Gjest dani123 Skrevet Mai 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2012 Når jeg prøver å registrere at jeg har syklet 30 min, trent styrke 30 min og jogget 30 min står det bare 0,0 trimpoeng, 0 kcal?? Hva er det som er galt da? har prøvd å skrevet inn flere ganger, logget inn og logget ut osv. noen som plages med det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickii Skrevet Mai 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2012 Har du registrert inn vekten din? Den må nemlig ha det for å beregne trimpoeng... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TC Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 Har du registrert inn vekten din? Den må nemlig ha det for å beregne trimpoeng... hvor legger en inn starvekten? selv så har jeg lagt inn trivselsvekt og delmål, men ser ikke hvor jeg skal legge inn starvekten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mikkris Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 hvor legger en inn starvekten? selv så har jeg lagt inn trivselsvekt og delmål, men ser ikke hvor jeg skal legge inn starvekten gå inn på Roede-klubben.. så trykk på registrering, og der står det vekt og mål Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest TC Skrevet Mai 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2012 gå inn på Roede-klubben.. så trykk på registrering, og der står det vekt og mål tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar