Gå til innhold

Slankekrigen resultater uke 2


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

Da er det tid for ny vektregistrering!

Foreslår vi setter siste frist for registrering tirsdag kveld.

Dersom alle registrer vekta innen fristen er det den med minst nedgang som ryker ut, er det noen som ikke registrer vekta ryker de ut!

 

Marty og Annaha88 er nye og vekta de registrer denne uka blir startvekta, de kan dermed ikke ryke ut. Koral som også meldte seg, hadde meldt seg med startvekt tidligere og er derfor med på vanlig måte.

 

Lykke til!

 

Anci

Annaha88

Bessa

Charlottejenta

DianaPatricia

Embla123

Hemulen

Koral

Marty

Mette77 +1,2, +1,21%

Mia 123

Monken

Nemi82

Nickii

Sambla

VilSåGjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

SDkrev inn de som ikke har kopiert seg på lista jeg, litt mindre jobb for deg Mette? Håper det :)

 

Anci

Annaha88

Bessa - 0,4

Charlottejenta

DianaPatricia

Embla123

Hemulen - 0,3

Koral

Marty

Mette77 +1,2, +1,21%

Mia 123 - 0,1

Monken - 0,1

Nemi82 - 0,4

Nickii

Sambla

VilSåGjerne

 

Syns det hadde gått så greit jeg, men nei da.. Er nå man skal være glad så lenge ned er er ned? :P Ikke godt nok for min del. Skikkelig skjerprings! Og jeg som skal på kurs denna uka også. Jaja..

 

Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir startvekten min 60,8 (som er en nedgang fra forrige uke på 0,7 kg :) ) Jeg kan godt bare bli med på vanlig måte allerede nå siden startvekten som jeg skrev i registreringstråden var fra forrige tirsdag, eller så kan 60,8 brukes som startvekt, egentlig litt samme for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anci

Annaha88 -0,7

Bessa - 0,4

Charlottejenta

DianaPatricia

Embla123 -0,2 = 0,27%

Hemulen - 0,3

Koral

Marty

Mette77 +1,2, +1,21%

Mia 123 - 0,1

Monken - 0,1

Nemi82 - 0,4

Nickii +0,4

Samba -0,6

VilSåGjerne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er resulatet for uke 2 lagt ut!

Det var 5 stykker som ikke registrerte noen vekt denne uka. Da sier min fornuft at disse er ute, mens alle som registrerte vekt er med videre?

Eller hva sier dere som har vært med tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er resulatet for uke 2 lagt ut!

Det var 5 stykker som ikke registrerte noen vekt denne uka. Da sier min fornuft at disse er ute, mens alle som registrerte vekt er med videre?

Eller hva sier dere som har vært med tidligere?

 

Burde vel være sånn, en frist er jo en frist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er resulatet for uke 2 lagt ut!

Det var 5 stykker som ikke registrerte noen vekt denne uka. Da sier min fornuft at disse er ute, mens alle som registrerte vekt er med videre?

Eller hva sier dere som har vært med tidligere?

Sist jeg var med i slankekrigen her inne så var det slik. De som ikke registrerte røk ut. Det er vel det som er mest rettferdig :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Sist jeg var med i slankekrigen her inne så var det slik. De som ikke registrerte røk ut. Det er vel det som er mest rettferdig :unsure:

 

Enig, du har jo sagt fra om det på forhånd også. Ikke bare rettferdighetsmessig, men også jobbemssig for deg Mette, vanskelig å følge med når fok ikke registrerer en uke, men skal være med i neste..

 

Du gjør en god jobb med å adminstrere her inne, og vi er mange takknemlige for jobben du gjør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting jeg kom på som også var med på den forrige slankekrigen - var walk over. Det vil si at man kunne stå over to ganger pr. mnd på grunn av ferie, sykdom eller andre litt spesielle ting. Men man måtte gi beskjed enten i forumet eller på en personlig melding til administrator. Brukte man WO så ble man med videre i "krigen" :rolleyes: Vet ikke hva dere andre tenker om det? Jeg skal på en ukes ferie fra lørdag til lørdag og får derfor ikke rapportert mandag/tirsdag. Hadde vært greit å "stått over" den uka, men allikevel ikke ryke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

En annen ting jeg kom på som også var med på den forrige slankekrigen - var walk over. Det vil si at man kunne stå over to ganger pr. mnd på grunn av ferie, sykdom eller andre litt spesielle ting. Men man måtte gi beskjed enten i forumet eller på en personlig melding til administrator. Brukte man WO så ble man med videre i "krigen" :rolleyes: Vet ikke hva dere andre tenker om det? Jeg skal på en ukes ferie fra lørdag til lørdag og får derfor ikke rapportert mandag/tirsdag. Hadde vært greit å "stått over" den uka, men allikevel ikke ryke ut.

Jeg syns d er greit m walkover, mn mener ganske bestemt d var totalt 2 ganger man kunne stå over ;) skal selv bort ei uke i oktober, så hvis jg fremdeles er m så hadde WO vært bra å ha ja, grunnet manglende evne til å kunne rapportere.

 

Dette er jo opp til Mette å bestemme som admin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns d er greit m walkover, mn mener ganske bestemt d var totalt 2 ganger man kunne stå over ;) skal selv bort ei uke i oktober, så hvis jg fremdeles er m så hadde WO vært bra å ha ja, grunnet manglende evne til å kunne rapportere.

 

Dette er jo opp til Mette å bestemme som admin :)

Det kan stemme det mia123, jeg husker nok feil. Og det skulle allikevel holde for de fleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sorry om dette er et dumt spørsmål, men jeg har ikke helt skjønt dette jeg. Spurte om jeg kunne være med forrige uke, men fikk ikke noe svar på den posten, så jeg gikk helt glipp av at jeg var meldt på i denne tråden. I resultatposten for uke 2 står det at jeg kan registrere startvekt og bli med fra neste uke, og det jeg lurer på da er om det er hver mandag det kommer ny registreringstråd? Og om det er der jeg skriver startvekt og vektnedgang? På forhånd takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Mette77 - har du sett spørsmålet om walk over? Kan du ta en avgjørelse på om vi skal kunne benytte to walk over iløpet av "krigen" eller ikke? Tenker på de som evt. skal ha ferie eller av andre grunner ikke har mulighet til å veie og rapportere en uke :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...