Gå til innhold

Kjekk hjemme trening


Gjest DianaPatricia
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest DianaPatricia

Det er så sinnsykt dyrt å melde seg inn i et trenings senter, så det har jeg rett og slett ikke råd til. Så jeg er da på jakt etter motiverende og kjekk hjemmetrening.

 

Jeg har hallveis prøvd 30 day shred. Synes det er et kjempe bra prog, men jeg klarer ikke å motivere meg selv, og har derfor bare holdt på 1 uke hver gang. Har vel prøvd den 3 ganger nå. Jeg har også en rockering jeg er veldig flink å bruke periodevis. Tenkte jeg skulle begynne å bruke den igjen nå.

 

Har dere noen tips til meg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
Gjest LindaM88

Kanskje du kan invistere i ett treningsapparat?

Hadde samme problemet selv, ville ikke på noe treningssenter. Så jeg endte opp med å kjøpe meg ei tredemølle! Andre gode alternativer er jo trimsykkel, ellipsemaskin, spinnsykkel, romaskin.. Da får du iallefall trent kardio :)

Og det er ganske lett å selge slike ting igjen viss interessen forsvinner.. Solgte selv en trimsykkel og kjøpte ei brukt tredemølle! :)

Har også rockering, og ei treningsmatte hvor man kan ta forskjellige styrkeøvelser. Hoppetau, manualer.

 

Og så liker jeg å ha motiverende høy musikk på i mens!! :D

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har heller ikke lyst til å trene på treningssenter, men samtidig er jeg ikke nok strukturert til å trene hjemme heller.

Men jeg får tur hver dag, og det har gjort susen for meg... gå når en har muligheten... gå av bussen noen stasjoner før hjemme, trapper, ja, gå så mye som mulig.

 

Vi har noe som heter Frisklivssentralen, i de fleste kommuner, det koster 500 kr i året, trening to ganger i uka. Men det er på dagtid da... fra 14-15 intervall trening og Styrke 12-14.30 her i min kommune.

Så er jeg med på vanngym en gang i uka.

Og dans i uke, sving, koster 30-50 kr hver gang.

Friskis og svettis er 1500 kr i året.. de har trening på kveldene.

Så det er noen alternativet... som ikke er så dyrt.

Og veldig moro.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

livegym.no

 

Enig med Llupus, livegym.no er genailt for hjemmetrening, koster 50,- mnd, ingen bindingstid og de har vedig mye forskjelig og endel som 10-15min, som man ALLTID kan få til :) og eller bruke narturen da, frisk luft gjør jye det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...