Gå til innhold

Vanskelig å komme i gang igjen


Gjest awsam

Anbefalte innlegg

Det sier det hele.

Etter en laaaang ferie er jeg tilbake. Men med mange kg opp, de kg jeg slet for å gå ned. Kommet over 70 kg igjen :o grøss og gru.....

Men jeg finner ikke motivasjonen til å fortsette. Jeg VIL gå ned,og komme i mål. Men jeg får det ikke til. Begynner i morgen ,har jeg sagt til meg selv i 3 dager,men ååååå.

 

Huff hjelp meg jenter. Jeg trenger det sååårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikser du, Komal! :)

 

Og bli med i siste "3 kg på 1 måned"-tråden, da vel! Jeg synes de trådene hver måned hjelper veldig.

 

Da får man et ekstra lite push, fordi man føler at noen "ser" på og følger med deg, og at man liksom må prestere/rapportere inn i alle fall litt nedgang hver uke.

 

Og litt + litt = mye på sikt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fikser du, Komal! :)

 

Og bli med i siste "3 kg på 1 måned"-tråden, da vel! Jeg synes de trådene hver måned hjelper veldig.

 

Da får man et ekstra lite push, fordi man føler at noen "ser" på og følger med deg, og at man liksom må prestere/rapportere inn i alle fall litt nedgang hver uke.

 

Og litt + litt = mye på sikt! :)

 

Takk for svar Bijou. :)

Joda jeg tenkte å bli med på tråden først,men så har jeg jeg veldig lite motivasjon for tiden. Men det er vel bare å slenge på,kanskje jeg overasker meg selv. :)

Jeg har allerede trent pilates i dag. Skal prøve å jogge litt senere på dagen. Hvis jeg får det til med barna hjemme.

Men prøve skal jeg ihvertfall.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...