Gå til innhold

Pastiller og tyggis


Gjest Madamene

Anbefalte innlegg

Gjest Madamene

Jeg er ny i dette, og lurer veldig på dette med pastiller a type läkrol ol. og ekstra tyggis, er dette greit eller ikke? Hva er i så fall alternativet. Jobber som lærer og er helt avhengig, orker ikke tanken på de gamle lærerne mine som stinket kaffe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg å begrense bruken i alle fall... Kunstige søtstoffer er ikke det beste vi inntar.

 

Og kanskje heller velge tyggegummi fremfor andre typer pastiller, eller disse små frisk-dropsene. En liten sånn gir jo god og frisk pust...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madamene

Anbefaler deg å begrense bruken i alle fall... Kunstige søtstoffer er ikke det beste vi inntar.

 

Og kanskje heller velge tyggegummi fremfor andre typer pastiller, eller disse små frisk-dropsene. En liten sånn gir jo god og frisk pust...

 

Tusen takk for svar.

 

Stort sett er det frisk og tyggis det går i. God helg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minsin33

Jeg er ny i dette, og lurer veldig på dette med pastiller a type läkrol ol. og ekstra tyggis, er dette greit eller ikke? Hva er i så fall alternativet. Jobber som lærer og er helt avhengig, orker ikke tanken på de gamle lærerne mine som stinket kaffe :P

 

 

hei :)

 

altså... jeg har gått ned ti kilo, med en pakke ekstra om dagen... jeg mener at dette er bedre enn så mye anna mann putter i munnen som inneholder sukker... jeg for min del har slutta å røyke og for å unngå å putte sjokolade, sukker og anna i munnen så tar jeg meg en tyggis... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg det er ok å benytte seg av dette. Av og til blir en pakke slikt mitt Lørdagsgodis, mens mannen gjerne har noe annet. :-)

 

Men jeg husker alltid å ha nok kcal i regnskapet til å kunne tygge disse. Mye skjulte kcal i de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...