Gå til innhold

Påskemål tirsdag 21-02-06


Gjest kristill

Anbefalte innlegg

God morgen alle som ikke er på vinterferie!

 

Jeg har startet uken med ny giv, og veldig fornøyd med mandagen. Har trent meg til 2,5 trimpoeng, spist sunt og nok, og gleder meg til en ny uke med gode vaner.

 

I dag skal jeg prøve å lete frem noen av de "gamle" buksene mine, og se hvor mange cm som mangler for at jeg kan hoppe inn i de igjen. Jeg har 4,5 kg som mål til påske, og håper det skal utgjøre nok cm :-)

 

Tenkte dessuten jeg hver dag skal bestemme meg for noe som kan være "dagens fokus", én liten ting som jeg skal fokusere litt ekstra på i dag. Jeg begynner enkelt:

 

Dagens fokus: drikke masse vann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Sitter her med en flaske vann, og hadde akkurat tatt en stooor slurk da jeg leste dagens fokus: Drikke mer vann!

 

-Det er nemlig mitt fokus i dag også! -Iallefall før lunsj, for jeg skal på veiing i kveld, og da blir det for dumt å helle i seg for mange liter like før!

 

Jeg trodde ikke jeg samlet så mye vann i kroppen i forbindelse med menstrasjon, men nå kjenner jeg virkelig at kroppen er stinn! -Det er veldig trist, siden jeg har slitt litt de siste ukene, og endelig har kommet i gang igjen denne siste uken. -Hvis jeg ikke får ett ordentlig resultat nå, så blir jeg kanskje litt neddtrykt. (Det hjelper å ha tenkt tanken på forhånd!) Ser at hendene mine har hvite flekker, det samme tegnet jeg hadde på vannansamling på slutten av svangerskapet. Måtte smugkikke på vekta i dag morges, og som jeg fryktet er det opp nesten 1kg i forhold til søndagen, men fremdeles litt ned i forhold til forrige offisielle veiedag. -Er veldig spent på den offisielle veiingen i kveld!

 

Ha en fin dag, alle sammen! I dag skal jeg spinne, og det blir av ymse grunner første treningen på nesten 3 uker! Gleder/gruer meg!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veiedag idag, og vekten viste at jeg har gått ned 1,3 kg den siste uka, og inn en cm i midjen.

 

Start: 65

Forrige uke: 64,9

Denne uke: 63,6

Total nedgang: 1,4 kg

 

Så får jeg bare være flink denne uka, for vektnedgangen skyldes nok influensaen jeg slet med forrige uke. Men er veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veiedag i dag, siden jeg skal bort i morgen, og resultatet ble helt greit: Ned 0,7 kg. Ingeting å rope hurra for, men slettes ikke ille heller!

 

Da veier jeg 92,0kg, og har igjen 5 kg til påskemålet på 87kg. Det kan bli tøft, men jeg tror jeg har samlet endel væske denne uka, slik at jeg skal kunne gå ned endel ekstra neste uke! -Håper jeg :(

 

Gratulerer til både Jewel og bht med kjempe fin nedgang! -1,2 eller -1,3 er akkurat det jeg ønsket meg! :)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har goooooode grunner til å være stolte av dere selv nå - kjempeflott :-)

 

Jewel: det ser ut som om vi har hatt omtrent samme utgangspunkt.

 

Mine mål er følgende:

Start: 65,7

Forrige uke: 62,8

Denne uke: 63,5 (jepp, litt opp, men får gå desto mye ned neste gang :-)

Påskemål: 59 kg

 

Hva har du satt deg som mål til påske? Kanskje vi kan heie hverandre frem litt ekstra siden vi er i samme "vektklasse" - jeg føler disse kg sitter veldig hardt, men jeg er klar for å kjempe med alt jeg har :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du er veldig fornøyd med at du ble kvitt 0,7 kg - har forstått på deg at vekten har stått litt stille en stund...

 

Det går mer og mer opp for meg hvorfor man ikke bør sette seg som mål å miste mer enn 0,5-1 kg i uka. Kroppen trenger tid!

 

Jeg har regnet ut at jeg må gå ned ca. 0,6 kg i snitt hver uke frem til påske. Og jeg er forberedt på at det kan bli uker hvor vekten står stille mot at jeg forhåpentligvis også vil få meg et realt fall (over 1 kg) andre uker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er så flinke alle sammen, god fokus, god støtte, god motivasjon og god stemning - rett og slett en herlig gjeng! Jeg har hatt 2 flotte dager etter at det var ny giv på south beach - kan ikke få sagt nok at det er et fantastisk opplegg!! I dag har jeg hatt så mye energi at det har blitt 3,5 trimpoeng! Gleder meg til veiing i morgen, men er forberedt på alt... Ha det på badet ! :(

Klem Jannicke

 

--- Lev slik at vennene dine kan forsvare deg, men aldri behøver å gjøre det ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...