Gå til innhold

DENNE mandagen blir det!!!!


Gjest snap

Anbefalte innlegg

Så flott med nedgang da :) Dokke har vore flinke :)

 

Her har tungt fordøyelig mat (pinnekjøtt og potetball) og altfor mykje godteri gitt sine resultat. Opp 1,5 kilo :angry: Surt, men har kun meg sjølv å takke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Puh...påska er over. Jeg har virkelig kosa meg, og ikke tenkt mye på vekta. Likevel har jeg gått ned 700 gram de siste to ukene blir det vel. Hurra for det! :D

 

Jeg har nok vært mer aktiv enn vanlig i påska. Kanskje det er derfor. Uansett er det motiverende å vite at vekta går nedover. :)

 

Nå er det bare å stå på videre!

 

(og jeg får vel prøve å oppdatere weight loss tickeren min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang snap. Det er utrolig godt når vekta går riktig vei selv om man ikke har forventet det.

Ja, i går var det en måned siden vi startet. Syns den måneden har gått kjempefint, og jeg er fortsatt like motivert. Satser på at neste måned går like bra, nå har vi jo ingen påske som kan friste oss ut på ville veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgangen, snap :) Kjempedeilig når det går riktig vei :)

 

Her føler eg at eg er på riktig vei igjen, til tross for oppgangen forrige veke. Føler meg mindre oppblåst i magen, og har generelt ein god følelse :) Har hatt 2 treningsfrie dagar no pga ei vond tå, men i dag var det på igjen med litt jogging.

 

Målet mitt når eg starta med vektnedgangen i haust var å kome inn i bunaden min igjen før konfirmasjonen til sønnen min i mai, men hadde egentlig gitt opp håpet i og med at det har stått litt stille etter jul. I dag skulle dattera mi sjekke om bunaden hennar fortsatt passa, og ho masa då om at eg skulle prøve min. Eg meinte at det ikkje var vits i, men ho klarte å få meg til å prøve. Og gjett om det var ein opptur :D Fekk på meg bunaden, men den er fortsatt litt for trang over brystet. Har fortsatt 3 veker igjen der eg kan jobbe hardt for å få igjen siste hektene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgangen, snap :) Kjempedeilig når det går riktig vei :)

 

Her føler eg at eg er på riktig vei igjen, til tross for oppgangen forrige veke. Føler meg mindre oppblåst i magen, og har generelt ein god følelse :) Har hatt 2 treningsfrie dagar no pga ei vond tå, men i dag var det på igjen med litt jogging.

 

Målet mitt når eg starta med vektnedgangen i haust var å kome inn i bunaden min igjen før konfirmasjonen til sønnen min i mai, men hadde egentlig gitt opp håpet i og med at det har stått litt stille etter jul. I dag skulle dattera mi sjekke om bunaden hennar fortsatt passa, og ho masa då om at eg skulle prøve min. Eg meinte at det ikkje var vits i, men ho klarte å få meg til å prøve. Og gjett om det var ein opptur :D Fekk på meg bunaden, men den er fortsatt litt for trang over brystet. Har fortsatt 3 veker igjen der eg kan jobbe hardt for å få igjen siste hektene :D

 

Så herlig at du kom inn i bunaden igjen! Det er slike ting som virkelig motiverer, og gjør alt slitet verdt det!!! Gratulerer, og lykke til med de siste hektene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal faktisk hive meg rundt og JOGGE meg en tur!!!! Det er maaaaaange år siden jeg gjorde det sist, men nå har jeg faktisk lyst! Tenk det.... :D

 

Har vært flink og gått mange raske turer den siste uka, og nå er det på tide å step it up litt,

 

Ha en fortsatt fin søndag! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at du kom inn i bunaden igjen! Det er slike ting som virkelig motiverer, og gjør alt slitet verdt det!!! Gratulerer, og lykke til med de siste hektene ;)

Takk for det :) Skal virkelig prøve å stå på desse vekene, og håper at eg då også nærmar meg mitt neste delmål på 82,5 kilo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens resultat: -700g, og -2,5 cm. Snart er jeg på 79-tallet, det skal bli bra!

 

Snap, hvordan var joggeturen? Deilig å gjøre noe man ikke har gjort på lenge!

 

OleBrum, lykke til med de siste hempene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens resultat: -700g, og -2,5 cm. Snart er jeg på 79-tallet, det skal bli bra!

 

Snap, hvordan var joggeturen? Deilig å gjøre noe man ikke har gjort på lenge!

 

OleBrum, lykke til med de siste hempene!

 

Gratulere med nedgangen! :)

 

Joggeturen var tung, men åååå så godt da jeg var ferdig. Jogga i 40 min. Ble motivert av det, så i kveld har jeg gjort trent litt i stua. :D

 

Er ute etter en kilos nedgang til torsdag, så da må jeg stå på! (ignorer lett den isen jeg spiste tidligere i dag...) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukens resultat: -700g, og -2,5 cm. Snart er jeg på 79-tallet, det skal bli bra!

 

Snap, hvordan var joggeturen? Deilig å gjøre noe man ikke har gjort på lenge!

 

OleBrum, lykke til med de siste hempene!

Takk for det :) og gratulerer med nedgangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 100 gram bare. Er så utrolig skuffet siden jeg har vært så flink til å trene... Er vel slik at muskler er tyngre enn fett osv, men så mye muskler har jeg ikke fått... :(

 

Null motivasjon nå kjenner jeg. Vektnedgang er så viktig for motivasjonen min... Æsj altså!!! :(

 

Ole Brum, du har vært flink da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snap, måler du cm også? Kan hjelpe på motivasjonen å se at de minker selv om vekta ikke følger med. Og det er ikke slik at muskler veier mere enn fett, de tar bare mindre plass,så derfor du kan se at cm går ned ;)

 

Snikveide meg i går morges: 79,9!!!

Offisiell vekt i dag er 80,1, men det er på vei nedover :)

Totalt ned nå 3,6kg, som jo ikke er all verdens, men mye bedre enn ingenting!

Antall cm jeg har gått inn er bedre; -21 totalt, -5 i midjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snap, måler du cm også? Kan hjelpe på motivasjonen å se at de minker selv om vekta ikke følger med. Og det er ikke slik at muskler veier mere enn fett, de tar bare mindre plass,så derfor du kan se at cm går ned ;)

 

Snikveide meg i går morges: 79,9!!!

Offisiell vekt i dag er 80,1, men det er på vei nedover :)

Totalt ned nå 3,6kg, som jo ikke er all verdens, men mye bedre enn ingenting!

Antall cm jeg har gått inn er bedre; -21 totalt, -5 i midjen :D

 

Ja, måler cm rundt midjen også. Forsvant 2 cm derfra, men jeg tror hele tiden at jeg måler på litt forskjellig sted, så stoler ikke på det... :P

 

Ser du har gått ned mange cm da. Det er kjempebra! Og du av jo rett i at litt er bedre enn ingenting! :)

 

Har hatt ei fin helg der jeg ikke har overgått kaloriinntaket. Ikke verst bare det. :) Ingen trening, men skal gjøre litt hjemmetrening de siste dagene før veiing på torsdag. Går for en halv kilo ned denne gangen slik at jeg kommer meg under 76 kilo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,6 kg på meg til 80,3 kg. Ned 3,1 kg siden oppstart.

 

Gratulerer med nedgang til spipp også :)

 

Gratulerer med minus 0,6 kilo! :)

 

Nå sitter jeg bare i sofan og mannen meg opp til å ta en økt med 30 days shred her... Hva er favorittreningen deres???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med minus 0,6 kilo! :)

 

Nå sitter jeg bare i sofan og mannen meg opp til å ta en økt med 30 days shred her... Hva er favorittreningen deres???

 

Er veldig fan av Jillian Michaels og dvd'ene hennes, så de brukes flittig når jeg er hjemme aleine med ungene. Men helst foretrekker jeg ski (alpint og langrenn) om vinteren, og ellers i året blir det sykling og jogging/løping. Har ikke lengre støttemedlemskap på noe treningssenter, har brukt de pengene på utstyr til å trene hjemme ;)

 

Snap, kom deg opp av sofaen, 30days shred er bare 20 min, og tenk så deilig når du er ferdig! Jeg skal ut og jogge i det fine været :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det varierer litt hva som er favoritt treningen min. På fine dager liker jeg kjempegodt å jogge med musikk på ørene (når kondisen er sånn någenlunde vel og merke). Ellers er zumba kjempegøy, og det passer også på dager der energien ikke er helt med. Som styrketrening foretrekker jeg absolutt kettlebells. Og corebar er kjempefin trening for hele kroppen, spesielt kjernemuskulatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florence1

Ned 0.9 siste uke :) totalt 4 kg siden 12 mars. Er i god stim nu med trening og kost. Trener spinning, intervall trening ute, trappetrening og styrke (eget program, men litt inspirert av Yngvar fra Nrk puls) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med nedgang spipp og snupsipups :D Gratulerer :)

 

Eg skal på vektai morgon tidleg. Trur at eg kanskje har holdt vekta, men ikkje gått ned noko særleg. Har fått trena lite i veka som var. Hadde faktisk berre 5,5 TP, mot 10,7 og 17,4 veka før. Har rett og slett ikkje funne tid til trening. Denne veka ser det heldigvis litt bedre ut :D

 

Når det gjeld favoritt trening å veit eg ikkje heilt. Liker egentlig litt forkjellig, og syns det er greit å variere. Blir spinning og styrke 2 dagar i veka på treningssenteret, og prøver elles å gå tur, jogge litt og ta litt styrkeøvelsar heime. Har tenkt at eg skal finne fram sykkelen og ta en sykkeltur ute, men har ikkje komt så langt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0.9 siste uke :) totalt 4 kg siden 12 mars. Er i god stim nu med trening og kost. Trener spinning, intervall trening ute, trappetrening og styrke (eget program, men litt inspirert av Yngvar fra Nrk puls) :D

Kjempebra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...