Gjest Lmruff Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Hallo, vi er en liten lukket gruppe på Facebook som slanker oss og motiverer hverandre Hvis dette høres interessant ut, så kan du sende meg en e-post Facebook-gruppen er lukket, så dine Facebook-venner får ikke sett noe Velkommen storemy@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kikk Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Hallo, vi er en liten lukket gruppe på Facebook som slanker oss og motiverer hverandre Hvis dette høres interessant ut, så kan du sende meg en e-post Facebook-gruppen er lukket, så dine Facebook-venner får ikke sett noe Velkommen storemy@live.no Har sendt deg mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lillefar Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Har sendt deg mail Sendte mail jeg også...flott tiltak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Lmruff Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 Vi øker stadig i medlemstall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TC Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Vi øker stadig i medlemstall da har jeg også sent mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Marlena Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Mail sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest scarymary Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 mail sendt:) alt som kan hjelpe med å holde motivasjoen oppe er gull:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar