Gå til innhold

Hvordan klarer dere det?


Gjest tlsval
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vil påstå at jeg har ett litt "stort" problem.

 

Jeg skal få i meg 1600 kcal om dagen (Meny 2), dette er noe jeg sliter med å få i meg.

Så det jeg lurer på er, åssen får dere det til?

 

Jeg har laget meg et fordelingsskjema på hvor mange kcal jeg skal benytte meg av til hver måltid, og dette er jeg veldig flink til å benytte meg av. Men jeg klarer aldri å få i meg 1600 kcal. Jeg havner alltid under. Jeg får i meg toppen 1200 - 1300 kcal om dagen.

 

Så om noen har tips til hvordan jeg kan få i meg alle kcal så er jeg veldig takknemlig! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil påstå at jeg har ett litt "stort" problem.

 

Jeg skal få i meg 1600 kcal om dagen (Meny 2), dette er noe jeg sliter med å få i meg.

Så det jeg lurer på er, åssen får dere det til?

 

Jeg har laget meg et fordelingsskjema på hvor mange kcal jeg skal benytte meg av til hver måltid, og dette er jeg veldig flink til å benytte meg av. Men jeg klarer aldri å få i meg 1600 kcal. Jeg havner alltid under. Jeg får i meg toppen 1200 - 1300 kcal om dagen.

 

Så om noen har tips til hvordan jeg kan få i meg alle kcal så er jeg veldig takknemlig! :rolleyes:/>

 

Hvis du liker nøtter, så vei opp 50 g nøtter og bruk det som et lite mellommåltid eller kveldssnacks. Vips er du i boks :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt litt av det samme problemet, men merket fort at jeg var for dårlig til å få til 200 kal. på frukt og melk... Nå hiver jeg i meg en banan og en yoghurt innimellom, og da kommer jeg opp på kaloriene:)Nøtter er også et godt tips:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...