Gå til innhold

Påskemål søndag 19-02-06


Gjest hangglidern

Anbefalte innlegg

Gjest hangglidern

Hei alle sammen, og god søndag.

Tar sjansen på å begynne en gang jeg også :D

I dag blir det skitur på meg - kaldt, passe sol og vindstille.

Nydelig - gleder meg.

Gårkvelden ble ikke helt så bra som jeg trodde, taco med tortillalefse.

Heldigvis kunne jeg forsyne meg selv, så det ble mye grønnsaker.

Du verden hvor tortillalefsene drar i vei kalorimessig ;)

Lå litt over kaloriinntaket alt i alt i går, men spiste veldig lite snacks.

Kan vel si at jeg brukte det meste av kosemerkene mine på tortillaene.

Det er da vel ikke så galt egentlig.

 

Ha en fin søndag alle sammen

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det høres så ille ut, jeg, Hangglidern :D

 

I dag er en litt sløv søndag, men har tenkt meg ut å gå en time eller to. Har besøk av familie, og har vært ute og spist to dager på rad!! Det meste av kalorier har gått til alkohol (3 glass vin og to drinker, og bang - ca 1000 kalorier!!). Men - selv om jeg ikke har vært så flink i helga, har jeg ikke gått over det antallet kalorier jeg egentlig trenger, så jeg bør vel ikke gå så fryktelig mye opp :) Håper jeg...

 

Idag er det uansett hjemmelaget middag, og da blir det kyllingfilet med masse ovnsstekte grønnsaker, det blir bra :) Og så er det skikkelig skjerpings over helga.

 

Hadde veiedag i går, ned 0,5 kilo - kjempefornøyd. Bare ikke helga har ødelagt så mye, nå ;)

 

Fortsatt god søndag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thebiggestlooser

Hei.

 

Denne helga har gått ganske bra,ikke fått trimmet så mye, men i går ble det mye farting hit og dit-rører meg da også ;) Ligger veldig på etterskudd hjemme,så i dag skal jeg holde meg inne å gjøre noe så kjedelig som husarb.Må bare for det kommer en travel uke med mye farting nå også.

 

Vi har nå innført salat til lørdagpizzan (har pizza og taco annenhver helg)Ikke bare er det bra for meg,jeg spiser bare halve pizza mengden mot tidligere,men jaggu så spiser både "kailln"å ungene salat da også-så bra!

 

Jeg drakk 2-3 glass vin,men det går bra for jeg har rørt meg mye i det siste.:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sengeliggende siden tirsdag med influensa, og dårlig matlyst. Eneste som fristet i går var pizza, og det fikset min kjære. Spiste 3 biter! Var egentlig mett etter en og det er ikke så veldig rart med tanke på hvor lite jeg har spist de siste dagene, men det var så godt at jeg måtte ha litt til. Gjett om jeg ble dårlig i magen av middagen! Fikk mageknip så fort jeg prøvde å spise noe annet også.

 

Så hadde han kjøpt potetskruer til meg, og jeg spiste hele posen uten dårlig samvittighet, selv om kosemerkene gikk til kake før i uka.

 

Blir deilig å treffe litt folk igjen imorgen, er skikkelig selskapssyk i dag, og min kjære hadde planer i dag.... Men det er nok best å være inne en dag til, så jeg kanskje er enda bedre i morgen.

 

Tenkte jeg skulle prøve meg på taco i dag, det eneste som frister i dag... Så får vi se om magen tåler det...

 

Gleder meg til en ny uke iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det en rolig søndag. Familien er på skitur og det er sol ute. Nå tåler jeg ikke sol og må holde meg inne så jeg skal prøve å få til en gåtur litt senere i kveld

 

et lite taco tips.... hvis man blander på tallerkenen det man vil spise i tacoen og så bare ta et shell som man bryter i biter ved siden av så er det lettere å regulere inntaket av kallorier. Passer vel best når man spiser hjemme men...

 

I dag blir det ovnsstekte svinekoteletter og det fine er at siden svin gir fra seg fett i stekingen trenger du ikke å tilsette noe ved ovnssteking.

 

Til Jewel når man har influensa så skal man få lov til små utskeielser.. kroppen trenger jo næring og med dårlig matlyst er ikke det så lett.samtidig så er jo ikke dette noe som man har ver uke heller da. God bedring og lykke til med neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat vært på en 1 1/2 time lang tur. Er neimen ikke lett med en tvillingvogn når de ikke brøyter gangveiene :D Gleder meg til snøen smelter jeg. Jeg syns helga har gått bra. Spiser aldri no godt eller kaker bortsett fra når jeg er hos bestemor som er ca 1 gang i mnd, men jeg koser meg med middagen dennen helga. Det er noe vi kaller spesialrett som er kjøttpølser i biter med potetmos, og makaroni. Nå har vi bytta ut kjøttpølse med kyllingpølser ;) Det hadde vi i går og det blir det i dag og :) Jeg har trent utrolig mye denne uka enn det som er vanlig for meg, så jeg må si at jeg er veldig fornøyd.

 

Ha en flott søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på 2 1/2 timers rolig skitur med ungene,det var deilig. og nå står fårikål gryta og koker. lam er vel ikke det magreste,men det er godt da. får være flink til og spise masse kål:-)

 

ellers så gikk lørdagen greit,liten sjokolade utskeielse,men kjenner fru rød er på vei,og da blir jeg såååå godtesyk!!! men klarte meg med ett par biter,så store utskeielsen ble det ikke.

 

Reiser en tur på hytta imorgen,vinterferie her på østlandet..blir vel borte ett par dager,tar med bærbar men vet det går litt tregt der oppe så vi får se om jeg får vært noe inne på sidene. hopper over veiedag denne uken tar igjen neste uke.

 

Ha en fortsatt fin søndag alle sammen. Og fortsatt god bedring jewel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Fikk endelig gått på Body Balanse igjen i dag. Har ikke vært å trent hele uken, bare gått noen gode turer. Utrolig hvor fort jeg synker ned i sofa'n igjen når jeg ikke går og trener.... Gammel vane vond å vende :mad:

 

Kommende uke er det full fart igjen! Har tenkt å trene 3 ganger, og det er en god følelse når jeg får det til ;)

 

Helgen har gått helt greit. Det blir litt forskyvelse av måltidene. Jeg syns tipset med å bytte kvelds og middag i ny og ned passer god i helgen, særlig lørdag.

 

Håper alle har hatt en god helg, og er klar for nye tak til uken :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...