Gå til innhold

Siste sjanse


Gjest Etabeta78
 Share

Anbefalte innlegg

Saa flink du er Sanndrom, skulle oenske jeg kunne si det samme. Jeg har hatt to dager med kos denne helga dessverre. Fredag gikk det greit, men i gaar saa sklei det ut litt.

 

Etabeta, vi tar oss sammen fra naa :) Vi har skeiet ut litt i helga, men naa er det tilbake til hverdagen og hvis man henter seg inn igjen da har en liten sprekk ingenting aa si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Sanndrom

Ny uke og mandag i morgen, jenter! I dag har vært en vanskelig spisedag for meg. Har spist så lite hele dagen pga varmen, og tatt igjen på kvelden. Ender på 1500, og det er mindre enn jeg skal ha. Men nå er jeg så stappings. Blir offisiell veiing i morgen eller tirsdag denne uken for meg. Vi reiser på ferie tirsdag, så satser på å registrere den vekta uka som kommer. Evt i morgen hvis jeg glemmer det tirsdag morgen, vi skal dra så tidlig som vi klarer så det er meget mulig at morgenen blir for travel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa er det tomt for sunn mat i huset som jeg er avhenging av for aa ikke ty til forbudte ting. Den siste gulrota er spist, bare en eple igjen paa fatet.. den maa jeg gi til barna. Skal sende herremannen paa handling i dag tenker jeg. Drikker te som en gal for aa ikke vaere skrikende sulten. Har allerede spist et par never cheerios. Nei, nei, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etabeta78

Da var det veiedag igjen. Har grudd meg skikkelig etter den helga jeg har hatt. Men heldigvis så viste vekta 100 gram ned:-) Håper bare ikke at det store utslaget kommer neste uke:-(

Vel. Jeg har nå kommet inn i en fin rytme igjen. Har ikke behov for søtt og salt når jeg er hjemme. Det jeg er for dårlig på er å drikke nok vann og få i meg alle frukt/grønnsaksrasjonene. Ellers går det veldig fint. Har 1 kg som mål til neste uke så vi får se :-)

 

Sanndrom fikk du veid deg før du dro på ferie?

NokErNok: Jaja men Cherios er ikke det aller verste:-) Få mannen din til å raska på til butikken:-)

 

Klem og ha en fin uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100g ned er ned :D

 

Jeg er 300g opp :huh: Jeg vet at jeg koste meg litt i helga, men skjoenner ikke at jeg skal vaere saa mye i overskudd. Kan hende det bare er en liten utjevning siden jeg gikk ned hhv 1.1 og 1.3 kg de to siste ukene. Det ser ut for at jeg alltid tar to steg frem og ett tilbake.

 

Har faatt sunn mat i huset naa heldigvis. Jeg sliter med sultfoelesen altsaa. Jeg trodde det hadde gaatt over, men nei... tror det var bare lureri fordi jeg var syk forrige uke og jeg ikke var saa sulten :( Hvordan er det mulig aa vaere sulten enda.. det skal jo liksom gaa seg til. Saa langt er ikke jeg og GR paa samme boelgelendge.

 

Jeg var ogsaa daarlig paa vann i begynnelsen, saerlig naar det er kaldt ute, men det gaar bedre naa og kjenner at det er lettere aa holde seg naar man drikker mye vann. Jeg spiser masse frukt og groennsaker... det som kjennetegner min stil at jeg liker aa spise MYE - uansett hva.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanndrom

Fikk ikke veid meg, og har ikke turt gå på vekta etterferien heller :unsure:

 

Bare innom for å si hei, jeg er her enda, men det er travelt med ferie :rolleyes: En uke til så begynner storesøster i barnehagen igjen og vi er tilbake i vanlig rutine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etabeta78

Fikk ikke veid meg, og har ikke turt gå på vekta etterferien heller :unsure:

 

Bare innom for å si hei, jeg er her enda, men det er travelt med ferie :rolleyes: En uke til så begynner storesøster i barnehagen igjen og vi er tilbake i vanlig rutine!

Hei jenter. Tilbake fra ferie. Har ik turt å veie meg engang. Har blitt mye god mat og lite mosjon. Dårlig og kaldt vær:-(

Jeg må vel krype til korset og veie meg i morgen. Grøss. Håper d går bedre med dere jenter:-)

Vi er også tilbake i rutine på mandag:-) Godt å høre at d er andre som også sliter i ferien. Noen som vil motivere litt???:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etabeta78

Aaah d var da enda godt. 82,6 i dag og altså opp 200 gr siden sist. Lettet.com

Da er d bare å kjøre på. Motivasjonen kom med d samme:-) God helg alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanndrom

Hei igjen! Nå er ferien over for denne gang og tilbake til vanlige rutiner. Det har nok blitt litt for mye godsaker for meg og jeg gruer meg til å veie meg. Har deppet litt også, og da kommer trøstespisetendensene tilbake for fullt. Sliter enda med bekkenet, er en låsning som ikke vil gi slipp. Fører til mye vondt og at jeg ikke kan trene som jeg vil. Er supermotivert for styrketrening og for å blåse støv av elipsemaskinen, men kjenner at turene med vogn er mer enn nok. Kiropraktor har så langt ikke klart å fikse det (på 2 mnd), men i morgen skal jeg til osteopat. Spent på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanndrom

Det gikk bra! Var litt uvant, er vant til kiropraktor som knekker opp og en osteopat har jo en litt annen tilnærming. Han holdt, på en måte, forsiktig og kjente med fingertuppene. Fortalte egentlig bare om bekkenplagene etter denne fødselen, men han fant ut litt i undersøkelsen sin. Spurte om jeg var plaget med migrenehodepine, og lurte på om første fødselen min hadde vært veldig rask. Og begge deler stemmer. Skal tilbake på mandag og håper han kan ordne opp i bekkenet mitt!

 

Jeg veide 91,4 i dag, så ikke så ille som jeg hadde frykta. Får bare håpe at full innskjerping nå gir raske resultater!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etabeta78

hvordan gikk det hos osteopat, Sanndrom? Bekkenplager er vondt, det er noe jeg slettes ikke savner med aa gaa gravid. Jeg sover fremdeles med pute mellom beina etter 9mnd.

 

I dag ble det endelig vektnedgang og jeg er ned 1.3kg fra forrige uke. Det maa man si seg fornoeyd med.

 

 

Så utrolig bra!!!:-) Jeg har slitt med opplegget da vi har hatt feriegjester hele uka. Ned 200 gr. Har plutselig endret veiedag til fredag. Blir litt usystematisk i helgene.

 

Satser på en fin uke nå uten forstyrrelser:-)

 

Sanndrom håper d løser seg med bekkenet! Kjipt å være plaget m d. Jeg begynner m styrketrening 4 gang i uken nå og håper j får opp forbrenningen skikkelig. Klem til dere og ha en fin uke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanndrom

Kjempebra! Jeg fikk ikke veid meg i dag, var oppe kl 5 med lillebror :huh:

 

Hadde andre time hos osteopat på mandag og i går var det ingenting som var i klem, verket eller var vondt i korsryggen/bekkenet. Samme i dag og da har jeg testet med å gå 6 km med vogna og tatt en mor-barn time på livegym etterpå. Kjennes fortsatt bra ut. Kjenner fortsatt at det ikke er helt bra, men det tror jeg er den stramme muskulaturen som ikke er helt "på plass" enda!

 

Har vært passe flink den siste uka, så er spent på vekta! Skal prøve å huske det i morgen tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Etabeta78

Flinke dere er:-)

Jeg har hatt en veldig fin uke og vært flink med maten. Begynte som sagt å trene styrke denne uka etter mange års opphold og det var tøft for kroppen:-) Har trent 3 økter denne uka så det er 1 igjen i kveld. Det resulterte i opp 1,2 kg. Regner med at det er pga styrketreninga. Tenker derfor at det kan være bedre for meg å registrere mål i stedet for vekt.

 

Spent på om det skjer noe med fettforbrenningen nå:-) Ha en fin helg og uke alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sanndrom

Flinke dere er:-)

Jeg har hatt en veldig fin uke og vært flink med maten. Begynte som sagt å trene styrke denne uka etter mange års opphold og det var tøft for kroppen:-) Har trent 3 økter denne uka så det er 1 igjen i kveld. Det resulterte i opp 1,2 kg. Regner med at det er pga styrketreninga. Tenker derfor at det kan være bedre for meg å registrere mål i stedet for vekt.

 

Spent på om det skjer noe med fettforbrenningen nå:-) Ha en fin helg og uke alle sammen:-)

 

Da skal jo forbrenningen i teorien øke :) Gleder meg til jeg klarer å trene litt mer styrke selv. Jeg er helt klart bedre, men litt tilbakefall i går etter å ha bært storesøster på 3 år inn i barnahgen. Pleier aldri å gjøre det, men noen ganger må man!

 

Jeg veide 91,1 og det er jeg saktens fornøyd med. Er veldig frustrerende å ikke gå ned, men jeg legger heller ikke på meg. Må bare fortsette å holde fokuset på treningen, og prøve å være flink med maten. Er litt fæl med å unne meg ting siden jeg er flink å trene.

 

Nå skal jeg spise frokost nr 2, har vært oppe siden 5! Lillebror har dagens andre lur, så skal se om jeg får spist før han våkner igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...