Gå til innhold

synst 3,5 kilo på et kurs er lite!!


Gjest jentahans

Anbefalte innlegg

Gjest jentahans

Har kun klart o,5 i uka totalt nå i fire uker så kursleder satte målet mitt for dette kurset til 3,5...

Jeg synst det er ekstremt lite..

Men hva kan man forvente..må gå maaange kurs med alle mine kilo.

Hvor mye har dere andre klart på kurs over 8. uker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke helt unormalt i hvertfall...

 

Det er flere faktorer som spiller inn. Blant annet hvor overvektig du er.

 

Hvis det er rent fett som går av synes jeg et halvkilo i uken er bra nok! Noen mister jo mye vann i starten og går derfor ned raskere, mens andre kanskje ikke hadde så mye vann i kroppen og bare går ned fett. Du kan jo holde på en halvkilospakke med smør, så ser du hvor mye det faktisk er!

 

På ett år er en halvkilo i uken 26 kg... Det er bra det skal jeg si deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentahans

Det er ikke helt unormalt i hvertfall...

 

Det er flere faktorer som spiller inn. Blant annet hvor overvektig du er.

 

Hvis det er rent fett som går av synes jeg et halvkilo i uken er bra nok! Noen mister jo mye vann i starten og går derfor ned raskere, mens andre kanskje ikke hadde så mye vann i kroppen og bare går ned fett. Du kan jo holde på en halvkilospakke med smør, så ser du hvor mye det faktisk er!

 

På ett år er en halvkilo i uken 26 kg... Det er bra det skal jeg si deg ;)

ja man trenger kanskje bare slike svare for å faktisk skjønne at det e bedre enn ingenting.. men enn blir jo litt lei når en helst vil ned 20 kilo NÅÅÅÅ!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest OneLastTry.12.03.12

jeg gikk ned 5,6 kg på et kurs. synes også det er lite, skal jo ned så mang kilo.. men er jo bedre å gå sakte ned og faktisk klare å holde seg der. enn å ta en kur, og sprette alle kiloene pluss mer opp igjen. hold ut du, det er verdt det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jubalon

Jeg har gått 6 kurs, på TO av de var resultatet mitt under 3 kg..

 

Ikke så veldig morsomt der og da, men jeg har nå tatt av 23 kg på et år og er veldig glad for det!

 

Tror det er MYE lettere å holde vekta etterpå når man går ned sakte også. Men jeg skjønner utålmodigheten din, hadde det akkurat likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...