Gå til innhold

Spise nok mat.


Gjest enot79

Anbefalte innlegg

Gjest enot79

Når en ser på kvelden at en ikke har nok kacl i løpet av dagen, skal en bare spise alt da? For å komme opp i det?

 

Jeg blir frustrert av dette, tenker på mat hele dagen:( Ikke fordi jeg er sulten, men på om jeg gjør ting rett og få i nok mat.

 

Har dere noen gode tips????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planlegg på forhånd. Gjerne kvelden før. Jeg registrerer inn hva jeg skal spise til alle måltider og passer på at jeg verken får for mye eller for lite kcal.

 

Synes ikke det er en god løsning å fylle opp på kveldene. Det er mye bedre å spise mer på formiddagen. Spiser man lite på dagtid blir man ofte mer sulten på kvelden. Og på kvelden har man behov for mindre mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei :) jeg sliter også med å komme opp i så mange kalorier som jeg skal i løpet av en dag, spesiellt når man er obs på å spise sunt, og holde seg unna all humbug mat. jeg er så og si aldri sulten i løpet av dagen. hvordan skal man klare å komme opp i så mange kalorier i løpet av en dag og fortsatt spise sunt? jeg spiser nok frukt og grønnsaker i løpet av en dag, kanskje egt mer enn det jeg trenger. hvis man trener mye burde man vel også spiser mer enn man gjør til vanlig, og jeg fatter ikke hvordan jeg kan komme opp i 1800 - 2000 kslorier i løpet av en dag :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest Amalieli87

Hvordan ser en typisk dag ut for dere da?

Jeg sliter med å holde meg under, hehe. Er vel kanskje en av grunnene til at jeg er her inne men ;) Ikke flink å holde meg under, og føler jeg spiser ok sunt. Ikke lett dette ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en ser på kvelden at en ikke har nok kacl i løpet av dagen, skal en bare spise alt da? For å komme opp i det?

 

Jeg blir frustrert av dette, tenker på mat hele dagen:( Ikke fordi jeg er sulten, men på om jeg gjør ting rett og få i nok mat.

 

Har dere noen gode tips????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes også det er vanskelig.jeg spiser anten for lite eller for mye i løpet av en da.det ser jeg når kvelden kommer.jeg synes det er vanskelig å se det om dagen hvordan jeg ligger ann i henhold til kaloriinntak.er det andre som kan gi noen tips?jeg blir frustrert av all veiingen av mat til hvert måltid.lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...