Gå til innhold

NED 20-30 kilo, onsdag 22. feb


Gjest Smukkeline

Anbefalte innlegg

Gjest Smukkeline

Hei alle sammen! Jammen har ikke motivasjonen kommet tilbake til meg - takket være dere her inne :( Spiste som en hest i går syntes jeg, men det ble bare snaue 1400 kcal - og jeg bør nok ligge på min 1600 kcal. Du verden så mye man kan spise, så lenge man spiser fornuftig.

 

Ha en fin dag alle sammen!!

 

Er kjempespent på fredag, håper inderlig jeg har mistet den kiloen som dukket opp forrige fredag. Hvis ikke - jeg skal bare fortsette til dette går nedover igjen!!

 

smukkeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint Smukkeline, da er vi to! Hva motivasjon angår. Er helt sikker på at du Camcam har spesielle evner hvor du virkelig fikk sendt ut de "motivasjonene" du hadde i skuffen!

 

jeg føler at jeg er i gang! Så deilig! Litt Billy ble det i går, klarte ikke hele programmet, ble helt svimmel og uvel, men det ble 250 kcal/30 minutter, og det er bedre enn 0/0! Og strakt skal jeg tråkke på ellipticalen, og være fornøyd om det ikke blir de 20 minuttene jeg håper på, og setter meg som mål. Så deilig å være fornøyd med det jeg har gjort, i stedet for misfornøyd med det jeg ikke har gjort!

 

Fikk i meg hele 1800 kcal i går :( Hadde siste bit av pinnekjøttet fre helgen, slikt kaster jeg altså ikke! Men det retter jeg på i dag. Blir litt fjordland og ferdigsalat på jobb i ettermiddag, og skal holde mwg innenfor de 1450 som jeg har satt meg som mål, tror det er det jeg trenger, og ikek 1600. Vi får se.

 

Camcam, du må fortelle hvordan West Side Story var, husker du skal på det i dag. (Har ikke lest ferdig gårdagens "rapporter", så vet ikke hvordan det gikk med deg, hvis du skrev inn, håper det gikk bra!!) Bor du i Oslo, eller blir West Side satt opp flere steder samtidig?? Jeg har planer om å fa flere venninner med på det. Tror det blir gøy.

 

HA det fint alle sammen, og ha en god og positiv da,g fyllt med motivasjon - Å - jeg er bare hoppende glad og fornøyd, det er SÅ deilig! Nå er det å glede seg til mandag og veiing og måling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest ferdig "rapportene" fra tirsdag.

 

Gratulerer Camcam, du er så vanvittig flink!! Du må ikke glemme at du er en av mine viktigste motivatorer her inne! Jeg beundrer deg stort. hvor mye har du gått ned nå? Hadde jeg hatt samme tempo som deg, hadde jeg nådd målet mitt for lenge siden, i stedet surrer jeg rundt de samme evinnelige kiloene uke etter uke, måned etter måned...

 

Tror jeg vil slite med 2 kg ned til 8. mars, men skal gjøre så godt jeg kan, liksom som et lite etterslep til dere som liksom er "inne" i det. er jeg heldig, går jeg ned en kilo, og da teller jeg fra GÅRDAGENS vekt på 82,6, ikke mandag som var 83,6. Men en halvkilo i uka vil jo fort bli 8,5 til St. Hans, og DET hadde vært noe å være fornøyd med. Men altså, en kilo satser jeg på frem til Kvinnedagen, og alt mer enn det er svært gledelig og velkomment!

 

Ha det fortsatt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du er motivert igjen! -Skjønner hva du mener med inntaket. Har ligget litt i underkant av 1500 de siste dagene (skal jo ligge på 1550, for kosemerkene tar jeg i helga!), men enkelte dager kommer jeg ikke helt opp. -Tror ikke det gjør så mye, men det kan faktisk være lurt å spise litt tyngre pålegg innimellom, og ha i litt mais, brune bønner eller linser i salaten for å pakke inn litt kalorier. Jeg spiser makrell i tomat eller røkt makrell minst 2-3 ganger i uken på maten. Nam Nam!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt Billy er helt klart mye bedre enn ingen Billy :(

 

En dag med litt høyt inntak gjør skjelden så stor skade! (Jeg hadde 1950 kalorier på fredagen, inklusiv alle kosemerker!) Det er bare å komme inn på rett kjøl igjen fra i dag av! -Veldig koselig at du også er blitt mer motivert!

 

Til nå har jeg gått ned 24,3kg, men de siste 5 har gått mye saktere enn forventet. Nå har jeg senket forventningene, men samtidig førsøker jeg å være litt flinkere, men jeg henger fremdeles etter på treningen for tiden! Fikk endelig trent spinning i går, men jeg klarte ikke ta i så hardt. -Hoster fremdeles ganske mye, og enda mer når jeg blir anpusten.

 

Jeg bor like utenfor Oslo, så jeg skal på Oslo Nye i kveld :) Lover å gi rapport i morgen om forestillingen! Ha en fortsatt fin dag og kos deg med Fjordlands :)

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen

 

Jeg er inne i en tung periode. Jeg spiser mere enn jeg skal og jeg spiser firl middag, selv om jeg ikke spiser mengder av den. Må få rota meg på riktig vei igjen. Skal også prøve å få skrevet inn dataene mine på dagstapporten igjen. Det er ikke søtsaker som er problemet for meg det er maten. Mangler liksom gløden og synes alt er slitsomt. Synes de fleste jeg leser om er heldige og jeg er misunnelig. Håper det går bedre etterhvert

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå alle sammen! Hadde plan om å ikke skrive noe her før jeg hadde vært ute å skaffet meg litt trim; og som dere sikkert skjønner har jeg fått oppfylt kravet mitt;) Jeg strever med å komme igang med trimmen; dels fordi jeg er i en sånn elendig fysisk form og dels fordi jeg i for sliten i utgangspunktet. Men jeg får ta det i det små- som i kveld hvor jeg har gått en tur på 10 minutt og syklet i 5 minutt.

- Ellers går det bra med maten; spiser vel litt for lite, jobber med å øke opp til 16-1700 kcal mot for disse dagene hvor de blir 12-1400 kcal. Jeg må også tenke mye over vanninntaket.

 

Jeg må si jeg hadde aldri drømt om hvor tungt det er å være overvektig; alt man gjør i hverdagen, fysiske plager, psykiske plager osv. listen blir lang:( Jeg er imponert over alle som trives som veldig overvektig:) Jeg for min del kommer til å jobbe hardt for å komme meg ned i normalvekt;)

 

Trinny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba:-)

 

Jeg tror ikke det er mange som trives som overvektig, men utad kan vi jo late som, for å "overleve" i situasjonen.

Jeg har i løpet av de siste 15 årene år av mitt liv på å prøvd å gå ned i vekt. Ikke hvert år, men tanken har ligget der og gnaget. Ned til våren, ned til 17. mai, ned til sommeren etc, slik at også jeg kan kjøpe meg noen smarte klær og trives.

 

Noen ganger har jeg klart det en periode, men for hver gang jeg har gått opp i vekt igjen, har jeg lagt på meg enda flere kilo, og jeg har mange ganger tenkt at hvis jeg ikke hadde begynt med dette tullet for 15 år siden hadde jeg ikke hatt disse problemene i dag. Og tenk hva det koster av penger, frustrasjoner og smerte.

 

Etter hver slankekur har jeg gledet meg til å begynne å spise igjen, og da er det i utgangspunktet dømt til å mislykkes.

 

Slik er det ikke denne gangen, og hovedgrunnen er at jeg holder på med en kostholdsendring. Jeg er sikker på at for å lykkes må "hodet og tankene være med"

 

Jeg har nå holdt på et år, og har satt av dette året også for å nå mitt mål. For meg er det viktig å tenke langsiktig.

 

Ikke fortvil om du ikke får trimma så mye om gangen. 15 min er en god begynnelse. Sett deg små mål som kan realiseres :-)

Er målene for store og en ikke klarer å innfri disse, føler en bare nederlag.

 

 

For et år siden begynte jeg med stavgang. Jeg begynte med å gå 2 turer i uka, ca 20 min hver gang. Så har jeg øket på, og nå etter et år går jeg mellom 2 og 5 timer i uka:-)

 

Jeg har satt meg et minstekrav på 2 timer, og det klarer jeg fint. Alt over det er bonus for meg. Jeg lykkes og det gir positive ringvirkninger og energi.

 

Jeg tar første timen tidlig i uka, da er det lettere å nå målet. Nå føler jeg en form for avhengighet til trimminga. Jeg gleder meg til å gå ut :-)

 

 

LYKKE TIL, TRINNY!

 

Du klarer dette, og om du snubler litt underveis, så reis deg opp igjen.

Jeg er skikkelig stolt av deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...