Gjest Madamene Skrevet Mai 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2012 Jeg er ny i dette, og lurer veldig på dette med pastiller a type läkrol ol. og ekstra tyggis, er dette greit eller ikke? Hva er i så fall alternativet. Jobber som lærer og er helt avhengig, orker ikke tanken på de gamle lærerne mine som stinket kaffe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickii Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Anbefaler deg å begrense bruken i alle fall... Kunstige søtstoffer er ikke det beste vi inntar. Og kanskje heller velge tyggegummi fremfor andre typer pastiller, eller disse små frisk-dropsene. En liten sånn gir jo god og frisk pust... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Madamene Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Anbefaler deg å begrense bruken i alle fall... Kunstige søtstoffer er ikke det beste vi inntar. Og kanskje heller velge tyggegummi fremfor andre typer pastiller, eller disse små frisk-dropsene. En liten sånn gir jo god og frisk pust... Tusen takk for svar. Stort sett er det frisk og tyggis det går i. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest minsin33 Skrevet Mai 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2012 Jeg er ny i dette, og lurer veldig på dette med pastiller a type läkrol ol. og ekstra tyggis, er dette greit eller ikke? Hva er i så fall alternativet. Jobber som lærer og er helt avhengig, orker ikke tanken på de gamle lærerne mine som stinket kaffe hei altså... jeg har gått ned ti kilo, med en pakke ekstra om dagen... jeg mener at dette er bedre enn så mye anna mann putter i munnen som inneholder sukker... jeg for min del har slutta å røyke og for å unngå å putte sjokolade, sukker og anna i munnen så tar jeg meg en tyggis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest daizy Skrevet Mai 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2012 Personlig synes jeg det er ok å benytte seg av dette. Av og til blir en pakke slikt mitt Lørdagsgodis, mens mannen gjerne har noe annet. :-) Men jeg husker alltid å ha nok kcal i regnskapet til å kunne tygge disse. Mye skjulte kcal i de også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar