier pr dag og ser om det funker, vil så gjerne greie 3kg innen påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Blir 1800 kalorier på meg idag, skal på nattevakt i natt, og får ikke sovet før eller etter for jeg har mine barn og dagmammabarnet her hjemme, så da må jeg spise litt ekstra tror jeg når jeg skal være våken i 38timer i strekk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Ned 1.1kg første uke, fornøyd med det, ble litt energidrikk igår etter nattevakten for å holde meg våken, ble faktisk våken 40 timer i strekk! Men bortsett fra energidrikkene så holdt jeg meg langt innafor kalorigrensa mi :) Nå har jegg vært snopefri og pepsi maxfri siden søndag, snart 5 dager! SKAL greie å holde meg i helga også.. Skal holde meg unna til jeg ser 79 tallet tenkte jeg, så får påske være påske og jeg får heller ta meg et glass brus istedet(ikke pepsi max)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Snopfri fredag er det lenge siden sist!! Og det gikk jo supert!

har jobbehelg, så jogga ei mil før jobb i mårrest 4.5

Trimpoeng før 8 må være bra;-) ha en super helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Sikkelig nedtur på snikveiing idag, opp alt igjen pluss 300g, har ikke spist så mye i helga, men har fått det månedlige, så håper det er derfor :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Nedgang på 0.5kg uka her, helt greit siden det så mørkt ut tidligere i uka ;) Har veiedag i morgen egentlig, men tar vekta fra i mårrest da jeg har blitt syk, feber, vond hals og har bare sovet i hele dag, da bli vekta i morgen feil syns jeg.. Den 11 dager lange godte og brusstreiken er opphevet i kveld, da det er det eneste jeg har lyst på, men fra i morgen av igjen er jeg på streiketoget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snarttobarnsmor

Endelig frisk igjen, hersens influensa, spist masse salt og usunt, så vekta var opp på start igjen idag, men fortviler ikke, det kjennes i fingrene at det er masse vann, en mil skal gåes i kveld og jeg og barna har allerede vært på skogstur idag så satser på at mye vann er borte i morgen, savner heller ikke brus og godteri :D Så uansett nedgang eller ikke, kroppen er sunnere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...