Gå til innhold

NED 20-30kg, mandag 20/2


Gjest CamCam

Anbefalte innlegg

God dag alle sammen!

 

En, for min del, rolig og mat-fornuftig helg er over! Spiste tortillias for alle kose-merkene mine (jeg også, hengglideren!), og reddet desserten hos svigers ved å ta med meg en Mild og Lett vanilje yoghurt! Hun serverte riskrem med bjørnebær og bringebær saus på, noe som gjorde at jeg endte opp med vanilje yoghurt med bjørnebær på! -Kjempegodt, og helt innenfor melke- og fruktrasjonene mine! Ellers blir veiingen denne uken allerede på tirsdag pga av West Side Story billetter på onsdag ;) Det er altfor sjeldent jeg kommer meg ut på "kultur"-livet! Gleder meg veldig!

 

Håper dere andre har hatt en fin og god helg også!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Tenker på da han mistet skyggen sin, og Wendy sydde den på igjen!

 

-Tror nemlig jeg fant en haug motivasjon i den nye kommoden i gangen, så jeg deler ut til de som vil ha! Vet ikke om det hjelper med synål for å få den til å sitte, men med litt egeninnsats, burde det fungere med en liten dose vilje! Min sitter i allefall som støpt for tiden, selv om de to foregående ukene har vært en konstant nedtur..

 

Ikke gi opp smukkeline! Vekta burde ikke være det eneste målet på om du har hatt en god uke! -Både målebånd og vissheten om at du ikke har gjort mye galt teller vel så mye! -Og hvis du har hatt en tøff uke, så er det ingenting i veien for å starte på'n igjen i dag!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd for meg også! Endelig vektnedgang!!! Jeg sto med store glugger å måtte kikke ett par ganger, for å tro det jeg så...:eek: Jeg har gått ned hele 1,2 kg:) Det gir god grunn for å holde motivasjonen videre. De områdene jeg skal skjerpe er trim og vanninntak. Ellers har jeg fått lønn for strevet og får å ikke ha gitt etter for diverse "sug".. Sola skinner virkelig for meg i dag:)

 

Trinny;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe flott! Jeg var helt sikker på at du ville få resultater etter positive rapporteringen denne uka!

 

Det er utrolig hyggelig å høre at du endelig får uttelling! -Vet du slet med å komme inn i ett opplegg som passer for deg, men nå ser det iallefall ut som om du har kommet godt i gang!

 

Keep up the good work!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, at det går an å bli så dum som jeg har vært i helgen. Har kjempet meg gjennom hele uken og ikke skeiet ut med en eneste ting. Så kommer helgen og alt er ødelagt med øl og pizza. Vin er det også blitt. I morgen har jeg veiedag og det gleder jeg meg ikke til.

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Da er det bare å bite tenna sammen, få resultatet, og vite at du har all mulig grunn til å gjøre en veldig god nedgang til neste uke! -Det er viktig at du faktisk veier deg og får resultatet så du kan glede deg igjen neste uke!

 

Du skal få en dag i morrå, Kikk!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Gleder meg virkelig med dere som har gjort det bra denne uka og helgen.

Jeg synes jeg har vært like flink og standhaftig som vanlig ( utenom tortillalefsene), men det ga ikke uttelling på vekta og målbåndet. ( -0,2 kg og 0 cm) Får nesten lyst til å gråte, for jeg synes jeg kjemper så veldig.

Glad for at dere er her.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kjempeglad på dine vegne, trinny! gratulerer så masse! Som Camcam sier, jeg vet også at du har slitt lenge, så dette unner jeg deg virkelig!!!

 

Camcam; send over en hel skuff med motivasjon og litt tilbehør! Det trengs her, hvis jeg skal få troen på at jeg noen gang skal klare å gå ned de evinnelige kiloene, uten å gå de opp igjen, en dillion ganger.

 

Veiedag i dag. Ned 0,3 kg, jaja, det var ikke opp i allefall, etter et par-tre uker uten vekt ( for meg, altså, tok med matvekta mi.) og mat jeg ikke burde spise (blandet inn med sunne saker, selvsagt). og cm viser ikke en dritt forskjell. (Unnskyld utrykket... ;)) Ok, jeg håper at uken som kommer drar med seg noen trim-turer i heimen enten sammen med den ene eller den andre av dvd'ene eller leketøyet, men jeg lover ikke noe. Har ikke gått bra de andre gangene. det er tydeligvis trimmen som må få meg på rett spor, bare jeg kan få kroppen I GANG MED BEVEGELSER!!!

 

Ha det fint, kikker innom senere i uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...