Gå til innhold

Hvorfor skal det være så vanskelig?


Gjest anneme

Anbefalte innlegg

Jeg prøver igjen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd nå, denne gangen kom jeg meg ihvertfall i gang igjen før det ble for ille.

Husker første gangen jeg gikk på Grete Roede, gikk ned over 20 kg. Da var det mye lettere, mulig fordi det er 10 år siden? og at jeg var singel på den tiden? Hvem vet....

Jeg klarer å komme meg igang, men blir litt lei etterhvert. Jeg syns vel egentlig at det går for sent, blir mat lei, lei av å trene osv..... (har det for godt :) )

Har en samboer som jobber i nordsjøen. Når han er på jobb så går det ganske greit, men nå når han kommer hjem, så klarer han ofte å friste med noe. Jeg MÅ lære meg å si nei, og herregud så godt det føles etterpå da :)

Har 3 faste dager jeg trener på treningssenter, går tur med hundene annenhver dag. Alt annen er en bonus.

 

Var en uke i egypt nå i påsken. Så når bikinien kom på, så visste jeg bare hva jeg måtte gjøre når jeg kom hjem. Mitt største ønske er å føle meg vel og det å glede seg til å handel klær... Nå unngår jeg klesbutikker, er ikke noe morro....

Så nå er jeg klar :D

 

har jeg nye mål:

Mål 1: Under 100kg

Mål 2: Ned 10kg til syden tur i September.

Mål 3: Ned 20kg til jul?

 

Hadde vært veldig morro om noen vil henge på. Noen som kan holde meg litt i øra :angry: Lettere når man er flere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.Kursstart12.03.12

Jeg prøver igjen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd nå, denne gangen kom jeg meg ihvertfall i gang igjen før det ble for ille.

Husker første gangen jeg gikk på Grete Roede, gikk ned over 20 kg. Da var det mye lettere, mulig fordi det er 10 år siden? og at jeg var singel på den tiden? Hvem vet....

Jeg klarer å komme meg igang, men blir litt lei etterhvert. Jeg syns vel egentlig at det går for sent, blir mat lei, lei av å trene osv..... (har det for godt :) )

Har en samboer som jobber i nordsjøen. Når han er på jobb så går det ganske greit, men nå når han kommer hjem, så klarer han ofte å friste med noe. Jeg MÅ lære meg å si nei, og herregud så godt det føles etterpå da :)

Har 3 faste dager jeg trener på treningssenter, går tur med hundene annenhver dag. Alt annen er en bonus.

 

Var en uke i egypt nå i påsken. Så når bikinien kom på, så visste jeg bare hva jeg måtte gjøre når jeg kom hjem. Mitt største ønske er å føle meg vel og det å glede seg til å handel klær... Nå unngår jeg klesbutikker, er ikke noe morro....

Så nå er jeg klar :D

 

har jeg nye mål:

Mål 1: Under 100kg

Mål 2: Ned 10kg til syden tur i September.

Mål 3: Ned 20kg til jul?

 

Hadde vært veldig morro om noen vil henge på. Noen som kan holde meg litt i øra :angry: Lettere når man er flere :D

 

hvis du vil, kan du bli med i vår lille koslige gruppe? den er inne på nyforumet, og heter "motivet til å gå ned i vekt?" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver igjen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd nå, denne gangen kom jeg meg ihvertfall i gang igjen før det ble for ille.

Husker første gangen jeg gikk på Grete Roede, gikk ned over 20 kg. Da var det mye lettere, mulig fordi det er 10 år siden? og at jeg var singel på den tiden? Hvem vet....

Jeg klarer å komme meg igang, men blir litt lei etterhvert. Jeg syns vel egentlig at det går for sent, blir mat lei, lei av å trene osv..... (har det for godt :) )

Har en samboer som jobber i nordsjøen. Når han er på jobb så går det ganske greit, men nå når han kommer hjem, så klarer han ofte å friste med noe. Jeg MÅ lære meg å si nei, og herregud så godt det føles etterpå da :)

Har 3 faste dager jeg trener på treningssenter, går tur med hundene annenhver dag. Alt annen er en bonus.

 

Var en uke i egypt nå i påsken. Så når bikinien kom på, så visste jeg bare hva jeg måtte gjøre når jeg kom hjem. Mitt største ønske er å føle meg vel og det å glede seg til å handel klær... Nå unngår jeg klesbutikker, er ikke noe morro....

Så nå er jeg klar :D

 

har jeg nye mål:

Mål 1: Under 100kg

Mål 2: Ned 10kg til syden tur i September.

Mål 3: Ned 20kg til jul?

 

Hadde vært veldig morro om noen vil henge på. Noen som kan holde meg litt i øra :angry: Lettere når man er flere :D

 

Så fint du er igang. <jeg kjenner igjen den følelsen med klesbutikker. Føler meg ikke helt vel når jeg er i de butikkene. Da er jeg mer glad i matbutikker. Skulle ønske det var omvendt.

Du har en flott plan når det gjelder trening og det er flott.

Jeg hadde samme mål som deg da jeg startet i januar(105,8) og nå er jeg 98,8. Jeg hadde håpet på 9 kg til,til jeg skal på ferie til syden i juli.

Dette klarer vi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en fin dag.

Starta med at vekkerklokka ringte kl 06.30, ja var litt trøtt i tryne :blink: Da var det ned på treningssenteret 1 time med cardio på tredemølla og litt styrke. På pulsklokka sto det ca 800 kcal forbrent, deilig :D

Denne uka skal jeg jobbe senvakt, 12.00-20.00, det vil si at jeg må ha med meg middag på jobben. Har laget litt ekstra middag hver dag så det har løst seg. Det blir fiskeboller, nakkekoteletter og spagetti.

Problemet mitt er at når jeg kommer hjem fra jobb så er jeg så sulten, lyst på middag, er egentlig ikke så godt med middag på jobb, men syns det er litt sent med middag kl. 20.30...... Kanskje jeg kan lage en omelett? eller har dere noen forslag på noen som smaker godt?

 

OneLastTry.Kursstart12.03.12 : Kanskje jeg kommer innom og hilser på :)

 

kikk: Flott nedgang og 9 kilo klarer du :) Ja kan vel ikke si at jeg har noen problemer med matbutikker, mye godt der. Nå prøver jeg å bare handle en dag i uka, det hjelper mye....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært en bra uke så langt.... :D Vært på trening 2 ganger så langt, så 11,2 trimpoeng, må si meg fornøyd :)

Ble fryktelig fysen i går, da er det negativt å jobbe ved siden av Rema 1000. Jeg var på vei til butikken, bestemt på potetgull og sjokolade. Når jeg kom på butikken klarte jeg å la være :D blir for dumt når jeg har klart å være så flink... Men herregud!!! Er fort gjort å gå på en smell. (POTETGULL er min værste fiende) Har også slutta å røyke, så merker at jeg "leter" etter andre ting å bli avhengi av...

 

Snart klar for helg... Får besøk av ei veninne i morra, og tenkte jeg skulle lage noe mat, men hva? Noen forslag?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig søndag :D

Starta dagen med havregryngrøt til frokost, så var det på trening kl 9. Har når fått i meg en lunsj og ikke tenkt å gjøre noe mer resten av dagen. Bare kose meg :)

I går kveld hadde jeg besøk, skulle lage middag, noe jeg syns er litt vanskelig når det er til andre. Vil på en måte ikke være for sunn, heller ikke for usunn.... Men det ble nachos, er vel ikke så sunt, men men... Var jo lørdag :)Salt nachos kjøttdeig med taco krydder, cheddar ost (eller cheddar dip) medium taco saus, og litt ost på toppen. Inn i stekovnen, nam nam :) og litt salat ved siden av :)

Fikk litt dårlig samvittighet etterpå, men må jo kunne kose seg litt...

I dag blir det fiskegrateng, hvitsaus og poteter, litt sunnere enn i går :)

I morra er det veiedag, blir spennende. Har klart 17.3 trimpoeng, veldig fornøyd med det.

 

Håper alle har en fin søndag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble SELVFØLGELIG en liten utskeielse idag, 2 vafler. Håper ikke det gjør det store utslaget. Uansett gjort er gjort.... :rolleyes:

Nå står fiskegratengen i ovnen, så snart klar for middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ElisabethV

Gratulerer med super flott nedgang :)

 

Var innom sidene her og snoket litt, og følte for å legge igjen en liten kommentar... :)

Nachos hadde jeg kanskje holdt meg litt unna i ned i vekt perioden.. Ikke for å være ekkel her, men det er veldig mye kalorier i de nachosene.. :unsure: Beklagligvis...

 

Jeg anbefaler GR sin indiske kyllingsuppe som min klare vennine besøk mat.

Jeg tilsetter litt mer fløte, evnt creme fraiche enn hva som er i oppskriften.

Den er nydelig god, og jeg har gitt ut oppskrift til venniner gang på gang ;)

 

Så flink du har vært å trene !! Stå på videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...