Gå til innhold

DENNE mandagen blir det!!!!


Gjest snap

Anbefalte innlegg

Starter et nytt og bedre liv mandag 12. mars. Noe jeg for øvrig har gjort mange ganger tidligere.... Men nå må jeg virkelig skjerpe meg. Energinivået er ikke-eksisterende, og det funker dårlig for meg som alenemor i turnusjobb. Har en treåring hjemme som krever mye, og like mye for hans del som min egen må jeg komme meg ned i vekt og få tilbake energien.

 

Jeg er 172 cm og veier 78 kilo (tror jeg), og vil ned til 66 kilo.

 

Starter nettkurs på mandag fordi jeg MÅ ha noe bindende som sparker meg litt i ræva. Jeg kan ikke bare kaste 2500 kroner i do.... I tillegg håper jeg at jeg ved å opprette denne tråden får flere "rævsparkere" med meg. ;)

 

Tar en veiing mandag morgen for eksakte kilo. Må bare spise opp det jeg har i skapene først. Neida...(joda). :-/

 

Kom igjen, bli med! Pliiiiis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar
Gjest OleBrum

Starter et nytt og bedre liv mandag 12. mars. Noe jeg for øvrig har gjort mange ganger tidligere.... Men nå må jeg virkelig skjerpe meg. Energinivået er ikke-eksisterende, og det funker dårlig for meg som alenemor i turnusjobb. Har en treåring hjemme som krever mye, og like mye for hans del som min egen må jeg komme meg ned i vekt og få tilbake energien.

 

Jeg er 172 cm og veier 78 kilo (tror jeg), og vil ned til 66 kilo.

 

Starter nettkurs på mandag fordi jeg MÅ ha noe bindende som sparker meg litt i ræva. Jeg kan ikke bare kaste 2500 kroner i do.... I tillegg håper jeg at jeg ved å opprette denne tråden får flere "rævsparkere" med meg. ;)

 

Tar en veiing mandag morgen for eksakte kilo. Må bare spise opp det jeg har i skapene først. Neida...(joda). :-/

 

Kom igjen, bli med! Pliiiiis :)

Så flott at du har bestemt deg for å gjere noko med situasjonen din :) Første skritt i riktig retning er nemlig å bestemme seg for å gjere noko :) Lykke til, eg er heilt sikker på at dette greier du :)

 

Sjølv er eg 41 år, har 2 barn (11 og 14 år) og samboer. Har slitt med vekta etter svangerskapa, og har gått litt opp og ned i vekt. Etter andre svangerskap klarte eg å gå ned 20 kilo med grete roede i 2001, men dei kom dessverre sakte men sikkert på igjen :angry: Bestemte meg i haust for at no var det nok!, og har sidan september klart å ta av meg 12 kilo heilt på eiga hand :D Er ganske stolt av det!

 

Det å vere på forumet her har hjelpt meg mykje :) Føler at det blir litt meir forpliktande når vi rapporterer til kvarandre på trådane.

 

Har som sagt komt litt lenger i prosessen enn deg, men slår gjerne følge med deg på vegen nedover :) Eg er 175 cm høg og veg no ca 87 kilo. Målet mitt er rundt 80 kilo så det vil seie at eg har ca. 7 kilo igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!!

 

Denne mandagen bør de 12 ekstra kiloene bli ordentlig redde! JEg starter også i morra, og skal ta av 12! Skal vi slå følge?

 

Jeg har vært mer overvektig for noen år siden, og var flink og gikk ned 30 kilo. Vel, "flink" og "flink"... Det var bivirkninger av medisiner jeg nå tar mindre av og nå øser kiloene på igjen.

 

Dette skla bli så bra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med!

 

Jeg er med i en annen tråd også, og siden vi har veiedag på mandager der også, passer det jo ganske bra.

 

Jeg er en jente på 26 år, har gått opp og ned i vekt de siste årene, og i år SKAL jeg ned i trivselsvekten min. Jeg er 164 cm høy og veier 67 kg. Målet mitt er å nå 58 kg innen sommerferien, altså i juni en eller annen gang. Jeg må altså ned ca 3 kg i mnd, så håper dere her inne kan hjelpe med å piske meg litt, sånn at jeg ikke sluntrer unna :)

 

Nå er det på tide med litt styrketrening!

Ha en god søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du har bestemt deg for å gjere noko med situasjonen din :) Første skritt i riktig retning er nemlig å bestemme seg for å gjere noko :) Lykke til, eg er heilt sikker på at dette greier du :)

 

Sjølv er eg 41 år, har 2 barn (11 og 14 år) og samboer. Har slitt med vekta etter svangerskapa, og har gått litt opp og ned i vekt. Etter andre svangerskap klarte eg å gå ned 20 kilo med grete roede i 2001, men dei kom dessverre sakte men sikkert på igjen :angry: Bestemte meg i haust for at no var det nok!, og har sidan september klart å ta av meg 12 kilo heilt på eiga hand :D Er ganske stolt av det!

 

Det å vere på forumet her har hjelpt meg mykje :) Føler at det blir litt meir forpliktande når vi rapporterer til kvarandre på trådane.

 

Har som sagt komt litt lenger i prosessen enn deg, men slår gjerne følge med deg på vegen nedover :) Eg er 175 cm høg og veg no ca 87 kilo. Målet mitt er rundt 80 kilo så det vil seie at eg har ca. 7 kilo igjen.

 

Oj, du har jo vært kjempeflink. Og på egen hånd til og med, det krever mye selvdisiplin. Godt jobba :)

 

Jeg tok et Roede-kurs etter svangerskap jeg også, og det funket bra. Men kiloene har kommet tilbake. Det er så alt for fort gjort! Men nå er det slutt!

 

Som du sier så håper jeg at det blir enklere å følge dietten når jeg må rapportere til andre her inne... Håper jeg blir like flink som deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!!

 

Denne mandagen bør de 12 ekstra kiloene bli ordentlig redde! JEg starter også i morra, og skal ta av 12! Skal vi slå følge?

 

Jeg har vært mer overvektig for noen år siden, og var flink og gikk ned 30 kilo. Vel, "flink" og "flink"... Det var bivirkninger av medisiner jeg nå tar mindre av og nå øser kiloene på igjen.

 

Dette skla bli så bra :D

 

Så gøy med noen som har akkurat samme kilomål som meg. Nesten så konkurranseinstinktet våkner i meg her nå...hehe.

 

Vi skal selvfølgelig klare det!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med!

 

Jeg er med i en annen tråd også, og siden vi har veiedag på mandager der også, passer det jo ganske bra.

 

Jeg er en jente på 26 år, har gått opp og ned i vekt de siste årene, og i år SKAL jeg ned i trivselsvekten min. Jeg er 164 cm høy og veier 67 kg. Målet mitt er å nå 58 kg innen sommerferien, altså i juni en eller annen gang. Jeg må altså ned ca 3 kg i mnd, så håper dere her inne kan hjelpe med å piske meg litt, sånn at jeg ikke sluntrer unna :)

 

Nå er det på tide med litt styrketrening!

Ha en god søndag :)

 

Supert! 3 kilo i måneden skal vi få til.. Pisk pisk :)

 

Sliter litt med å finne et treningsopplegg som passer jeg da. Må nok bli hjemmetrening av no slag.

Håper du hadde ei bra styrkeøkt. Treningssenter??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i gang!!! Veide meg nå og var visst litt tyngre enn forventet. 79,2 kilo. Jaja....

 

Hvordan får jeg laget sånn oppsummering av kilo som så mange har som vedlegg til svarene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg også bestemt meg for det er akkurat denne mandagen som gjelder, og i dag skal jeg virkelig starte den store innsatsen (igjen......).

Så ville egentlig bare ønske dere alle lykke til. Kommer nok til å stikke innom for å se hvordan det går med dere ;)

 

Supert. Jo fler, jo bedre... :) Lykke til du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg beskjed av nettkurslederen min at jeg har veiedag på torsdager. Jahaja...

 

Da må jeg nesten endre veiedag til torsdager... Men jeg har begynt dietten fra i dag av uansett. :)

 

10 glass vann er dagens fokus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert! 3 kilo i måneden skal vi få til.. Pisk pisk :)

 

Sliter litt med å finne et treningsopplegg som passer jeg da. Må nok bli hjemmetrening av no slag.

Håper du hadde ei bra styrkeøkt. Treningssenter??

 

Jeg holder meg til hjemmetrening. Tar styrketreningen hjemme i stuen,og ellers skal det bli joggeturer i nærområdet. Jeg prøver å følge Puls-Yngvar sitt treningsopplegg, ihvertfall styrkedelen + trene magemuskler. I dag SKAL jeg ut og jogge/gå i raskt tempo!

 

Var på vekten i dag, og den viste 67,7 kg. Opp denne uken, altså :( Nå må jeg bare bli flinkere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i gang!!! Veide meg nå og var visst litt tyngre enn forventet. 79,2 kilo. Jaja....

 

Hvordan får jeg laget sånn oppsummering av kilo som så mange har som vedlegg til svarene sine?

 

For å lage sånn oppsummering må du redigere profilen din. Oppsummeringen skriver du i signaturen din. Den kan du endre etter hvert som du når mål/går ned i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Her var det mange som hadde hengt seg på :) Supert at vi har blitt så mange :)

 

Eg har veiedag på onsdagane, så det blir eit par dagar til eg rapporterer vekt. Har hatt ei super helg når det gjeld trening. Gjekk 65 minutt tur både laurdag og søndag, og i dag har eg gått og trena intervall (rask gange/jogg) i 40 min :) Prøver å få til litt variert trening. Trener 2 gongar i veka på treningssenteret; spinning og styrke begge dagar, og prøver å få til turgåing så mykje som mogleg elles.

 

Har nok skeia litt for mykje ut med godteriet i helga, og har bestemt meg for at dei siste helgane fram til påske er det ikkje lov med potetgull! Ikkje litt ein gong!

 

Lykke til med veka, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal prøve meg på en 30 days skred-økt her hjemme... Tar det til tv2-nyhetene tenker jeg! Må jo utsette det litt...

 

Noen som har prøvd dette?? Eller har andre hjemmetreningstips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg og vurderer om jeg skal prøve meg på en 30 days skred-økt her hjemme... Tar det til tv2-nyhetene tenker jeg! Må jo utsette det litt...

 

Noen som har prøvd dette?? Eller har andre hjemmetreningstips?

 

Jeg har prøvd 30 days shred før, og jeg har aldri svettet så mye før! Jeg gikk ikke noe ned i vekt da jeg prøvde den, men jeg fulgte heller ikke noe diett da. Men, jeg gikk fra å ikke kunne ta en eneste armheving, til å kunne ta 5 vanlige (ikke slike jentearmhevinger på knærne) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også prøvd 30 day shred, men gjennomførte ikke i 30 dager. Syns å huske at vekta gikk ned ekstra mye når jeg tok den i tillegg til Grete Roede. Og jeg var utrolig stiv i musklene de første dagene, så det er nok effektivt. I tillegg så tar det ikke så lang tid, så det var veldig overkommelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke lastet opp 30 days skred-videoen min i går. Har ikke sett på den på flere år (siden sist jeg prøvde å slanke meg), så muligens jeg må laste den ned igjen.

 

Dvs at jeg droppet treningen i går. Men kanskje litt Zumba i kveld da... ;) kjenner at det er tungt å motivere seg til å trene hjemme. Jeg liker bare lagidrett jeg, men enmannshåndball funker jo ikke i stua. Men jeg håper å finne en treningsform likevel som funker for meg. :)

 

Blodpølse til middag i dag. Var visst neimat det så jeg da jeg registrerte middagsretten. Og jeg som trodde det var sunt som bare det..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yohooo!!! :D:D:D Da har jeg tatt en økt med 30 days shred. Ikke så tungt som jeg fryktet faktisk, så skal fortsette med denne treninga. Blir nok ikke hver dag, men..

 

Godt å få rørt på kroppen kjenner jeg. Og nå skal jeg sette meg ned med en boks bringebær og drikke noen glass vann. (sliter med å drikke ti glass vann om dagen jeg...men det er vel den minste utfordringen) ;)

 

Ha en fin kveld da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Vegde meg i går og likte ikkje det eg såg :angry: Opp 800 gram til 87,8. Har vore så flink med trening og trudde at det skulle gi utslag på vekta, men neida! Har tatt måla mine og har ikkje gått opp noko her, heldigvis. Men no er eg ganske lei av å sjå 87 talet! Veit ikkje heilt kva eg skal gjer for å klare å gå vidare nedover, men får prøve å finne på noko lurt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er treg med og følge opp på tråden her... Ved veiing på mandag så jeg jo at det er litt mer enn 12 som skal av da... 83,1 var litt mer enn jeg hadde trodd, og når jeg skla ned til 68 kilo, kanskje 64, så blir det jo litt.

 

Nå skal jeg følge opplegget til punkt og prikke også skal jeg prøve meg på 30 day shred.

 

Det går ganske greit med spisinga, sliter litt med nok vann, og variee med grønnsaker, blir mye gulrøtter bare for å fylle opp kvota, men pytt...

 

Spent på veiinga til uka da, føler ikke at jeg har blitt noe smalere ennå, men det skal jo ta litt tid da.

 

T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...