Gå til innhold

Skal ned..


Gjest Sizzy84
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Sizzy84

Sliter med å gå ned. Hvordan klarer alle andre det...Jeg har ikke lyst til å være feit resten av livet. Er så lei av å være hun feite. Men hvordan skal jeg klare det? Prøver å spise sunt, i hvertfall de gangene jeg spiser i løpet av dagen. Har et anstrengt forhold til mat, orker nesten ikke frokost.. Trening blir så som så.. med 4 unger under mellom 9mnd og snart 8 år så finner jeg ikke alltid tiden til å trene og når kvelden kommer og ungene er i seng,da mangler jeg rett og slett motivasjon og energi.. Føler jeg er inni en ond sirkel når det gjelder vekta mi:( Har noen noe forslag på hva jeg kan gjøre. Noen tips til mat og div.... Ønsker å gå ned ca 40 kg. Beundrer alle som får til å gå ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med å gå ned. Hvordan klarer alle andre det...Jeg har ikke lyst til å være feit resten av livet. Er så lei av å være hun feite. Men hvordan skal jeg klare det? Prøver å spise sunt, i hvertfall de gangene jeg spiser i løpet av dagen. Har et anstrengt forhold til mat, orker nesten ikke frokost.. Trening blir så som så.. med 4 unger under mellom 9mnd og snart 8 år så finner jeg ikke alltid tiden til å trene og når kvelden kommer og ungene er i seng,da mangler jeg rett og slett motivasjon og energi.. Føler jeg er inni en ond sirkel når det gjelder vekta mi:( Har noen noe forslag på hva jeg kan gjøre. Noen tips til mat og div.... Ønsker å gå ned ca 40 kg. Beundrer alle som får til å gå ned...

Hei!

Jeg er en dame på 60, skal begynne med kurs på mandag. Kanskje vi skal følge hverandre og tenke kosthold?

Spise sunn mat,-så tror jeg det andre vil komme etterhvert. Jeg har en pilatesball som jeg skal ta inn i stua og ha den når jeg ser fjernsyn. Sitte på den og bevege meg, det er jo litt mosjon istedet for ingen ting. Håper jeg finner igjen innlegget neste gang jeg går inn på forumet.. En dag om gangen..Kom igjen en tur ut og så blir det litt bedre..Sola skinner hos meg idag!! Ha en fin dag og kos deg med ungene..Kjekt da mine var små, da var jeg på golvet og beveget og trimmet litt der med dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...