Gå til innhold

kaster opp blod, kvalm, noen flere som har opplevd?


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

hei alle sammen, ja for 2 uker for 2 uker siden var jeg i london og ble litt uregelmessig måltider og få måltider.

 

i helga ble det litt annen mat enn hva jeg til vanlig spiser på grete roede, ble litt pizza pga var ute en tur i oslo før vi dro på show og til frokost var det rundstykker.

 

fredagen var jeg skikkelig kvalm, også i går, men i går kastet jeg opp blod og.

 

kan det være psykisk? jeg er også så veldig sliten mentalt for tiden, bare kaos oppi hodet mitt.

 

noen som har opplevd lignende?

 

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Movistar

Blod skal ikke finne sted i oppkast!

 

Det må du få sjekket ut av en lege. Det er selvsagt mulig at det er helt harmløst, og om det bare skjedde en gang så er det kanskje helt tilfeldig, men jeg tenker med en gang magesår.

 

Om det har noe med kosten å gjøre aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

har ikke magesår for det hadde jeg kjent sa han vennen min jeg var hos til i helga, men kvalmen osv kan nok være at jeg er sliten psykisk tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke magesår for det hadde jeg kjent sa han vennen min jeg var hos til i helga, men kvalmen osv kan nok være at jeg er sliten psykisk tenker jeg

 

Det er ikke normalt å kaste opp blod, og du burde komme deg til legen for en profesjonell vurdering. Du må ikke høre på velmenende råd fra venner og bekjente når det gjelder slike symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Hei engeljenta,

du spør om noen har opplevd maken. Jeg har aldri kastet opp blod, men hadde jeg gjort det, så hadde jeg ringt legen med én gang.

Og det synes jeg du skal gjøre, også. I morgen tidlig, det første du gjør.

 

Dessuten, når du selv tenker at psyken kan ha noe med det å gjøre, så kanskje det har seg sånn at psyken din kunne trengt litt hjelp og støtte, også? Kanskje legen din kan hjelpe deg med en henvisning eller råd om noen du kan snakke med, slik at du får orden på kaoset i hodet ditt?

Uansett skal du ikke gå rundt å ha det sånn som du har det nå, så jeg ville forklart legen om både blodet og psyken og tatt det videre derfra.

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

takk for svar, formen er bedre i dag i forhold til kvalme, men psyken er helt ødelagt etter helga. går sjelden til legen for hun er virkelig ikke noe særlig, men får se hvordan det går fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør absolutt dra til legen når du kaster opp blod. Du kan ha magesår selv om du ikke har andre symptomer, og da må du ha behandling! Det er bedre at du blir undersøkt en gang for mye enn en gang for lite.

Det du kan følge med på er avføringen din, blir den mørkere enn normal er det også tegn på magesår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...