Gå til innhold

Allevo pulver?


Anbefalte innlegg

Takk til Daizy og Ninjastar, oppmuntrende å se at noen følger med også :) Da kan jeg ikke sluntre unna. Igår registrerte jeg mat/Allevo og kom faktisk opp i 1650kcal selv om det bare var lunsj (suppe +salat) og middag jeg hadde av måltider. Det ble en vekker, jeg må fremdeles holde tømmene stramt framover skal jeg fortsette veien nedover. Nå skal det sies at Grandis ikke akkurat er den sunneste middagen da... Men det var det Mannen tryllet fram igår og jeg ble ikke mett av en kvart. Der burde jeg nok stoppet men kom litt ut av kontrollen og spiste på gammel vane. Interessant å se klart hva som er gamle (u)vaner, det har blitt mer tydelig gjennom denne prosessen synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Det funker men er beinhardt i starten. De første 3-4 dagene er forferdelig og skal man ha full effekt må man holde seg unna alt annet enn pulveret. Men så, kjenner ikke sult, kiloene raser av og energinivået er topp, varm og god i kroppen. Dette skal man ikke holde på lenger enn maks 2 uker for å ikke gå i sparebluss på forbrenningen når en spiser igjen. Jeg hadde et par konfirmasjoner o.l. som gjorde at jeg "måtte" spise innimellom men ellers fulgte jeg kick-start opplegget og gikk ned 4kg på to uker. Var spent når jeg spiste igjen men gikk opp kanskje en halvkilo før det stabiliserte seg igjen. Videre brukte jeg pulver og barer innimellom og har gått ned 8-9kg fram til sommerferien, i ferien var jeg stabil og nå vil jeg videre nedover. MEN har prøvd å ta en ny runde med bare pulver men orker det bare ikke! Vanskelig når en har familie som skal spise... Så jeg har bestemt meg for "gamlemåten" med GR kosthold, registrering og litt pulver/bars innimellom. Veldig kjekt å ha på lur i veska f.eks. eller som lørdagskos (Browniebar)

Synes Allevo smaker godt, likte Excotic best, blåbær er ok men banan er kvalmende, Sjokolademilkshake og bringebær milkshake er også gode. Suppene er gode men litt melne. Av barer liker jeg både Atkins, Nutrilett og Allevo i den rekkefølgen.

 

Det beste var å komme igang igjen! Har ligget på samme vekt +- i over et år og uansett hva jeg gjorde så skjedde det ingenting, men kick-starten røsket løs litt og nå har jeg tro på at det skal gå sakte men sikkert nedover igjen. Dersom jeg får til en kilo i uka er jeg i trivselsvekt til nyttår og det er et motiverende mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 years later...

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...