Gå til innhold

Hvordan starte opp igjen etter noen uker med bare kvalme og oppkast? trenger råd nå


Gjest engeljenta28

Anbefalte innlegg

Gjest engeljenta28

hei alle sammen, ja jeg har vært fryktelig kvalm og kastet opp så å si alt jeg har spist den siste tiden, ingen go følelse for å si det slik, det er psykisk så jeg må bare jobbe med det.

 

Prøvde kutte ut han fyren jeg har hatt kontakt med i 2 år nå men det er ikke enkelt, vondt når han ikke føler noe og han ikke kan gi meg svar på hvorfor han mener vi ikke kan få det bra sammen, det sliter fryktelig på meg.

 

Var til han i går fordi jeg hadde et tungt møte på skolen i går, fikk beskjed i går om at jeg måtta ta alle årene med pedagogikk på nytt, egentlig mangler jeg bare 6 mnd.

 

Han prøvde så godt han kunne i går og ordne i stand middag så jeg klarte spise, men nei det kom opp igjen, han laget og smoothie til meg men det kom opp igjen det og.

 

I dag dro jeg fra han tidlig for jeg sku på skolen igjen i møte og i stedet for å ta toget hjem i går kveld for så å opp kl 5 i dag tidlig så fikk jeg overnatte til han og for en gangs skyld så hadde vi en fin kveld selv om jeg var kvalm.

 

I dag i møte med han som en gang var læreren min men som nå er studiekoordinator så sa han at juridisk sett så hadde jeg ikke krav på å få tatt opp noe mer, pga jeg har tatt samme praksis 2 ganger men hu ene læreren min ødela begge gangene for meg.

 

så nå har jeg lagt skolen på is og håper jeg snart får en assistent stilling i barnehage i vestfold området.

 

Men nå er saken den at jeg må begynne få i meg noe mat, har ikek turt å gått på vekta hjemme, selv om jeg har kastet opp mye så har jeg nok gått opp tenker jeg.

 

Jeg er redd for at jeg har gått ned litt, men at alt kommer på igjen, huff.

 

Var ikke på kurset sist så gruer meg til neste kursdag som er førstkommende onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har det veldig tøft nå Englejenta, er du sikker på at du takler det der alene? Kanskje det kan være lurt å få litt hjelp til å komme deg ut av det der? Hadde jeg vært deg ville jeg ha dratt til fastlegen og fortalt akkurat hvordan alt lå an. Det kan bidra til at du kommer deg ut av det mye raskere. På egenhånd kan man fort komme inn i en vond sirkel som det er vanskelig å komme seg ut av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Det nytter ikke å snakke med fastlegen min, jeg har virkelig prøvd, eneste positive som skjedde meg i går var at jeg prøvde den svarte kjolen jeg har hatt som mål å få på meg og den satt som støpt, ikke brukt den på 9 år.

 

kjenner jeg er bare sliten for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med kjolen, bra det kommer noe positivt ut av dette. :)

 

Har du ikke en fastlege som hører på deg ville jeg byttet lege. Slike ting bør han absolutt ta på alvor. Det finnes mange bra leger der ute som lytter til pasientene og tar deres problemer på alvor, så hvorfor skal man slite med en dårlig lege når det finnes bedre alternativer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...