Gå til innhold

Ned 20-30kg, lørdag 18 februar


kikk

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Ja i dag er dagen tror jeg. Jeg driver et serveringssted og min bror har leid det til heavy metal night så det blir mye bråkete musikk, men jeg holder vel ut. Skal servere lappskaus og øl. Tror jeg er ganske sliten i morgen.

Er det noen her inne som er samme størrelse som meg. Jeg er 168høy og veier 94 kilo. Grunnen til at jeg går veldig sakte ned har jeg vel kansje endelig forstått. Jeg spiser for lite, men det skal jeg endre på nå. Hadde satt meg som mål og klare 3 kilo i februar, men det vet jeg ikke om jeg klarer. Har to igjen.

Ønsker dere alle en herlig lørdag

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har nesten samme størrelse som deg. Jeg er 168 og veier ca 88 kg. Har som mål å komme meg ned på 70 kg igjen, men jeg vet at det vil ta litt tid... Er så veldig opp og ned med den motivasjonen. Men nå har jeg jo meldt meg inn her, så nå satser jeg for fullt på å klare det!

 

Lykke til med bråkekvelden...

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Jeg har også nesten samme størrelse.

168 cm høy og 85 kg - skal ned til 70 minus

Er 40 år gammel, og bor i trøndelag - gift og tre barn.

Hva med dere andre?

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er omtrent samme størrelse som deg; 171, (nå) 94,3 og 45 år, og målet er 70.

 

Nå er det full omlegging av kost! Tenker hele tiden på magrere alternativer.

 

Pass på at du får i deg nok mat! Det er mye lettere å sprekke hvis blodsukkeret er lavt og sulten er på anmarsj. :D Hvis du spiser jevt og nok utover dagen, så blir kvelden enklere, det er ihvertfall min erfaring. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du så innlegget mitt Kikk, og det er absolutt ikke bra å ligge for lavt i inntaket! -Håper du har regnet deg frem til rett inntak nå, og at du kommer deg raskt opp på rett nivå! -Husk at hvis du har ligget for lavt en stund, så kan det hende kroppen ikke helt skjønner hva som skjer med en gang du øker til rett inntak. -Dermed kan du risikere å ligge stille, eller kanskje til pg med gå opp den første uka selv om du gjør alt riktig! -Ikke la det frustrere deg, i så fall, men fortsett i samme tralten, så kommer resultatene! -Og det beste med dette store kaloriinntaket er at vekta blir lettere å holde når du først har gått ned det du skal! (Det er en forresten en god mulighet for at du går ned med en gang også!)

 

Er litt høyere enn dere, 1.80 høy, men så startet jeg på 116.3kg også ;) Med 92,7kg som jeg veide forrige veiing, så føler jeg meg nesten slank. (Men jeg troode jo jeg var slank da jeg veide 116kg også :D Så noen bilder av meg selv en tid tilbake, og fikk helt sjokk! Det er lett å leve i uvitenhet, og ganske behagelig også!) Planen er å komme ned under 80 til slutt, men hvis jeg ikke klarer det til sommeren, så er jeg forberedt på å kunne gi meg på ca 85kg også. (Men det tror jeg ikke jeg skal, altså!)

 

Fortsatt god helg, Gleder meg til å høre fra trinny på veiedagen hennes!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Skriver på denne datoen, siden det er her Klikk tar opp det med cm og vekt.

 

Jeg veier 84 kg, og er 168 cm høy, så Hangglidern, vi er akkurat likt, vil jeg si!! jeg er 36 år, så omtrent det samme på alder også!

 

Klikk; Du spurte på et annet sted her inne, hvor lenge jeg har stått på vekta mi. Vel, det har jeg gjort vledig lenge, opp og ned 3 kg fra 84 altfor lenge... og det sliter litt på "psyken", må jeg vel innrømme :D jeg begynte på kurs (igjen...) i oktober, og da veide jeg også 84 kg. helt fantastisk at det går an.

 

Camcam, gikk du ned på din siste veiing? jeg syns du har vært utrolig flink! Spiser du litt mer nå? Du skal se resultatene dine ramler "av" nå! Syns det er så kjekt å se at andre lykkes, selv om jeg sliter selv. det får meg til å fortsette, selv om jeg ikke ser hverken lys eller tog i enden av tunnelen! ;)

 

Ha en fin søndag, for dere som får lest denne lørdagslinken da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...