Gå til innhold

Få fart på forbrenningen min igjen, etter å ha landet på et platå i lengre tid..


Gjest Fjelljenta
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Fjelljenta

Er nå 69kg, skal ned til 62. Har til nå gått ned 15kg siste året. Men nå siste mnd har jeg satt meg bom fast på vekt og måling. Vet jo det at muskler erstatter fettet med mer vekt. Men hadde trodd at jeg skulle se resultater på målebåndet?

 

Teller kcal (meny1) og går på fjellet (opp opp og opp, med en time oppgang) 2-3 dager i uken.

 

KOM MED TIPS OG RÅD TIL EN RÅDVILL MAMMA!!!

 

Vil se resultater igjen snart...NÅ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så flink du har vært :)

 

Mange opplever som deg at det stagnerer og kroppen stabiliserer seg etter en tid. Da må det noen endringer til for å få kroppen til å samarbeide igjen. Nå vet jo jeg lite om hvordan du spiser og sånt, men her er noen tips som kanskje kan hjelpe:

 

- variere inntak fra dag til dag, f.eks en dag 1200, neste dag 1400, slik at det ikke blir helt forutsigbart for kroppen.

- trene noe nytt, eller intensivere det du allerede gjør (f.eks ta intervalltrening)

- kutte ned på karbohydratene, å forsøke og kun spise langsomme karbohydrater (unngå svigninger i blodsukkeret)

 

Bare vær tålmodig, så får du nok resultater snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fjelljenta

Oi, så flink du har vært :)

 

Mange opplever som deg at det stagnerer og kroppen stabiliserer seg etter en tid. Da må det noen endringer til for å få kroppen til å samarbeide igjen. Nå vet jo jeg lite om hvordan du spiser og sånt, men her er noen tips som kanskje kan hjelpe:

 

- variere inntak fra dag til dag, f.eks en dag 1200, neste dag 1400, slik at det ikke blir helt forutsigbart for kroppen.

- trene noe nytt, eller intensivere det du allerede gjør (f.eks ta intervalltrening)

- kutte ned på karbohydratene, å forsøke og kun spise langsomme karbohydrater (unngå svigninger i blodsukkeret)

 

Bare vær tålmodig, så får du nok resultater snart :)

 

Tusen takk for svar! Har prøvd å "lure" kroppen litt med variert kcal mengde. Men... Jeg får ha i alle fall en dag i uken jeg presser meg ekstra opp på fjellet. Ta meg en tur i bassenget og svømme osv.

 

Har kjøpt krom tab nå, se om det stabiliserer blodsukker og. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Heisann!

 

Ser tråden begynner å bli gammel, men jeg svarer lell. :)

 

Trener du noe styrketrening? Hvis ikke, prøv å legg til et par økter med det i uka. Som Nickii svarte, venner kroppen seg til matinntak, og det gjør den ofte med trening også.

 

Har eks. hørt tips for de som pleier å jogge en runde, om å jogge den motsatt vei enn man pleier. Kroppen blir litt "sjokkert" over at ting ikke skjer som det pleier.

 

Lykke til! :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...