Gå til innhold

Ned 6 kg til nyttårsaften!! Noen som er med?


Gjest storblondie
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest storblondie

Eg hadde også en slik dag!! Styrketrening først, så tur, også kveld-spinning :D 6,2 tp :D Flinke vi er!!

 

Eg har 4,3 kg til jul å klare, puh, går det bra tru??! Blir spennende å se!

 

Ja, herregud vi er flinke!!

 

4,3 kg klarer du lett som bare det! Hehehe :-D Har 3,6 kg.. så vi ligger sånn ca på samme plass her altså! Nå er det bare å henge i, så vi blir fine til jul, haha!

 

Skal på trening om 20 minutter, hvor jeg skal trene styrke. Gleder meg :-) så blir det 1t spinning i morgen! Herlig uke, elsker motivasjonen min akkurat nå :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storblondie

Var ikke helt som forventet i dag. Vekta viste 98,1 kg.. opp 500 g!

 

VEKT

Siden start 17.09.12: 1,3 kg

Denne uke: + 0,5 kg

Totalt: 5,5 kg

 

Men heldigvis viser målene litt endring!

 

MÅL

Midje: 94 cm (-5 cm)

Overarm: 34 cm (-1 cm)

Bryst: 107 cm (-3 cm)

Ende: 123 (-3 cm)

Lår: 74 cm (-1 cm)

Hals: 34 cm (-1 cm)

Legg: 45 cm (-0 cm)

 

Totalt: -14 cm

 

Yey! Det er 7,5 cm siden sist jeg målte meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, så artig!! :D

 

Spinning er bare helt fantastisk! Eg var på spinning mandag, tirsdag og fredag, og skal igjen i morgen den dag! Gleder meg!

 

Håper vekta er min venn i morgen, og målebandet og! Har trent masse forrige veke, og endte på 28 trimpoeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storblondie

Hahaha, så artig!! :D

 

Spinning er bare helt fantastisk! Eg var på spinning mandag, tirsdag og fredag, og skal igjen i morgen den dag! Gleder meg!

 

Håper vekta er min venn i morgen, og målebandet og! Har trent masse forrige veke, og endte på 28 trimpoeng!

 

Ja, helt enig! Er så sinnsyykt deilig å spinne skikkelig, føles nesten som å danse! Skal dessverre ha møte etter jobb i morgen, så blir ikke tid til trening :/ Men tirsdag har jeg satt meg opp på 60 min spinning! Gleder meg skikkelig!

 

Herregud så flink du er altså!! Det må jo bare vises på vekta! :D Stå på, heier på deg!

Skal prøve å få til rundt 15-20 trimpoeng, så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest brunettepia

Oi oi oi, håper vi klarer det!! :D/>

 

Håper jeg også! Har som mål å klare det før den 1 januar! Håper bare motivasjonen min bedre snart, har vært syk i ei uke nå :/ er endelig på bedringens vei, og håper på å komme i gang igjen med treninga. Kostholdet er så som så, kommer seg, men må nok ta litt ekstra tak nå før juletider og julestress! Hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg også! Har som mål å klare det før den 1 januar! Håper bare motivasjonen min bedre snart, har vært syk i ei uke nå :/ er endelig på bedringens vei, og håper på å komme i gang igjen med treninga. Kostholdet er så som så, kommer seg, men må nok ta litt ekstra tak nå før juletider og julestress! Hehe :-)

 

Eg må klare det til julafta!! :P Men i dag når eg veide meg fikk eg sjokk, var på 75 og noe! Det vil jo si bare 1 kg+ igjen det!! Meeen det kan jo hende tallet viser noe helt annet i morgen tidlig, når det er den ekte veiinga som står for tur..;) Men det var uansett utrolig gøy å se 75-tallet må eg si! Gleder meg vilt til å se 74 også ;) Har 29 dager på meg :D

 

Eg også har hatt ei lita pause fra treninga, trur kanskje kroppen trengte det. Har jo trent MYE siste halve året. Men i morgen er eg klar for dyst igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...