Gå til innhold

Slankekrigen uke 4-5 registreringstråd


Gjest mette77
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg er tilbake fra ferie og det er på tide med ny registrering

De som skal registrere denne uka er:

 

Sambla

Mette77 +2,3

Annaha88

Nemi82

Marty

Hemulen

Bessa

Monken

Nickii

Mia 123

Synøve

 

Synøve meldte seg mens jeg var på ferie og registrerer startvekta si denne uka.

 

Siste frist for registrering er tirsdag kveld.

Tar med at det blir slik som tidligere at det er mulig med 2 walk over for vektregistreringa, så lenge en gir beskjed på forhånd.

 

De som har røket ut kan legge inn sin vekt de også, så legger jeg de inn i regnearket mitt, den beste av de som har røket ut er med i finalen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel bare å si takk for meg....+2,3 kilo etter en uke med all inklusive.........

 

Men nå har jeg og mannen inngått avtale! Det er 10 uker til vi skal på ferie igjen, og innen den tid skal vi ned minst 5 kilo begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambla

Mette77 +2,3

Annaha88

Nemi82

Marty -0,8

Hemulen

Bessa

Monken

Nickii

Mia 123

Synøve

 

Synd med opp Mette, men synes ikke det var så galt for en uke med all inclusive! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel bare å si takk for meg....+2,3 kilo etter en uke med all inklusive.........

 

Men nå har jeg og mannen inngått avtale! Det er 10 uker til vi skal på ferie igjen, og innen den tid skal vi ned minst 5 kilo begge to.

Nå kan du bruke WO. Du sa jo ifra at du skulle på ferie en uke og derfor ble det jo ikke registrert noe sist uke :P Så alle visste det :) Vil gjerne at du fortsetter siden du adm. dette også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samba -0,1

Mette77 +2,3

Annaha88 -1,4

Nemi82 -0,5

Marty -0,8

Hemulen

Bessa

Monken

Nickii - 1,0

Mia 123

Synøve

 

Her er det stillstand, dvs jeg har egentlig gått opp siden jeg var nede på 71,7 forrige uke da vi ikke registrerte... Skuffende, skjerpings må til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var jeg hjemme fra ferie - ble opp 0,2 fra forrige uke - da var vekten 88,8 - nå var jeg tilbake til 89 - synd at jeg ikke fikk være med på slankekrigen videre :( Kom jo aldri noen vektregisteringer når jeg var hjemme - høstferien er en uke senere på vestlandet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...