Gå til innhold

Nettkurs eller vanlig kurs?


Gjest maarteey
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en student på 19 år, ca 160 høy og vekta viser hele 85+ kg...

Jeg er akkurat flyttet for meg selv for å studere, og mener dette er en god plass å begynne. Nye vaner, selvbestemte middager og styring over eget liv. Når jeg bodde hjemme var det vanskelig å bestemme selv, siden middagen stod på bordet når jeg kom hjem, og maten ble handlet inn av familiemedlemmer.

 

Men det jeg lurer på nå er om jeg skal velge nettkurs eller vanlig kurs(med oppmøte osv). Siden jeg er fulltidsstudent, og er redd for å ikke kunne møte på alle møtene, tenker jeg at nettkurs passer best..

Hva mener dere? Er det lett og følge og bli motivert? God oppfølging av kursleder? Noen dere anbefaler? Er redd for at jeg skal følge det den første uken for så å glemme det bort.

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er en student på 19 år, ca 160 høy og vekta viser hele 85+ kg...

Jeg er akkurat flyttet for meg selv for å studere, og mener dette er en god plass å begynne. Nye vaner, selvbestemte middager og styring over eget liv. Når jeg bodde hjemme var det vanskelig å bestemme selv, siden middagen stod på bordet når jeg kom hjem, og maten ble handlet inn av familiemedlemmer.

 

Men det jeg lurer på nå er om jeg skal velge nettkurs eller vanlig kurs(med oppmøte osv). Siden jeg er fulltidsstudent, og er redd for å ikke kunne møte på alle møtene, tenker jeg at nettkurs passer best..

Hva mener dere? Er det lett og følge og bli motivert? God oppfølging av kursleder? Noen dere anbefaler? Er redd for at jeg skal følge det den første uken for så å glemme det bort.

 

Hei