Gå til innhold

DENNE mandagen blir det!!!!


Gjest snap

Anbefalte innlegg

  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Opp 300 gram denne uken. Skjønner det ikke. Jeg spiser det jeg skal og har trent, men går ikke ned. Det er så demotiverende at jeg bare har lyst til å gi opp.

 

Ned 3 cm tilsammen på kroppen denne uka da, men ingenting over midjen... :(:(:(

 

Gratulerer til dere som har gått ned da! Godt jobba!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 300 gram denne uken. Skjønner det ikke. Jeg spiser det jeg skal og har trent, men går ikke ned. Det er så demotiverende at jeg bare har lyst til å gi opp.

 

Ned 3 cm tilsammen på kroppen denne uka da, men ingenting over midjen... :(:(:(

 

Gratulerer til dere som har gått ned da! Godt jobba!! :)

 

Skjønner at du blir demotivert, når du gjør alt riktig, men resultatene ikke viser det :(

Men veier du deg bare en gang i uka? Jeg veier meg ca annenhver dag, og ser da at i løpet av uka varierer vekta opp og ned med minst 1 kg (for ikke å snakke om variasjoner i løpet av en dag ;) ). Så kanskje du bare var litt "uheldig" idag, og om du prøver vekta igjen om et par dager så har det retta seg?

Og du har jo gått inn på cm, så du kan ikke gjøre så mye feil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du blir demotivert, når du gjør alt riktig, men resultatene ikke viser det :(

Men veier du deg bare en gang i uka? Jeg veier meg ca annenhver dag, og ser da at i løpet av uka varierer vekta opp og ned med minst 1 kg (for ikke å snakke om variasjoner i løpet av en dag ;) ). Så kanskje du bare var litt "uheldig" idag, og om du prøver vekta igjen om et par dager så har det retta seg?

Og du har jo gått inn på cm, så du kan ikke gjøre så mye feil ;)

 

Takk for peptalk. :)

Jeg håper at det er det som skjer, pluss at jeg straks får mensen. Jeg får bare kjøre på videre og satse på at det går nedover igjen til neste uke. :)

 

Syk i dag, så sitter hjemme i sofan. Lurer på om jeg skal unne meg litt pizza til middag i dag. Ja, det skal jeg! Selvfølgelig en sunn pizza og bare litt... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp 300 gram denne uken. Skjønner det ikke. Jeg spiser det jeg skal og har trent, men går ikke ned. Det er så demotiverende at jeg bare har lyst til å gi opp.

 

Ned 3 cm tilsammen på kroppen denne uka da, men ingenting over midjen... :(:(:(

 

Gratulerer til dere som har gått ned da! Godt jobba!! :)

Ikkje gi opp :) Av og til kan vekta stå stille ei veke, men til gjengjeld gjere eit stort hopp den neste. Fortsett med å gjere dei riktige tinga, trene godt og drikke masse vatn :) Vatn er kjempeviktig og eg merkar at viss eg gløymer det så stagnerer resultata.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag, og da var jeg 800 gram lettere igjen - bare på en dag. Og i går spiste jeg sjokolade...kanskje det er det som gjør susen for meg..hehe. Det hadde vært dietten sin det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, nå er jeg på 79-tallet! Dersom jeg tar av like mye til neste uka, har jeg totalt gått ned 5kg på dette kurset, og det er jeg fornøyd med :)

 

Snap, der ser du at det er ingen grunn til fortvilelse bare fordi vekta lurer deg litt en dag, neste dag har det orndet seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dokke har vore :) Må vere heilt vidunderlig å sjå 79-talet igjen! Må sei at eg er bittelitt misunnelig B) Skulle ønske at eg også var akkurat der, men eg veit at eg kjem dit.... snart håpar eg :) Men målet mitt var nettopp å skunde meg sakte, lære meg dei gode vanane og halde dei over tid :) Så sjølv om målet ikkje er heilt nådd så veit eg at denne gongen klarer eg det; heilt åleine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er spipp og snupsipups! Og Ole Brum, jeg er sikker på at du ser 79-tallet snart du også! :)

 

Spent på veiing i dag. Har hatt noen kjærestedager med fri fra jobb, god mat og drikke og masse soooool! Jeg vet å kose meg, og det må være lov når det først er sol...plutselig er den jo borte igjen... :P

 

Hvordan noterer dere forresten ned rockering som trening???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Vekta i dag viste det same som forrige veke; 84,9 :) Heilt greitt.

 

For den komande veka har eg ingen store forhåpningar om nedgang. Vi skal ha konfirmasjon på laurdag og eg har tenkt å skikkeleg kose meg i helga. Ikkje kvar dag sønnen min blir konfirmert B) Så får det heller bli litt oppgang denne veka.

 

Men....trimmen skal eg prioritere :) Skal ha 2 dagar fri no før helga og SKAL sette av tid til trening innimellom handling, matlaging, pynting og stryking :) Er godt i gang med vekas trim; 6,8 TP fordelt på 1 times gåtur og 2 timar stavgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Florence1

Ned 0,5 kilo og minus 2 cm i midjemål. Vekta går veldig langsomt ned til meg, men jeg har gått inn noen cm da.. :)

 

Vekta uforandret her, men klærne sitter bedre på så trur jeg gått inn noen cm :D Ligger på melllom 15 og 20 TP per uke, så sliter med å få i meg nok mat. Skal delta på Holmenkollstafetten neste lørdag :P gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta uforandret her, men klærne sitter bedre på så trur jeg gått inn noen cm :D Ligger på melllom 15 og 20 TP per uke, så sliter med å få i meg nok mat. Skal delta på Holmenkollstafetten neste lørdag :P gleder meg :D

 

Jøss, du imponerer! Flink er du! Det blir spennende å høre hvordan det går på Holmenkollstafetten da. :)

 

Har gått lite ned i vekt, men en del cm her og. Prøver å se positivt på d, men irriterende at vekta ikke henger med i svingene.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Her venter eg spent på resultatet etter helgas utskeielsar. Har blitt 2 dagar med MASSE mat, men det har vore ei utruleg hyggeleg helg :) Kjempekoslig å treffe slekt og venner og konfirmanten er kjempefornøgd med dagen :) Ikkje minst så er eg superfornøgd med at eg følte meg strålande fin i bunaden som eg endeleg fekk på meg B) Fekk masse flotte kommentatar, som gir motivasjon til å fortsette kampen mot dei siste kiloa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens veiing og måling er unnagjort; -0,9kg, og -3cm. Totalt på kurset har jeg da gått ned 5,2kg og 26,5 cm :D Juhu!!!

Starta neste, og siste (håper jeg) kurset i dag, satser på like bra nedgang de neste 8 ukene, og så er det over i holde-vekta-fasen....

 

Hyggelig å høre at helga ble så vellykket, OleBrum! Så for du huske å fokusere på at du så flott ut i bunaden, om vekta skulle vise noe annet enn det du håper på....

 

Håper veiinga går bra for dere andre og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Dagens veiing og måling er unnagjort; -0,9kg, og -3cm. Totalt på kurset har jeg da gått ned 5,2kg og 26,5 cm :D Juhu!!!

Starta neste, og siste (håper jeg) kurset i dag, satser på like bra nedgang de neste 8 ukene, og så er det over i holede-vekta-fasen....

 

Hyggelig å høre at helga ble så vellykket, OleBrum! Så for du huske å fokusere på at du så flott ut i bunaden, om vekta skulle vise noe annet enn det du håper på....

 

Håper veiinga går bra for dere andre og!

Flott resultat spipp, og lykke til med kurset :)

 

Og eg er veldig forberedt på at vekta går opp denne veka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Det vart ikkje så ille som eg trudde; opp 0,5 kilo til 85,4. Egentlig superfornøgd med det :) Då er det berre å brette opp ermane, fokusere på matinntaket og fortsette med trimmen. No når bunaden passar igjen så er neste mål å klare 5 kilo til innan ferien B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest OleBrum

Kvar har alle sammen blitt av? Ser eg at var den siste som skriev for ei veke sidan :(

 

Veka som var ga meg ein nedgang på 0,5 kilo til 84,9 :) Det betyr at eg er tilbake på vekta som eg hadde før konfirmasjonsutskeielsane B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er her fortsatt jeg, men må innrømme at ting går litt tungt for tiden. Har blitt langt over kaloribudsjett flere dager denne uka. Og pga stor tidspress har det blitt lite trening også. Kan jo bare bli bedre dette....

Men jeg ikke gitt opp enda, skal komme inn på rett kurs fra neste uke av. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Hei :)

 

Jeg er her fortsatt jeg, men må innrømme at ting går litt tungt for tiden. Har blitt langt over kaloribudsjett flere dager denne uka. Og pga stor tidspress har det blitt lite trening også. Kan jo bare bli bedre dette....

Men jeg ikke gitt opp enda, skal komme inn på rett kurs fra neste uke av. ;)

Då er vi litt i samme båt. Har slite litt med å kome meg på rett spor etter konfirmasjonen. Ikkje tatt heilt av, men litt utskeielsar stadig vekk gjer at vekta ikkje går så mykje ned. Har klart å få til ein del trim, men skulle ønske det vart meir.

 

Ser ut til at det blir litt rolegare no, så då blir det forhåpentligvis lettare både å halde fokuset matmessig og få tid til meir trim :)

 

Vi gir i alle fall ikkje opp :) Vi må stå på og motivere kvarandre :) Vi er flinke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte å holde meg på matta både lørdag og søndag, noe som faktisk førte til et ganske bra vekttap denne uka. 1,2 kg fra forrige uke (900 g på 2 uker). Veldig fornøyd med det, og jammen var det godt for motivasjonen. :) Vet ikke helt om jeg hadde fortjent det da, men noe rett må jeg vel ha gjort allikevel da.

Nå har jeg vært på joggetur i flott kveldssol og kjent på den friske sjølukta, riktig deilig var det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Klarte å holde meg på matta både lørdag og søndag, noe som faktisk førte til et ganske bra vekttap denne uka. 1,2 kg fra forrige uke (900 g på 2 uker). Veldig fornøyd med det, og jammen var det godt for motivasjonen. :) Vet ikke helt om jeg hadde fortjent det da, men noe rett må jeg vel ha gjort allikevel da.

Nå har jeg vært på joggetur i flott kveldssol og kjent på den friske sjølukta, riktig deilig var det :)

Så flink du har vore :) 1,2 kilo er superbra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OleBrum

Då var veginga unnagjort for i dag. Her vart det ikkje like flott resultat som snupsipups, dessverre. 85,4 og ein liten oppgang på 0,5 kilo. Siste 4 vekene har eg hoppa opp og ned mellom 84,9 og 85,4. Kan vel for så vidt vere fornøgd med det; viser at eg kan klare å halde vekta nokonlunde stabil :) Men.... målet er jo å gå litt meir ned, så eg må nok bli flinkare med maten B)

 

I dag blir det heimedag i sola B) Har ei hoft som kranglar og det er ikkje heilt forenlig med å vere på jobb i barnehage. Skal prøve å få gått meg ein roleg tur og sjå om det løyser opp litt :) Så får naprapaten ordne opp i resten i morgon.

 

Stå på alle sammen, og nyt det fine veret :) Håper at alle er like heldige som vi er! Tredje dagen med strålande sol og over 20 grader B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...