Gå til innhold

Slankekrigen uke 3 registreringstråd :)


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

Ny uke nye muligheter!

Her kommer denne ukes resultattråd!

 

Alle må registrere vekta innen tirsdag kveld!

 

Annaha88

Bessa

Embla123

Hemulen

Mette77 -1,2, -1,2%

Mia 123

Monken

Nemi82

Nickii

Sambla

 

Marty: Du regsitrerer denne ukes vekt, da blir det startvekta di om du vil være med.

 

Dere som røyk ut sist uke, kan gjerne registrere vekta dere også, så legger jeg dere inn i skjemaet mitt, så tar vi en oppsummering over alle når finalen står for døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott! Vekta i dag var på 77,1. Jeg begynte å veie meg forrige mandag, og startvekta var da 77,6. Det er det samme for meg om forrige eller denne ukens vekt blir stående som startvekt i slankekrigen, gjør det som er lettest for deg Mette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annaha88

Bessa

Embla123 + 0,4

Hemulen

Mette77 -1,2, -1,2%

Mia 123

Monken

Nemi82

Nickii

Sambla

 

Oppgang på 0,4 kilo denne uken..Men er pga aktiv trening, siden målbåndet viste 6,7 cm NEDgang siden forrige uke ;) Så får håpe det holder til å være med videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne uka resultater lagt ut!

 

Kom til å tenke på en ting. Jeg reiser til Rhodos til helga og blir borte en uke.

 

Jeg kan lage en registreringstråd for neste uke før jeg reiser, men det blir ikke noen resultatoppdatering før tidligst mandag morgen 8/10 (en uke etter). Og da ny registreringstråd for den uka umiddelbart.

 

Alternativt kan vi ta en periode på 2 uker denne gangen, og jeg lager en registreringstråd når jeg kommer hjem (8/10)

 

Selv får jeg ikke registrert vekta neste uke uansett, men der er vel lov å hoppe over en uke dersom man gir beskjed på forhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne uka resultater lagt ut!

 

Kom til å tenke på en ting. Jeg reiser til Rhodos til helga og blir borte en uke.

 

Jeg kan lage en registreringstråd for neste uke før jeg reiser, men det blir ikke noen resultatoppdatering før tidligst mandag morgen 8/10 (en uke etter). Og da ny registreringstråd for den uka umiddelbart.

 

Alternativt kan vi ta en periode på 2 uker denne gangen, og jeg lager en registreringstråd når jeg kommer hjem (8/10)

 

Selv får jeg ikke registrert vekta neste uke uansett, men der er vel lov å hoppe over en uke dersom man gir beskjed på forhånd?

Dette var et spørsmål jeg stilte i reg. uke 2. Men kan gjenta her. I den forrige slankekrigen hadde vi mulighet for walk over to ganger iløpet av krigen. Dette for at de som da ikke har mulighet til å registrere kan stå over. Men ikke at man står over fordi man f.eks. har gått opp. Ønsker man å stå over flere ganger, bør du som adm. vurdere det, hvis du ønsker. Jeg skal selv en uke på ferie i oktober og har ikke mulighet til veiing og registrering. Det blir jo på en måte å si ifra, men da er det litt begrenset :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...