Gjest 93kull Skrevet Mars 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2012 Hei! Jeg er en jente på 18 år som gjerne ønsker å gå ned i vekt! Jeg har tidligere vært svart aktiv som både håndball og fotball spiller, men etter en alvorlig kneskade for 2 år siden har jeg enda ikke kunne vende tilbake til trening. Det er vanskelig å trene da alt er vondt å gjøre, selv det å gå en kort tur blir veldig vondt. Jeg blir snart operert igjen, men lurer på hva jeg kan gjøre for å trene og gå ned i vekt. Noen som sliter med det samme? Tips tas hjertelig i mot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest frkR Skrevet Mars 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2012 Hei Går du på treningssenter? På de fleste treningssenter finnes det elipsemaskiner, som ikke er så belastende som det å løpe/gå. Du får en jevn bevegelse uten støtene som knærne får ved å gå. Det viktigste er nok å trene opp musklene rundt knærne, slik at de kan støtte opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickii Skrevet Mars 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2012 Hva med svømming? Eller ro-maskin? Ellers styrkeøvelser kanskje? Pilates? Hvis du ikke greier å få føttene med, er det mye du kan gjøre med overkropp og armer... Sit-ups, brystpress, armhevinger, biceps-øvelser... Tren med vekter/manualer... Søk litt på nettet på treningsøvelser for armer/mage/rygg, så finner du sikkert noe nyttig Selv om det ikke er så effektivt som f.eks løping o.l. er det viktigste at du rører litt på deg Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar