Gå til innhold

oppskrifter


Gjest Casle

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg gikk kurs i 2009, og har kursboken fra den gang. Men ser jo når jeg registrer maten ejg spiser så kommer det opp mange alternativ til oppskrifter fra grete roede. Hvor finner jeg disse oppskriftene? Kun i kursbøker eller i bøkene man kan kjøpe på nett også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg gikk kurs i 2009, og har kursboken fra den gang. Men ser jo når jeg registrer maten ejg spiser så kommer det opp mange alternativ til oppskrifter fra grete roede. Hvor finner jeg disse oppskriftene? Kun i kursbøker eller i bøkene man kan kjøpe på nett også?

 

Noen av dem står her:

 

http://www.greteroede.no/oppskrifter/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte

har to oppskriftbøker, og ser noen oppskrifter her... men i registrering ser jeg mange oppskrifter som je får lyst å prøve, men ikke finner her.. og ikje i de to bøkene som jeg har...

 

lurer på hvor mang bøker som er utgitt? og evnt hvor finn alle oppskrifter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har to oppskriftbøker, og ser noen oppskrifter her... men i registrering ser jeg mange oppskrifter som je får lyst å prøve, men ikke finner her.. og ikje i de to bøkene som jeg har...

 

lurer på hvor mang bøker som er utgitt? og evnt hvor finn alle oppskrifter...

 

hvilke bøker har du da? og er du fornøyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eltevelte

den ene heter : lett mett og den andre heter :grete roede lettere.

 

den førstnevnte er den jeg har brukt mest. men fornøyd med begge egentlig, for mye spennende oppskrifter. og forklaringer med hvor mye en skal ha og hvor mye det er av kcal i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...