Gjest Mammaifarten Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Må bare få ut litt glede på en søndagsformiddag:)) Hihi.. Begynte min nye livsstil med sunnere mat og mosjon den 1 oktober. Da viste vekta 103 kg.. I skrivende stund viser vekta 96,5 kg!! Endelig fungerer det for meg også!! Har slitt med overvekt siden jeg var i tidlig tenårene..og det begynner søren meg og bli nesten 17 år siden Men har bestemt meg for at innen jeg fyler 30 år (august neste år) skal jeg har en bmi som ligger innenfor normalen. Føler for første gang på mange år at nå er det JEG som har kontrollen!!! Ha en feiende flott søndag alle sammen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Arwetta1 Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Så flott Du er kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mammaifarten Skrevet November 4, 2012 Rapporter Share Skrevet November 4, 2012 Takk takk Den viktigste ingrediensen er viljestyrke ) Så flott Du er kjempeflink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mia-53 Skrevet November 22, 2012 Rapporter Share Skrevet November 22, 2012 Hurra for deg. Det var en fantastisk start og tenk så herlig når du er under hundre.. Kjempeflink er du--stå på så kommer du i mål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Logg inn for å kommentere
Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn
Logg inn nå