Gjest Eplekjekka Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Er ny her og har litt skrekkblandet fryd i forhold til å sette i gang siden jeg har prøvd 247 ganger før. Det går alltid bra i starten, det er fortsettelsen som er vanskelig. Utrolig bra med et forum der man kan støtte hverandre. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Hei Er ny her på forumet jeg også, men har holdt på med kurs siden januar. Det går rett vei. Det å ville er alfa og omega for meg, hva jeg vil mest. Og det er å komme til trivselsvekta og bli der, som jeg vil, og da prøver jeg å holde fokus på det. Som regel går det greit, men det krever noe hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Koalamamma Skrevet April 26, 2012 Rapporter Share Skrevet April 26, 2012 Velkommen hit, hvordan går det med dere Eplekjekka og Dette går bra? Anbefaler dere å finne (eller lage egen) tråd med tema som passer dere og følg med og kommenter jevnlig. Da får dere "venner" som heier på dere og trøster når det går dårlig. Vær aktiv her inne så blir det mye gøyere også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dette går bra Skrevet April 27, 2012 Rapporter Share Skrevet April 27, 2012 Er på andre tråder, du har helt rett i det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar