Gå til innhold

NED 20-30kg, torsdag 23/2


Gjest CamCam

Anbefalte innlegg

Hei hei, alle sammen!

 

Kjempe flott innlegg på onsdagen queen! Er helt enig! 15 minutter er en god start, og derifra er det bare å øke sakte med sikkert, trinny!

 

Kikk; Ser at du sliter med maten.. Har du prøvd noen av oppskriftene her inne? Veldig mange er både enkle og gode! Det viktigste hvis man skal klare dette over lang tid (mer eller mindre, resten av livet :(), så er det viktig å variere kosten, og ikke alle måltider må være super magre. Hvis du tillater deg litt av det du savner innimellom, så er det ofte enklere å unngå å bli lei, og dermed sprekke i mateveien over lengre perioder.

 

I kvled skal vi ha finnebiff i gryte, og både jeg og resten av familien gleder oss! Så da blir det sikkert noe mager fisk i morgen for å kompensere!

 

Håper du kommer inn i det igjen!

 

Var som sagt på West Side Story i går, og det var en bra forestilling! -Koste meg veldig med å kjenne igjen ett par av danserne fra Danse Feber (som er mitt trenings-program! -Jeg sykler mens jeg ser det!), og i tillegg Jorun Erdal (hun som har gått ned 50kg med GR og hadde nettprat her inne for noen uker siden) som en slags syngende forteller innimellom. -Vi koste oss veldig, så dette anbefales til de som bor i Oslo-området!

 

Ha en fin dag, alle sammen!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk bare ned 0,3 i går. Men så klart fornøyd med det. Kan ikke regne med at jeg skal gå ned så mye når hver uke sånn som man gjorde i starten..

Så under 90 kg kan bli veldig tøft til den 8/3. Så lenge jeg ikke gikk ned så mye denne uka. Men prøve skal jeg jo så klart...

 

Lykke til alle sammen.

 

Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei' date=' alle sammen!

 

Kjempe flott innlegg på onsdagen queen! Er helt enig! 15 minutter er en god start, og derifra er det bare å øke sakte med sikkert, trinny!

 

Kikk; Ser at du sliter med maten.. Har du prøvd noen av oppskriftene her inne? Veldig mange er både enkle og gode! Det viktigste hvis man skal klare dette over lang tid (mer eller mindre, resten av livet :(), så er det viktig å variere kosten, og ikke alle måltider må være super magre. Hvis du tillater deg litt av det du savner innimellom, så er det ofte enklere å unngå å bli lei, og dermed sprekke i mateveien over lengre perioder.

 

I kvled skal vi ha finnebiff i gryte, og både jeg og resten av familien gleder oss! Så da blir det sikkert noe mager fisk i morgen for å kompensere!

 

Håper du kommer inn i det igjen!

 

Var som sagt på West Side Story i går, og det var en bra forestilling! -Koste meg veldig med å kjenne igjen ett par av danserne fra Danse Feber (som er mitt trenings-program! -Jeg sykler mens jeg ser det!), og i tillegg Jorun Erdal (hun som har gått ned 50kg med GR og hadde nettprat her inne for noen uker siden) som en slags syngende forteller innimellom. -Vi koste oss veldig, så dette anbefales til de som bor i Oslo-området!

 

Ha en fin dag, alle sammen!

CamCam[/quote']

Hei

 

Tusen takk for at du gir meg litt oppmuntring. Jeg må bare klare dette denne gangen. Vet ikke hvor mange ganger jeg har prøvd, men det er ikke få. Det er veldig motiverendes å lese det dere skriver. Har ikke vært så flink med oppskrifter. Orker liksom ikke, så det har blitt det vanlige. Jeg jobber i en kantine og der er det mye matlaging, så man blir liksom litt lei. Denne gangen skal jeg ikke veie meg før mandag. Synes det er vanskelig og ikke dra frem vekta. Føler meg litt mere motivert igjen.

 

kikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så rart; ser at vi alle går i bølgedaler imellom. selv om vi vet at alle har dårlige dager, er det rart å "se seg selv i døra" når man selv er på motivasjons-fronten, og andre syns det går tritt, og likevel føle at man får massiv drahjelp når man selv syns det går trått. (Og da få de samme rådene vi kanskje gir selv, når det går bra!) den hjernen er en merkelig fungerende greie!

 

Her syns jeg det går bra, kroppen min har fått sjokk over å ha trent i to dager på rad - om ikke så innmari lenge per gang - og jeg er stiv og støl i rumpe, bak på lår og på innsiden av lår! men det er jo bare moro-vondt!

 

Var nærmest desperat da jeg kom hjem fra jobb i dag, og noen karameller "datt" inn i munnen på meg (har ikke hatt råd til å kaste de, fått de sendt fra utlandet..). Men det positive er, at jeg ikke er helt utslått pga det! Spiste brød til middag - kunne sikkert valgt noe mer fornuftig, men jeg skal ikek ha mer karameller, og spising er slutt for denne dagen. Nå blir det bare vann! og i morgen blir det trim!

 

Jeg er spent på mandag - vil jeg klare meg gjennom helga, med massiv jobbing, og ha en positiv nedgang på vekt kurven??

 

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...