Gå til innhold

Motivasjon trengs !!


Gjest nedenom

Anbefalte innlegg

Gjest nedenom

Noen som har litt til overs???

 

Har vært på trening i dag. Spist ok!! Meeen, en snikveiing viste mye mer enn de siste dagene skulle tilsi etter slankeinnsats.. Så jeg er litt i 'dritt- jeg eter alt snopet i huset nå, og begynner på nytt i morgen'...

Den har jeg falt for i 3 mnd nå.. Vil ikke mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har slitt med det samme lenge jeg også...

 

Spiser ikke snop da, men tyr til alt mulig annet spiselig.

 

Jeg skal prøve en periode nå hvor jeg registerer all mat og trim, og poster det på tråden min. Det gir meg litt ekstra press og jeg blir litt mer bevisst på hva og hvor mye jeg spiser.

 

For å få resultater må vi holde på jevnt og trutt. Noen ganger er det dessverre sånn at resultatet ikke står helt i forhold til innsatsen. Det kan skyldes mange ting, så det er viktig at man ikke mister motet likevel, men fortsetter å gjøre en god jobb. Da vil man på sikt få resultater, og det er så til de grader verdt det, så ikke gi opp!

 

En annen strategi jeg har lagt meg opp til nå er at jeg spiser litt mer enn før, og en større andel på formiddagene. Da er det lettere å motstå fristelser. Jeg føler også mindre at jeg har lyst til å gi opp, fordi jeg synes det går relativt greit. Så greit at jeg kan holde ut om ikke resultatene blir akkurat som jeg håpet. Vektnedgangen vil kanskje ikke gå så raskt som om jeg hadde spist mindre, men på en annen side, så greier jeg jo ikke å holde et lavere inntak, og ender som regel med at jeg går opp i stedet.

 

Jeg vet ikke om dette er noe som kanskje kan hjelpe deg også... Men en ting er sikkert, når man sliter er det på tide å skifte strategi ;)

 

Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...